Skip to main content

Auteur Topic: Claustrofobie..

T

TienerJen

Claustrofobie..
OP: 03-06-2009, 11:41
Hallo allemaal,

Ik weet niet of het hier misplaatst is :P zal wel..

Sinds kort durf ik niet zo goed in gesloten ruimtes te zijn. Elke keer als een deur of een liftdeur dicht gaat voel ik elke keer '' Ik wil eruit '' En pasgeleden ging ik nog naar de kelder,, tt was er gewoon normaal maar die gangen waren heel erg smal en daar kon ik er niet tegen dus ik werd helemaal paniekerig en moest bynaa huilen :l Nog iets: Als ik ga slapen en ik zou me deur dichtdoen zou ik echt niet kunnen overleven er moet echt iets in me kamer open staan waar ik uit kan anders zou het zelf zo erg kunnen worden dat ik ga hyperventileren ofzo.. Dat het dus claustrofobie is weet ik wel.. Maar hoe kom ik er van af?? Ik bedoel dit is niet echt gezond :P

Groetjes,
Jennifer
  • IP logged

t

totalwar

Re: Claustrofobie..
#1: 03-06-2009, 12:04
Je moet er mee leren omgaan. Het kan dat je door bepaalde ervaringen bang bent dat er iets gebeurd als je in kleine benauwde ruimtes zit of dat het je terug doet denken aan iets.

Dan zou je eerst rust moeten krijgen in die gedachten, voordat je ermee leert om te gaan. Anders moet je jezelf ervan overtuigen dat er niks gebeurd, daar kan iemand je wel bij helpen, maar het kan ook alleen. Dit zal alleen wat langer duren.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: Claustrofobie..
#2: 03-06-2009, 15:24
Ik ben zelf bang voor de lift dus ik neem altijd de trap

Dus dat kun je ook gewoon doen, dan heb je daar al geen last meer van..

Maar is je kamer zo klein dan?
  • IP logged

T

TienerJen

Re: Claustrofobie..
#3: 13-06-2009, 09:26
Nee, mijn kamer is niet klein. Maar me vriendin haar kamer wel dat is een kippenhok.


Groetjes,
Jennifer
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal