Skip to main content

Auteur Topic: RB:op welke leef tijd?

m

marianna10

RB:op welke leef tijd?
OP: 09-08-2007, 14:48
weet iemand van jeli op welke leef tijd je begint met sex?? help a.b. xxxxxxx
marianna
  • IP logged

t

totalwar

Re: RB:op welke leef tijd?
#1: 09-08-2007, 18:16
Mmm dat ligt aan de persoon zelf, je moet eraan beginnen als je er klaar voor bent en er niet overdreven bang of verkeerde gevoelens voor heb. Ik ben zelf pas begonnen toen ik 20 was :P sommige beginnen wanneer ze 14 zijn en andere weer wanneer ze 16 of 18 zijn... Dat verschilt gewoon per persoon en daarom moet je pas beginnen zolang je niet in de problemen raak en zelf weet dat je er klaar voor ben.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re: RB:op welke leef tijd?
#2: 10-08-2007, 12:03
ik ben begonnen toen ik 15 was maar dat verschil inderdaad per persoon. je merkt vanzelf wanneeer je er klaar voor bent.
  • IP logged

f

fph

Re: RB:op welke leef tijd?
#3: 10-08-2007, 21:51
ja verschilt inderdaad per persoon iedereen begint op een andere leeftijd
  • IP logged

D

DruifJee7

Re: RB:op welke leef tijd?
#4: 11-08-2007, 00:24
Nou ik ben 13 en denk er al best over na hoor...
En mijn vriend ook... Is dit erg jong? Wij zijn allebei al best volwassen voor ons leeftijd...

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

G

Gabbo

Re: RB:op welke leef tijd?
#5: 11-08-2007, 18:07
Mmm dat ligt aan de persoon zelf, je moet eraan beginnen als je er klaar voor bent en er niet overdreven bang of verkeerde gevoelens voor heb. Ik ben zelf pas begonnen toen ik 20 was :P sommige beginnen wanneer ze 14 zijn en andere weer wanneer ze 16 of 18 zijn... Dat verschilt gewoon per persoon en daarom moet je pas beginnen zolang je niet in de problemen raak en zelf weet dat je er klaar voor ben.

Groetjes,

Steffen

Maar wanneer weet je of je ervoor klaar bent?
Krijg je dan een soort gevoel ofzo?
  • IP logged

m

magiclover

Re: RB:op welke leef tijd?
#6: 11-08-2007, 20:35
ja je hebt een sorot gevoel inderdaad en je bent minder bang als eerst daar voor.(was bij mij)

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

A

Anne^^

Re: RB:op welke leef tijd?
#7: 18-09-2007, 14:18
Ik ben 14 en ik ben er al aan toe,
terwijl mijn beste vriendin even oud is en er niet aan moet denken!
x
  • IP logged

t

totalwar

Re: RB:op welke leef tijd?
#8: 18-09-2007, 19:01
Zo heeft ieder zijn eigen keus :P helaas zijn jongens er meestal eerder klaar voor (komt meer door hormonen) en dan is het jammer dat ze een meisje als vriendin krijgen die er nog niet klaar voor zijn, dan gaan ze pushen enzo.

Ik hou me aan het ritme van het meisje :P Wilt ze het wel, dan wilt ze het wel (misschien stel ik et eerst wat uit om de liefde te testen :P) en wilt ze het niet, dan gebeurd er niets.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

e

eenwieler

Re: RB:op welke leef tijd?
#9: 18-09-2007, 23:12
Persoonlijk denk ik dat je op 13 jarige leeftijd er niet aan toe bent. Misschien wel heel erg nieuwsgierig en daarom denkt dat je eraan toe bent.

Betreft seks kan je beter pas op je 16de beginnen dan op je 13de.

En het liefste met de ware.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

Re: RB:op welke leef tijd?
#10: 19-09-2007, 15:19
Tja helaas zit je rond die tijd altijd op een rottige leeftijd om de ware te vinden, vooral als je rekening hou met verandering van school (studeren), uitgaan enzovoorts.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

Re: RB:op welke leef tijd?
#11: 26-10-2007, 22:48
Ik vind mezelf er nog niet klaar voor word dit jaar 15 al ben ik 22 en heb ik nog geen seks gehad, maakt me niet uit, zolang ik het wel met een bijzonder iemand doe ;)
  • IP logged

m

magiclover

Re: RB:op welke leef tijd?
#12: 27-10-2007, 14:39
dat ben ik met je eens shyguy zolang je het maar met een bijzonder iemand doet.
  • IP logged

e

eenwieler

Re: RB:op welke leef tijd?
#13: 29-10-2007, 23:23
@ Marianna10,

Er is 1 ding nog niet besproken. Wat is je definitie van seks?

Bedoel je dan het (geslachtsgemeenschap, neuken), of heb je het dan over handwerk (vingeren en aftrekken).

Beide gevallen vind ik dat je ermee moet wachten totdat je er klaar voor bent. Beter iets te laat beginnen dan te vroeg.

Ferko
  • IP logged

m

magiclover

Re: RB:op welke leef tijd?
#14: 30-10-2007, 19:50
eigenlijk moet je met alles wachten tot je er klaar mee voor bent ook met zoenen moet je eigenlijk wachten tot je er klaar voor bent.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal