Skip to main content

Auteur Topic: Weet niet hoe te beginnen...

W

Willem

Weet niet hoe te beginnen...
OP: 22-11-2008, 20:37
Ik wil ook eens een relatie hebben met een meisje, maar weet niet hoe te beginnen...
Niemand wil waarschijnlijk omdat ik een gamer ben enzo...
Maar ik wil wel...
  • IP logged

W

Willem

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#1: 23-11-2008, 07:50
Ik wil kei veel van die uren opofferen, maar ik ken echt niemand uit mijn stad die een gamster is of mischien geintresseerd is daarin...
  • IP logged

W

Willem

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#2: 23-11-2008, 14:39
1. cs 1.6?
2. ik ben zelf nog niet eens geweest naar een lan...
3. Mij maakt het ook niet uit dat ik 5 of 15 of 50km moet rijden...
  • IP logged

t

totalwar

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#3: 24-11-2008, 11:00
Ik denk dat je zelf ook wat moeite in moet steken om wat in contact te komen met meisjes (Hyves, MSN enz. helpen daar meestal bij).

Daarnaast met een meisje omgaan betekend niet dat ze een gamer hoeft te zijn. Mijn vriendin is ook niet overdreven dol op games en ik wel en toch gaat eht prima.

Hoe gaat het eigenlijk in contact met meisjes, heb je die wel of helemaal niet?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

W

Willem

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#4: 24-11-2008, 18:04
Er is maar 1 meisje waarmee ik praat op school, omdat ze toevallig zit in de klas waar ook veel van mijn vrienden in zit...
Meestal speel ik ook tussen 1-2u per dag (alleen op schooldagen, anders kan het langer zijn)
ik ben 15, maar het is niet zo dat ik een lief wil omdat ik anders uitzondering ben, maar omdat ik het echt zelf wil!
  • IP logged

t

totalwar

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#5: 25-11-2008, 20:19
Ben zelf ook een fulltime gamer onderhand hoor, dus daar hoef je me niks over te vertellen. Maar toch als je soms maar een uurtje vrij maakt voor een meisje, dan lukt alles.

Groeten,

Steffen

ja kijk stefje
het hangt van je zelf af.
als jij pak hem beet ik zeg effe wat 2 uurtjes perdag word of warcraft speelt kan het nog aardig.
maar als je gewoon meer als 5 uur online bent met games is het ook gewoon moeilijjk een meisje te vinden.
en msn/ hyves is wel sociaal opzich maar het is beter en socialer om gewoon zonder internet te praten met een meisje uit de klas.
  • IP logged

W

Willem

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#6: 26-11-2008, 11:06
Het is gewoon moeilijk, omdat dat meisje mischien alleen mijn naam juist maar kent en ik ook alleen haar naam, dus ik denk dat we niet echt vrienden zijn, gewoon kenissen ofzoiets...
  • IP logged

t

totalwar

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#7: 27-11-2008, 19:38
Wat houd je tegen om haar wat beter te leren kennen?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

W

Willem

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#8: 28-11-2008, 14:47
'K weet nie...
Moet ik gewoon vragen aan haar wat haar favoriete eten is, hoe haar vader heet, of ze een broer heeft, enzo.... enzo....
  • IP logged

m

mich

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#9: 28-11-2008, 15:39
gwn vrage hoe het met der gaat
probeer door te vrage en als ze niks los laat zou ik nog eve w8e en de volgende keer weer vrage :)
en als ze wat verteld dan ga je gwn gezellig met haar praten erover je komt vanzelf wel op leukere dinge of wat minder leuke kan ook :p als je gwn aardig en gezellig doet dan zal ze miss wel denke aardige jonge
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 30-11-2008, 18:49 door xrunningxrabbitx »

M

McLauu.Sosaur

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#10: 02-12-2008, 00:38
Als je een meisje leuk vindt, en je vangt signalen van haar op dat zij jou misschien ook wel leuk vindt, maak dan eens een praat je met haar. Gewoon om haar eens een beetje beter te leren kennen.

Dat je een gamer bent maakt echt niet uit hoor!
Je zal wat game-uurtjes op moeten offeren voor je vriendin, maar ik denk dat het dat wel waard is hoor!

Bovendien:
Meisjes zullen het niet snel toegeven, maar zij houden ook van gamen hoor! Misschien gamen ze niet zo veel als sommige jongens, maar ik ken zat meisjes die veel gamen, waaronder ikzelf.
En dan moet je niet denken aan alleen maar meisjesachtige spelletjes, hoor. Ik vind bijvoorbeeld het spel Heavenly Sword (PS3) helemaal geweldig. (Lekker afreageren :P )
Geloof me, er zijn zat meisje die graag gamen en t ook doen. Ze zeggen het alleen niet zo gauw, omdat t 'jongensachtig' is. (Ikzelf heb daar zwaar 't schijt aan, je bent tenslotte zoals je bent, niet waar?)

  • IP logged

W

Willem

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#11: 02-12-2008, 15:54
Ik heb er wat mee gepraat niet echt veel maar toch wa...
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#12: 02-12-2008, 16:01
Gewoon wat vaker met haar praten.
Dan leer je elkaar vanzelf beter kennen.

En je kan stille hints geven, bijvoorbeeld vragen of ze iemand leuk vindt. Als ze dan ja zegt kan je een beetje doorvragen, vragen hoe hij er uit ziet of of hij bij jullie in de klas zit.
Maar daar zou ik wel mee wachten tot je haar wat beter kent en zij jou.
En je kan natuurlijk vragen of ze zin heeft om een keertje wat te gaan doen samen. Of met een groepje mensen, dat vindt ze misschien leuker/beter als jullie elkaar nog niet zo goed kennen.
  • IP logged

m

mich

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#13: 02-12-2008, 18:47
hey miss klinkt dit een beetje raar mrja wat kun je doen als je haar dan eignelijk wel goed kend? :-\
want als je nou helemaal niks weet van flirten en je nog nooit een vriendinnetje heb gehad dus als je egt gwn bijna niks van liefde af weet?? :-\
(srry ik gebruik dit ook een beetje want ik heb zelf ook wel zoon probleem  :-[ mrja t kan deze jonge miss ook helpe ;D)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 02-12-2008, 19:30 door xrunningxrabbitx »

M

McLauu.Sosaur

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#14: 03-12-2008, 16:03
Hmm... Ik kan zelf ook niet flirten hoor. In ieder geval vind ik van niet xD

Hmm, probeer eens op haar te letten.
Haar houding als ze met je praat, kijkt ze je aan, doet ze geinterresseerd of onverschillig?
En let er eens op of ze je houding kopiëert. Als je mensen mag, dan ga je onbewust hun houding kopiëren.

Als je haar goed kent, vraag dan of ze zin heeft om een keer iets samen te gaan doen, of met een klein groepje ofzo.
Ga ergens naartoe waar je leuke dingen kunt doen, maar waar je ook kunt praten. Een bioscoop is dus misschien een minder goed idee, alhoewel het wel heel leuk kan zijn ^^

naja, als je nog meer wilt weten: vraag gerust.
Je mag me ook pm'en.

hoop dat jullie er allebei wat aan hebben ^^
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#15: 01-05-2009, 16:10
Ik wil ook eens een relatie hebben met een meisje, maar weet niet hoe te beginnen...
Niemand wil waarschijnlijk omdat ik een gamer ben enzo...
Maar ik wil wel...

Ga bijv naar een disco  ;)
of misschien op school vraag haar telefoonnummer of msn of allebij.
spreek een paar keer af en als je haar echt leuk vind en denkt dat zij jou ook wel ziet zitten vraag haar dan :D
  • IP logged

s

samvdvda

Re: Weet niet hoe te beginnen...
#16: 31-05-2009, 23:12
is misschien een stom idee ma ga is naar gamer events zoek daar een paar meisjes(btw geen van de promotie chicks) en probeer iemand te zoeken, zo heb ik ook een vriend gemaakt op de gamepower expo, mischien lukt dat, zo krijg je direct twee dingen in een , games en girls,(toch toevallig dat die met dezelfde letter beginnen:p
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal