Skip to main content

Auteur Topic: Uit

j

jennifer

Uit
OP: 12-04-2009, 21:53
Hallo iedereen
Ik heb een probleem..
Ik heb het een paar maanden geleden uitgemaakt met een jongen....Ik zei zo tegen hem dan ik liever een pauze wou om te kijken of ik echt wat voor hem voel...
En ja Dus ik voel nog wat voor hem...maar hoe kan ik merken of hij nog wat voor mij voelt??
Kunnen jullie me misschien vertellen aan wat voor soort dingen ik kan merken dan hij me nog leuk vindt??
Alvast hartelijk bedankt
  • IP logged

R

Roos-

Re: Uit
#1: 13-04-2009, 08:51
Hij s veel bij u .
Hij kijkt veel je richting uit.


..:D
  • IP logged

t

totalwar

Re: Uit
#2: 13-04-2009, 21:50
Tja als hij nog steeds je aandacht wilt, dan vind hij je nog leuk. Maar het is altijd zo dat na de eerste weken als het uitgaat, dat je iemand mist, je mist het gevoel van iemand bij je te hebben. Dus of je echt liefde voor hem voelt is dan nog moeilijk te zeggen.

Maar je kan het altijd met hem erover hebben, als hij je geliefde was/is, vertrouw je hem met alle woorden en kan je alles tegen hem vertellen wat je op het hart zit. Dus vraag het gewoon, geeft hij nog om je of is hij nog echt op je, dan zal hij eerlijk antwoorden.

Je hebt immers zelf gezegd dat je een pauze wou en niet dat het 100% uit is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

jennifer

Re: Uit
#3: 28-04-2009, 22:05
Ja hij praat nog veel met me en wanneer ik naar hem kijk dan is hij op dat moment ook naar mij aan het kijken en glimlacht. Is dat een teken??
  • IP logged

t

totalwar

Re: Uit
#4: 29-04-2009, 07:32
Een lach kan vriendschappelijk bedoeld zijn, ligt er een beetje aan op welke manier hij lacht en of hij het af en toe doet of heel vaak. Maar als je met hem praat, laat je dan ook niet een beetje je gevoelens zien? Dus praat je over dingen waardoor hij kan merken dat je hem nog wel leuk vind? Zo niet kan je dat eens proberen en anders hem een keer vragen of hij spijt heeft van de relatie of van hoe het gelopen was.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

K

KimberKiwi

Re: Uit
#5: 06-05-2009, 17:24
Misschien kan je vragen of hij een keer iets leuks met je wil gaan doen? Dan kunnen jullie allebei kijken hoe het is om weer samen wat te doen, kijken of het goed voelt. Als je durft kan je daarna misschien gewoon vragen of hij je nog terug wil? Want als hij met je uit wil zegt dat natuurlijk ook al wat!
Ik hoop dat je er wat aan hebt  ;)
  • IP logged

j

jennifer

Re: Uit
#6: 29-05-2009, 00:52
Thanks DaT Zal Ik Zeker gaan Doen . Er Is binnenkort ook een prom :D En hij vroeg aan mij of ik met hem wou gaan:D
Is Dat Niet een Hint Ofzo??
  • IP logged

t

totalwar

Re: Uit
#7: 29-05-2009, 11:00
Je kan (en denk dat je het al gedaan heb) ja zeggen en kijken hoe het daarvandaan loopt. Het kan namelijk wel betekenen dat hij nog steeds een oogje op je heeft of hij jou nog heel erg vertrouwd en daarom fijn voelt als hij bij jou is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal