Skip to main content

Auteur Topic: :'(

C

CupCakeMies

:'(
OP: 08-05-2009, 22:33
Ik ken een jongen via msn en het is nogal vaag maar ik heb gewoon echt een idee dat ik hem super leuk vind enzo..
En hij gaat binnenkort verhuizen naar een plek dicht bij mij en dan gingen we meeten..

Maar nu zei een ander meisje die hij al in echt kent dat ze hem eigenlijk leuk vind enzo...
En hij vind haar ook wel leuk  :'(

Maar we stuurde wel <3 enz. naar elkaar en we zouden elkaar gaan knuffelen enz.

Maar hij heeft dat net verteld en nu voel ik me echt heel erg verdrietig en misselijk enz.
En ik ben bang dat ie nu niet meer wilt verhuizen en dus daar blijft omdat hij dan bij haar kan zijn en dan kan ik hem dus nooit meeten :'(
En dat wil ik super graag!


En en en en..
Ik ben nu kotsmisselijk daardoor..
En ik moest huilen o.o

En hun gaan er binnenkort met zijn tweetjes over praten en stel dat hun dan krijgen, wat moet ik dan doen?
Zal ik hem er dan over vertellen ofzo?
Of....?


Help me!
  • IP logged

t

totalwar

Re: :'(
#1: 09-05-2009, 12:08
Als je zo met hem omgaat, lijkt hij zo ie zo al een goede vriend te zijn. Het is niet erg om te vertellen wat je voor hem voeld, misschien is het wel goed, doordat het wat opluchting geeft. Maar laat de keus wel aan hem over wie of wat hij wilt. Je kan nooit iemand dwingen en als je moeite moet gaan doen om hem voor jou te krijgen, dan is hij het niet waard.

Daarnaast laat hem ook niet van beide wallen eten. Hij moet een keuze maken tussen jullie 2 en niet allebij (waar hij wat mee wilt, of meer mee kan).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#2: 09-05-2009, 22:29
Morgen gaat hij met haar praten hij zei net dat hij er veel zin in heeft...

Maar ik ga hem alsnog meeten en hij gaat alsnog naar den-haag toe!  :)
Dus ik heb nog hoop...
Misschien krijgt hij wel wat met haar maar dat zal niet voor altijd zijn denk ik...

En hij heeft belooft  dat hij me ging knuffelen enz.
Dus ik denk dat het wel weer goed kan komen  :)

Het is denk wel raar om verliefd te zijn op iemand die met iemand anders heeft...
  • IP logged

t

totalwar

Re: :'(
#3: 09-05-2009, 23:16
Dat is altijd raar, maar blijf niet te veel hopen op hem. Ik zou het niet al te fijn vinden om altijd als 2e persoon gezien te worden. En daarnaast kan er ook een beetje misbruik van gemaakt worden. Dus probeer het, maar als het niet lukt, hou het op vrienden en durf verder te kijken. Wie weet in de toekomst, maar anders niet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#4: 10-05-2009, 15:22
Hij is nu met haar aan het praten geloof ik.

Ik heb mijn vriendin gevraagt of ze op msn een gesprek van mij en haar over hem naar hem wilt sturen.
Dat gaat ze doen als zij onnline is en hij ook.
Dan weet hij wat ik voor hem voel.

Ik ben super benieuwd wat hij dan gaat zeggen..
Maar ik ben ook bang dat hij me misschien raar ofzo gaat vinden, of me hierdoor niet meer wilt meeten en alsnog daar blijft.

xxx
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#5: 10-05-2009, 17:03
MIJN VRIENDIN VERTELT HET NU!


Ik ben super zenuwachtig  :-\

Wat zal hij zeggen ???
  • IP logged

r

riwi

Re: :'(
#6: 10-05-2009, 17:15
euh..

iets menselijks ?

nee maar serieus hoe kan hij nou daar blijve als zijn ouders gaan verhuizen, waar meotie dan blijven,,

en en en en en en en..

dat hij met haar gaat praten wil niks zeggen hea
en en en als jij hem leuk vind en hij jou ook misgien wel een beetje dan is dat toch uber fantastisch

oftewel maak je geen zorgen voor je jeje aorgen hoort te maken :D ( das mijn instelling werkt prima :D )
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#7: 10-05-2009, 17:20
Mijn vriendin heeft met hem gepraat..

En ze heeft het nog niet gestuurd want, hij gaat morgen pas met dat andere meisje praten..  :-\

En als ze verkering vraagt gat hij ja zeggen!

En hij kan daar wel blijven want zijn ouders zijn gescheiden. Dus zijn moeder blijft daaro en zijn vader gaat naar den-haag.
Hij mag zelf kiezen wat hij doet...

Ik heb nu al helemaal geen zin in morgen, want dan krijgen hun het waarschijnelijk  :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re: :'(
#8: 10-05-2009, 20:29
Je moet wel uitkijken CupCake. Dat je niet te veel hoop in iets krijgt, want daar lijkt het nu wel op. Wat als hij nee zegt, laat niet je hele wereld instorten door 1 antwoord van hem. Hij maakt een keuze en als hij ervoor kiest bij haar te zijn weet hij waarschijnlijk niet wat voorn geweldig persoon hij misloopt. Dus ga niet te veel hoop hebben.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#9: 11-05-2009, 17:47
Ja das wel waar....

Maar ik snap het ook niet helemaal, want hij zei zulke lieve dingetjes enz  :o

bv:
Wow, hoe jij nu ligt is echt geil! :$
( toen was ik mijn haar aan ht föhnen voor de cam, en ik lag toevallig een soort van toen hij keek).
Je bent nu echt super mooi! :$
En als ik zei dat ik het koud had ; Zal ik je opwarmen? <3

En meer van dat soort dingen..

Ik krijg nu ht gevoel dat hij het niet meende ofzo  :-X
  • IP logged

t

totalwar

Re: :'(
#10: 11-05-2009, 18:34
Klinkt meer alsof hij sexueel in je geinteresseerd was dan dat hij echt voor je karakter viel. Sorry  :-[

Ik weet niet. Er zijn zat jongens die lief doen tegen meisjes en vervolgens als er een ander meisje in beeld komt (waar ze iets mee kunnen krijgen of iets mee kunnen doen) dan laten ze je in de steek. Meestal als dat op de klippe lopen komen ze alleen weer terug om je te gebruikt.

En iets hoeft niet geil te zijn om mooi te zijn ;) als hij niet gewoon zegt als je op de cam te zien ben, dat je mooi bent. Dan is het soms al heel snel dat hij alleen lichamelijk voor je valt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#11: 12-05-2009, 17:37
Tjaah, ik weet het nu allemaal niet meer zo goed..

Maar het is zeker dat k hem ga meeten..
Dat zei hij.. dus..
Het maakt me niet meer zo veel uit..
Zolang k maar vrienden met hem blijf   :P

Ookal vindt ik hem nog steeds wel leuk  :P

I can't help it   :-X
En ik doe nu ook veel met mijn vriendinnen zodat ik met andere dingen bezig ben  :P

Ik denk  ook eigenlijk wel dat hij het alleen maar met dat meisje neemt omdat hij iets met der kan en hij wil haar denk ook geen pijn doen.
Het is namelijk een goede vriendin van hum  :-\
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#12: 13-05-2009, 21:24
And OMG

Ik ben er nu achter dat hij rookt, drinkt en snuift o.o
Dat maakt het toch wel anders..
Als je het wilt weten hij is 12 net als mij. o.o
Maar k vindt hem nog steeds leuk  :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re: :'(
#13: 14-05-2009, 07:45
Tja liefde maakt altijd blind. Daarnaast zijn dat ook wel aardige problemen, vooral omdat hij nog zo jong is. Ik zou dat niet snel verwachten van een 12 jarige. Ik ken meisjes en jongens rond die leeftijd die wel aardig volwassen zijn, maar die zijn slim genoeg om daar nog niet aan te doen.

Weet je wel zeker dat hij 12 is?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#14: 18-05-2009, 19:10
Bijna wel zeker ;o
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal