Skip to main content

Auteur Topic: help!

p

pleasurelover

help!
OP: 22-05-2009, 05:01
haaii,

ik ben dus even behooorlijk in de war,
nadat dit allemaal is gebeurd, zie--> http://www.tienerproblemen.nl/index.php/topic,2963.0.html

heb ik M gelaten, en met K gewoon verder gegaan,
3 weken geleden heb ik met hem afgesproken, was onwijs gezellig, wel gezoend enzo. Het voelde op dat moment best goed, het voelde close.
nu daarna, heb ik hem ik denk..3x op msn gesproken, 1 x aan de tel, en een smsje. en iedere x kwam het vanuit mijn kant. ong 2 dagen nadat we hadden afgesproken, sprak ik hem online, hadden we t r een beetje over, hij zei dat ie t leuk vond toen we hadden afgesproken enzo. nou goed.
toen daarna sprak ik m niet meer, een dag of 6 later op msn, ik zeg gewoon hey, zegt ie hey missed u! dus ik zeg nou merk er weinig van, ja sorry maar als iemand geen contact zoek uitzichzelf, toen was het van waarom enzo, ik gewoon nou omdat ik niets hoor van je, nou toen moest hij weg, ik zeg van ja ik bel je morgen wel., dus gedaan.gewoon om te vragen hoe t ging enzo, ff aan de tel gehad, daarna smste ik m, van. ohja als je niets doet vandaag laat maar weten. NO reaction, okey best.
toen een week niet meer gesproken, zag ik hem op school, hij had eerst les, maar dat was buiten. toen daarna zat ik ergens, hij zag me zeker weten, en loopt gewoon straal voorbij. dat vond ik dus behooorlijk lullig. Die dag was hij online, ik zeg moeilijk he hoi zeggen. zegt ie sorry was even bezig. ik zeg van.. daar heb ik t niet over, ik heb t over school, je loopt me zo snel voorbij, bang dat je iets moet zeggen. ik ga niet achter je aan lopen om je aandacht te krijgen, en ben gewoon eerlijk dat het je niets interesseerd! zeg dat gewoon, Kreeg ik slap excuus,  vn dat is helemaal niet zo, het interesseert me wel en ja ik heb problemen thuis en ben gewoon in slecht humeur blblabla.. nou ik zeg als je dt dan zegt. (ik ga niet zelf conclusies trekken natuurlijk) zegt ie ja sorry, ik ga ok niet o even over thuissituatie vertellen, ik zeg ja tuurlijk, k ben je vriendin niet, maar zo geef je mij ook een kutgevoel. ja sorry zegt ie, ik hoop dat ik me snel beter voel.
naja best toen moest ie weg.
week later ofzo? smste ik van, gaat t al beter met je? nou hoop t wel,  kreeg ik terug hey ja gaat iets beter, mis je btw.
nou oke.. iedere dag is hij online, en zegt niets. ik ga er niet achter aan lopen natuurlijk. dus ik ga niet weeer de eerste stap zetten door wat te zeggen. Zn beste vriend, M waar ik gek op was,. en dat wisthij ook, en K ook, zo werd het een beetje verpest, want K ging met me flirten en alles, en op een dag dat ik met ze was, was ik onwijs dronken, en heb ik met  K gezoend. na heeel veel gedoe met M is dat goedgekomen. het gekke is, dat eerst M beetje de kat uit de boom keek, maar k hem nu steeds naar me voel kijken enzo. en via msn is hij ook anders, meer flirterig.
en nu zit ik dus echt ff in de shit..
Want nu K niets laat horen, heb ik dus echt een gevoel dat hij met me gespeeld heeft. en nu M zo doet,, ben ik bang dat er iets achter zit. bijv, M zegt op msn : je zag r leuk uit vandaag, moet nu steeds aan je denken. als ik gewoon zeg haha goed:P zegt hij nee je vind een ander leuk, (zijn beste vriend dus) ik zeg gewoon nou dat weet ik even niet, zegt hij jawel want hij is mn beste vriend, ik zeg: nou ik weet niet hoe jouw beste vriend over mij denk, hij geeft me t gevoel dat ik een fout heb gemaakt, zegt ie ik weet niet..
naja laat maar dan..ik weet dus niet wat ik moet doen, ik heb t nu gelaten, ik zeg niets tegen K, M spreek ik soms.. iedere x op school voel ik dat M me in de gaten houd, K heb ik een hele tijd niet gezien. maar ik weet dus niet of ik K moet confronteren ermee,negeren, of hem gewoon terugpakken. Ik zat zelf te denken om hem op te bellen, en zeggen waar ik mee zit, maar misschien krijg ik wel weer een slap excuus.. of gaat ie het doorspelen aan M.
maarja het enige wat ik wil weten is WAAROM doet hij zo, ik hoef niets meer, ik wil gewoon de reden weten. en daarbij heb ik geen zin in gelul achter mn rug om, ik zit in een islamitisch land nu, mensen kennen me, als the dutch girl. en hij kent ook iedereen, nouja iedereen kent hem.. dus ja.. ik weeet het niet!!!
Give me advice please!

x
  • IP logged

t

totalwar

Re: help!
#1: 22-05-2009, 16:31
Advies... Tja enigste wat ik je kan geven is raadt en mijn mening. Wat je daarmee doet en of je daar iets aan heb, dat is je eigen keus.

Nu eerst even over K. Je zoent met hem, je date met hem, maar hij vertrouwd je niet genoeg om zijn thuissituatie te vertellen? Is er wel een thuissituatie aan de hand dan of is dat misschien een kleine smoes om vragen te ontlopen. Eerlijk vind ik je voor een meisje aardig licht met zijn reacties omgaan. Ik zou en ik ken er zat die dan toch wilt weten wat er aan de hand is. Dat zou ik je ook aanraden. Als hij het niet wilt vertellen, vraag hem dat wat jij voor hem waard bent, dus wat voor relatie er tussen jou en hem zit, want schijnbaar is het anders minder dan vriendschappelijk, terwijl ik zou verwachten na daten en zoenen, dat het wel wat meer zou zijn.

Punt 2 is je eigen gedrag. Er is niks mis mee met de eerste te zijn om te reageren, maar wat weet je verder van K? Ken je andere mensen waar hij vaak mee spreekt en waarom ben je bang om iets door te vragen of hem ergens mee te confronteren? Ben je bang hem kwijt te raken? Als dat zo is dan heb ik slecht nieuws voor je en dat is als je bang bent hem kwijt te raken, dat dat al aan het gebeuren is en dat als je niet ingrijpt hij of zo ie zo door je gevoelens verdwijnt of doordat hij geen contact meer met je opneemt verdwijnt. Dus durf ene beetje te leven en te wagen. Als je hem leuk vind, je wilt voor hem gaan. Neem die kans.

Over M is het wat anders. Volgens mij is hij heeeeel jaloers en probeerd hij jou schuldig te laten voelen en op die manier jou terug probeerd te krijgen. Dat is wel een effectieve manier moet ik zeggen (om een meisje of een jonge terug te krijgen, laat hem jaloers worden of kwets die persoon zijn schuld, lukt bijna altijd, maar geweldig en aardig is dat niet). Maar is niet echt aardig en is hij niet waard als je ziet wat hij in princiepe al gedaan heeft.

Mijn mening hierover. Tja over hoe je reageerd weet je al, maar ik vind het een beetje op een touwtrekwedstrijd tussen die twee jongens lijken en dat jij de prijs bent. En nu de ene al verloren heeft is voor de ander de prijs niet zo interessant meer. Als K erachter komt dat M nog met je flirt en je terug wilt, vooral als je naar M terug zou gaan, dan begint de wedstrijd weer van voor af aan.

Jij moet alleen kiezen wat je voor hun over heb, jij weet of ze jou waard zijn en hoeveel je voor 1 van hun over heb om het wat te laten worden. Geef nooit meer dan je denkt dat nodig is, als je dat wel doet, dan is het geen gelijke relatie meer, maar heeft hij in principe overhand op jou en kan hij jou laten doen wat hij wilt.

Denk er goed over na wat je volgende stap is. Ik zal gewoon eens wachten en handelen zoals ik bovenaan gezegd heb en ook niet te snel weer verleidt worden door M. Een hart hoeft maar 1 keer gebroken te worden door een persoon, niet meerdere keren.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

p

pleasurelover

Re: help!
#2: 23-05-2009, 04:46
thnx voor je advies.
Ik bedoel niet dat ik niet wil reageren, maar ik ga hem zeker niet laten weten dat ik achter hem aan loop. Ik weet dat het een beetje een ladiesman is dus vandaar,
Daarbij..ik zit ergens, waar mensen niet zo snel over familieproblemen praten, dat is hier gewoon zo.
En natuurlijk omdat hij mij en ik hem nog niet super goed ken begrijp ik het wel.
Gister heb ik hem gesproken eerst op msn, en toen maakte hij me best boos, hij was net wakker en reageerde op een hele subtiele manier. Dus ik heb hem opgebeld, nam hij niet op, maar belde binnen een minuut terug, k vertelde hem hoe ik er over dacht, ik zeg ik vind je heel afstandelijk, en toen zei hij ook van ja ik had gedoe thuis, en ik weet wat je bedoelt als je het over msn gesprek hebt, ik zei dat ik dat niet echt pikte. okey sorry.
toen..
zei ik tegen m, kijk nu ns vanaf mijn kant.
wij hebben laatst gezoend, daarna spreek ik je 1x, dan nog een x aan de telefoon, op msn, en verder niets. Maar als ik je dan online zie en je neemt niet eens een stap om iets te zeggen, zegt voor mij wel genoeg, ik ga niet achter je aan lopen, maar ik zeg je wel, dat ik wel dacht van Zo fuck hey waarom heb ik oooit wt met die gozer gedaan, voelt wel alsof je me gewoon geplayed hebt. toen ging er wel een belletje bij m rinkelen. en zei hij nee nee ik ben daar echt niet mee bezig, ik had gewoon veel aan mn hoofd enzo..toen wilden we beiden wat zeggen, dus ik zeg nee laat maar zeg jij maar maar hij bleef maar aandringen dat ik moest zeggen, dus dat laat welweer zien dat hij er niet onderuit probeert te komen, ik zeg tegen hem.Als je niet tegen me wil praten of wat dan ook, zeg dat gewoon, tis oke met mij, ik bedoel ben gewoon eerlijk. (dat is ook zo, als hij niet wil praten, ben gewoon eerlijk.) dus hij zegt, nee nee tis echt niet zo en al die dingen.
dus ja..  ik kan wel tegen mezelf zeggen, ik geloof hem of niet. maar ik kan niet voor hem denken, en dus ook geen conclusies trekken.
dus tot zover moet ik m maar op zijn woord geloven, ik verwacht op het moment zeker geen relatie, ik woon in het buitenland, en ga over 20 dagen voor 3 maanden naar nederland, dus ja, maar ik heb gewoon geen zin in gedoe voor ik weg ga, dat is mijn punt.. gewoon duidelijkheid.

en ja M. ik weet echt niet wat hij wil, maar daar ga ik me niet mee bezig houden, al zou ik hem nog zo leuk vinden, alles met K is te kort geleden.  het is immers zijn beste vriend.
en zo ben ik gewoon niet. ik ga niet van de een op de ander, beetje goedkoop haha.
ik kijk alles gewoon een beetje aan, ik zie wel wat er gebeurt, van mij hoeft er niet veel meer te gebeuren, ik heb het hem gezegd, en het ligt gewoon bij hem. Als hij me wil, moet hij daar heeel veel voor gaan doen.
Want het is een echte ladiesman, dus daar moet ik zeker mee oppassen,
ik houd er niet van om tegen m te gaan gillen en schelden omdat hij niet heeft gebeld of contact opgenomen. ja tuurlijk mag hij weten dat ik r kwaad om ben/was. maar het is zijn leven en zijn keus, en tja.. dat respecteer ik gewoon. Als ik in zijn situatie zou zitten en ik zou eigenlijk niets meer willen met de ander, en die ander blijft dringen, ik zou er knettergek van worden, maarja., ik zie wat er gebeurt ja toch?
slim wat ik heb gedaan of niet??
  • IP logged

t

totalwar

Re: help!
#3: 24-05-2009, 23:20
zei ik tegen m, kijk nu ns vanaf mijn kant.


slim wat ik heb gedaan of niet??

Eum bedoelde je in het midden niet K in plaats van m? Of volg ik et een beetje verkeerd?

Daarnaast, je lijkt met je gevoelens nog steeds in de war, wie van de twee je nou precies leuk vind (eigenlijk lijk je allebij leuk te vinden) en wat je ermee aan moet. Je denkt/wilt iets met K omdat jullie iets gedaan hebben, maar ook met M omdat je een relatie met hem gehad heb. Probeer er zelf een beetje achter te komen voor welke je nu wilt gaan, want ookal wil je niet van jonge naar jonge springen, in je gedachte lijkt het er iets anders uit te zien (als ik het verhaal goed volg :P)

Het is wel goed van je rustig te blijven in de situatie en te kijken wat het resultaat wordt. Dat zie je niet verkeerd. Maar blijf niet hopen op één van hun tot die reageerd. Jij kiest niet hun, het enigste wat jij dan moet of hoeft te doen, is hopen dat de goede reageert. Wie weet komt er een ander in je leven die je leuk vind, waar je alles mee kan delen en waar je je dus beter bij voelt dan K en M. Tijd zal het leren, maar blijf niet te lang hangen bij hun, want er zullen vast zat anderen zijn die jou willen leren kennen en die ook mogelijk leuk en aardig zijn ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

p

pleasurelover

Re: help!
#4: 01-06-2009, 20:10
oh.. even voor de duidelijkheid, ik heb niets met M gehad, hij wist dat ik hem zag zitten en deed r naar mijn gevoel niet veel mee..
ja ik weet inderdaad niet zo goed wat ik wil, ik ga over 10 dagen 3mnd naar nl, toevallig liet k weer wat horen en of ik hem wilde bellen als ik daar zin in had, ik ga dat wel doen, heb m wel gesmst, met een idee van, sorry bel je later want was t vergeten.
dus ik bel m straks wel even, ik wil gewoon normaal met beiden zijn, ik wil van beiden niets nada noppes. Maar ik wil ook weg voor 3 mnd met een goed gevoel..zonder verwarring etc etc..
  • IP logged

t

totalwar

Re: help!
#5: 02-06-2009, 08:18
Dat kan ik best begrijpen, maar dan moet je erop letten dat je niet te close wordt zonder dat je de relatie die je al heb (vriendschappelijk) aantast. Als je namelijk in 1 keer anders gaat doen of dingen niet meer doe die je eerst wel deed, dan heb je kans dat hun het vreemd vinden.

Maar als je vriendschappelijk wilt zijn met hun, dan kan dat toch, je beslist toch zelf hoe je met iemand omgaat ;) hun kunnen niet dwingen dat je verliefd op hun moet zijn of meer moet doen dat je zou willen. Heb gewoon een leuke tijd en als er iets is, dan weet je mij of TP hier altijd te vinden ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal