Skip to main content

Auteur Topic: Film kijku...

R

Radio538goeroe

Film kijku...
OP: 21-05-2009, 21:43
Hier eerder al in het pesten topic, dat is inmiddels opgelost, ik ben gerustgesteld  ;D Maar dit heeft ook nog een staartje deze kant op!

Je raad het natuurlijk al  ;D Het meisje dat ik leuk vind gaat ook mee naar de film!

Even een beetje wat informatie:

Ik ben er al vrij zeker van dat zij mij ook leuk vind, want elke keer als ik dr aankijk kijkt ze half blozend, met zo'n lachje weg ;) Gelieve hier neit op te reageren, want dit weet ik 99% zeker.

Maar goed, hoe laat ik haar nou een beetje merken dat ik haar leuk vind op de film? Het lijkt me weer een beetje overdreven om de hele tijd expres naast haar te gaan zitten, maar iets anders kan ik ook niet verzinnen, iemand?

En ook als ik het te overdreven doe, dan zouden de andere vrienden die meegaan natuurlijk weer keihard gaan roepen "woooeeeeee, volges mij vind je haar leuk" dan is het helemaal verpest! Ik ben by the way 14, en ja zo kinderachtig zijn ze nog wel :P
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-05-2009, 21:47 door Radio538goeroe »

t

totalwar

Re: Film kijku...
#1: 22-05-2009, 16:35
gewoon jezelf blijven. Zonder dat je het door heb die je door zenuwen of gedachten al handelingen waardoor af te lezen is dat je haar leuk vind. Dus doe gewoon wat je gewend ben en wees niet bang dat je de verkeerde tekenen afgeeft.

Het is aan haar om die tekenen te ontvangen en te begrijpen, dat kan soms lang duren, soms kort. Maar je moet er juist geen extra moeite in steken, want dan ben je jezelf niet en kan je dus verkeerde seinen geven.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

R

Radio538goeroe

Re: Film kijku...
#2: 22-05-2009, 22:47
Ok, nouja lees het net pas, net dus die filmavond gehad en het was foking grappig :D Ze ging op een gegeve moment tege me aan ligge :D Maarja, de bank was beetje vol, dus dat ken het ook zijn  :P
  • IP logged

t

totalwar

Re: Film kijku...
#3: 24-05-2009, 23:25
Je merkt het vanzelf hoe ze met je omgaat en of er eventueel een 2e date komt :P Als je erachter bent wat voor films ze leuk vind en je weet dat zoiets in de bios draait of je kan aan zo'n film komen, nodig haar uit.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

R

Radio538goeroe

Re: Film kijku...
#4: 25-05-2009, 15:39
Even voor de duidelijkheid er waren veel meer mensen mee ;) De volgende filmavond is over 3 weken, heb er zin in!
  • IP logged

t

totalwar

Re: Film kijku...
#5: 25-05-2009, 19:59
Mooi :P maar zoals ik zeg, je kan er niet op blijven steunen dat er mensen bij blijven. Ik snap dat jij je er zekerder door voelt, maar het kan heel wat van zulke filmavonden duren voordat zij jou hints snap. Een keer moet je wat meer durven en de volgende stap nemen. Doe je dat niet, dan staat er nog een lange tijd te wachten ;)

Maar de keus is aan jou.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

Re: Film kijku...
#6: 26-05-2009, 11:51
Hier eerder al in het pesten topic, dat is inmiddels opgelost, ik ben gerustgesteld  ;D Maar dit heeft ook nog een staartje deze kant op!

Je raad het natuurlijk al  ;D Het meisje dat ik leuk vind gaat ook mee naar de film!

Even een beetje wat informatie:

Ik ben er al vrij zeker van dat zij mij ook leuk vind, want elke keer als ik dr aankijk kijkt ze half blozend, met zo'n lachje weg ;) Gelieve hier neit op te reageren, want dit weet ik 99% zeker.

Maar goed, hoe laat ik haar nou een beetje merken dat ik haar leuk vind op de film? Het lijkt me weer een beetje overdreven om de hele tijd expres naast haar te gaan zitten, maar iets anders kan ik ook niet verzinnen, iemand?

En ook als ik het te overdreven doe, dan zouden de andere vrienden die meegaan natuurlijk weer keihard gaan roepen "woooeeeeee, volges mij vind je haar leuk" dan is het helemaal verpest! Ik ben by the way 14, en ja zo kinderachtig zijn ze nog wel :P

Probeer naast haar te gaan zitten, (MAAR PROBEER JEZELF TE BLIJVEN ;)  )
Als je het wil kan je mis jou hand op die van haar doen als de film al een tijdje bezig is.
nou succes;)
  • IP logged

R

Radio538goeroe

Re: Film kijku...
#7: 27-05-2009, 15:34
Hehe lol, alles is nu okey  ;D

Ik had vdaag sportdat XD en vriendin van haar wist dat ik haar leuk vond, en die bracht dat bij het naar huis fietsen naar voren (we waren met ze 3en) en toen zij zei dat ze mij leuk vond  ;D

Dus ik ben nu heeel vrolijk  ;D
  • IP logged

m

magiclover

Re: Film kijku...
#8: 27-05-2009, 16:46
dat si goed. blij maar zo vrolijk :P:D

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal