Skip to main content

Auteur Topic: :'(

t

totalwar

Re: :'(
#15: 19-05-2009, 07:55
Tja.. dan weet ik het ook niet. Kijk het zijn jou gevoelens. Alles wat ik hier zeg of doe, dat kan, maar hoeft geen effect te hebben over hoe je over hem voelt. Daarom ben je altijd voor jezelf het meest verantwoordelijk, want je kiest er zelf voor hoever je je door je gevoelens laat meeslepen en wanneer het echt te ver is.

Bij mij kostte het twee jaar, totdat ik erachter kwam hoe stom ik eigenlijk wel bezig was. Dus hoop niet dat jij ook zulke gevoelens krijgt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#16: 19-05-2009, 18:45
Ja, ik weet het ook helemaal niet meer hoawr ;o
  • IP logged

t

totalwar

Re: :'(
#17: 19-05-2009, 20:46
Wat vind je zelf. Is hij het waard of niet. Geef de redenen waarom hij het wel of niet waard is. Misschien komen we hier met zijn allen uit.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#18: 22-05-2009, 15:05
Hij is het waard omdat;

Hij schattig is..
mooi  :-[
aardig
Naar den-haag komt
Ik een hugg van hem krijg
Ik geef om hem..
Hij echt is (:


Hij is het niet omdat;

Hij rookt
Gebruikt drugs ( de vader van zijn vriend haalt ie het vandaan )
Hij drinkt..
Hij snijd...
Hij het miss niet meende?

Verder weet ik niet precies ;o
  • IP logged

t

totalwar

Re: :'(
#19: 22-05-2009, 16:14
De  redenen dat hij het waard is vind ik nog niet echt bijzonder. Dat is tot nu toe iets dat je van elke jonge kan verwachten en krijgen die een beetje close met je wordt. Zijn er geen speciale redenen waarom hij het waard zou zijn, afgezien van gewone redenen zoals leuk en sgattig enzo.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#20: 23-05-2009, 22:14
Hij komt geloof ik alleen om mij te meeten naar den-haag ...

Want daaro heeft hij alles
En hij zei dat ie alleen zin heeft in den-haag omdat ie mij dan kan meeten..
  • IP logged

h

hallodoei

Re: :'(
#21: 24-05-2009, 08:13
Ik geloof er allemaal niet zo in.. Hij kent je helemaal verder niet, wil je meeten, wil je huggen.. Tja.. Ik weet niet.. Komt bij mij over als iemand die gewoon een vriendin wil om het hebben van een vriendin en niet om het houden van..
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#22: 24-05-2009, 13:47
Dat kan wel, maar ik snap het zelf ook zo..
Maarja, ik merk het wel als k hem ga meeten ;o
Het is namelijk al binnenkort :D

Ik ga samen met mijn vriendin hem meeten dus..
IK heb er wel zin in :'D
  • IP logged

t

totalwar

Re: :'(
#23: 24-05-2009, 23:07
Ok tenminste goed dat je iemand meeneemt, want in je eentje zou ik het inderdaad niet snel doen ;)

Kijk hoe je ook over hem voelt, ik ben het met hallodoei eens, hij lijkt op andere dingen uit te zijn dan op verliefdheid of echte vriendschap. Maar ik ga je niet ompraten, want ik merk al dat dat toch geen nut heeft.

Wees gewoon voorzichtig en let erop wat je met em doet of waar je het over hebt. Zorg er ook voor dat er iemand bij je is en blijft, want ookal ken je em via et internet, verder weet je niet wat hij denkt of wilt ;)

(gewoon voor de zekerheid).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: :'(
#24: 29-05-2009, 15:25
oké thanks :'3
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal