Skip to main content

Auteur Topic: JONGENS!!!

L

Lekkerkind

JONGENS!!!
OP: 02-11-2008, 16:27
Ik ben een meisje,, jaa dat zie je goed! Nu vraag jij jezelf vast af... wat doet zij hier? =P Nou kijk, het zit zo! Ik had laatst een schoolfeest en daar heb ik opgedanst met een jongen uit mijn klas [die best wel heel erg schattig is] en later hebben we gezoend. De volgende dag waren we al om half 11 vrij en toen heb ik met hem  tot 3 uur 's middags op school rondgehangen. Maar toen zei die dat hij nog niks serieus zoekt, maar hij zegt wel vaker dat soort grapjes. En die zoen op dat schoolfeest was zijn allereerste. Maar nu praten we wel eens, en hij kijkt vaak naar me! Zwaait dan en glimlacht lief, alleen nou weet ik niet wat ik moet doen? Volgens mij is hij niet verliefd of wel? En ik durf mezelf wel in de strijd te gooien, maar straks wordt ik gekwetst? Dus ik houdt me afwezig en afstandig.. en als ik me zo blijf gedragen wordt het natuurlijk nooit iets! Dat weet ik, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? En wat is er toch met hem? Willen jullie helpen?

Kusjes LekkerKind
  • IP logged

m

magiclover

Re: JONGENS!!!
#1: 03-11-2008, 11:44
vraag aan hem of hij verleifd op je is en wil proberen om een sirieuse realtei te beginnen zo niet dan  proberen normaal te doen zo wel gooi je in de strijd om hem te krijgen. maar vraageerste gewoon of hij op dit moment ene sireuse relatie wil
  • IP logged

h

hallodoei

Re: JONGENS!!!
#2: 12-11-2008, 09:38
Hij heeft gevoelens voor je, dat is duidelijk. Het enige probleem voor je is dat hij (nog) geen relatie wil, dat ligt aan de situatie waar hij in zit denk ik. Gewoon rustig blijven en zo blijven doen, dan komt het vanzelf een keertje wel goed en krijg je een relatie met hem. :)
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

Re: JONGENS!!!
#3: 01-05-2009, 16:14
Ik ben een meisje,, jaa dat zie je goed! Nu vraag jij jezelf vast af... wat doet zij hier? =P Nou kijk, het zit zo! Ik had laatst een schoolfeest en daar heb ik opgedanst met een jongen uit mijn klas [die best wel heel erg schattig is] en later hebben we gezoend. De volgende dag waren we al om half 11 vrij en toen heb ik met hem  tot 3 uur 's middags op school rondgehangen. Maar toen zei die dat hij nog niks serieus zoekt, maar hij zegt wel vaker dat soort grapjes. En die zoen op dat schoolfeest was zijn allereerste. Maar nu praten we wel eens, en hij kijkt vaak naar me! Zwaait dan en glimlacht lief, alleen nou weet ik niet wat ik moet doen? Volgens mij is hij niet verliefd of wel? En ik durf mezelf wel in de strijd te gooien, maar straks wordt ik gekwetst? Dus ik houdt me afwezig en afstandig.. en als ik me zo blijf gedragen wordt het natuurlijk nooit iets! Dat weet ik, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? En wat is er toch met hem? Willen jullie helpen?

Kusjes LekkerKind

Vraag of hij verlieft op je is zo ja vraag dan of hij een serieuze (of zo) relatie wilt
  • IP logged

s

samvdvda

Re: JONGENS!!!
#4: 31-05-2009, 23:17
ok, mannen kunnen soms ook wel eens goed acteren zenne dus soms moet je die praatjes van eerste keer niet geloven, soms zijn dat versier trucjes, ook dat aankijken, zwaaien,.. zijn trucjes,(hangt ook af van de leeftijd, een 16jarige zal daar veel beter in zijn dan een 14jarige) als hij soms verlegen is bij jouw, nerveus is soms en dingen minder spontaan doet, ook kun je meestal aan de punten van die persoon zien of die wel van je houd, zo had ik is een vriendin, waarvan haar punten met 20% naar beneden gingen toen we met elkaar gingen uitgaan  ;), nu dit zijn mijn tips, vermoord me alsjeblieft ni als het niet zo is
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal