Skip to main content

Auteur Topic: Liefde... pff

x

x-anoniempje-x

Liefde... pff
OP: 05-06-2009, 18:44
Ik heb een super lieve vriend alleen hij stuurt geen smsjes meer.....
En nu denk ik elke seconde aan hem en hoelang het nog aan blijft,,, ik wil ook aan wat anders denken???
Hebbe jullie er tips voor???
xx Denise
  • IP logged

m

maraa

Re: Liefde... pff
#1: 05-06-2009, 18:54
eeyz
Mischien is hij gewoon zn mobiel kwijt of geen beltegoed?
Is het alleen dat hij geen smsjes stuurt of is het iets anders dat je bang bent dat het uit zal gaan?
En tjah zoek afleiding als je druk met meerdere dingen bezig bent lukt het mischien om er minder aan te denken
of spreek gewoon vaker met vriendinnen af?
Ik weet niet echt iets anders ;)
xxxx
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Liefde... pff
#2: 05-06-2009, 21:10
Als je op msn bent kun je toch aan hem vragen of hij nog iets voor je voelt? :)
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

Re: Liefde... pff
#3: 06-06-2009, 07:45
Hij komt de laatste tijd niet echt meer op msn duss dat wordt moeilijk:S
En ik denk dat het aan allebij ligt dat ik bang ben dat het uit gaat en dat hij geen smsjes meer stuurt....
  • IP logged

m

maraa

Re: Liefde... pff
#4: 06-06-2009, 14:30
Ik denk dat je het beste met hem erover kan gaan praten ;)
Dan weet je tenminste waar je aan toe bent ;)
En tjah in het ergste geval is hij niet meer verliefd,
maar het kan net zo goed zijn dat je voor niks bang
bent en dat het gewoon nog supper lang aanblijft.
  • IP logged

a

anoniiem26

Re: Liefde... pff
#5: 07-06-2009, 19:13
Woont hij in de buurt? Ga bij hem langs of laat hem naar jou komen.. Je kunt hem natuurlijk ook bellen. Je moet rustig blijven en gewoon vragen waarom hij niet veel meer van zichzelf laat horen. Vooral niet boos worden. Het is belangrijk dat je weet waar je aan toe bent.

Succes!
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Liefde... pff
#6: 07-06-2009, 21:42
Ik denk dat je het beste met hem erover kan gaan praten ;)
Dan weet je tenminste waar je aan toe bent ;)
En tjah in het ergste geval is hij niet meer verliefd,
maar het kan net zo goed zijn dat je voor niks bang
bent en dat het gewoon nog supper lang aanblijft.
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet zeggen, dus ik doe het maar gewoon voluit.. Ik denk dat hij je ontloopt, omdat hij bang is de stap te zetten om het uit te maken. Ik denk dat hij afwacht tot jij het uitmaakt, zodat je (voor zijn gevoel) geen pijn hebt gehad.
  • IP logged

t

totalwar

Re: Liefde... pff
#7: 08-06-2009, 09:23
Eum voordat er conclusies worden getrokken over dat hij je niet wilt, of je ontloopt, of geen liefde meer voor je voelt enzo. Laat eerst even alle feiten weten.

Hoe ver woont hij ongeveer van je vandaan?
Wat is het verschil in leeftijd?
Hoe vaak smsde hij je per dag/week dan?
Wat zijn zijn dagelijkse bezigheden (school, werk enz)?
En hoe lang hebben jullie al een relatie?

Dan pas kunnen we spreken over wat er misschien aan de hand is, want conclusies vantevoren trekken zonder de situatie te kennen heeft geen nut. En direct hem belagen met of er iets mis is of dat hij je ontloopt, tja daar zal hij zich alleen aangevallen door voelen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

Re: Liefde... pff
#8: 08-06-2009, 11:43
Eum voordat er conclusies worden getrokken over dat hij je niet wilt, of je ontloopt, of geen liefde meer voor je voelt enzo. Laat eerst even alle feiten weten.

Hoe ver woont hij ongeveer van je vandaan?
Wat is het verschil in leeftijd?
Hoe vaak smsde hij je per dag/week dan?
Wat zijn zijn dagelijkse bezigheden (school, werk enz)?
En hoe lang hebben jullie al een relatie?

Dan pas kunnen we spreken over wat er misschien aan de hand is, want conclusies vantevoren trekken zonder de situatie te kennen heeft geen nut. En direct hem belagen met of er iets mis is of dat hij je ontloopt, tja daar zal hij zich alleen aangevallen door voelen.

Groetjes,

Steffen


Hoe ver woont hij ongeveer van je vandaan?
Best wel ver
Wat is het verschil in leeftijd?
anderhalf jaar
Hoe vaak smsde hij je per dag/week dan?
4 smsjes per dag, maar hij heeft nu geen beltegoed meer:S
Wat zijn zijn dagelijkse bezigheden (school, werk enz)?
Krantewijk huiswerk, hockey, Karate....
En hoe lang hebben jullie al een relatie?
bijna 2 maanden

  • IP logged

t

totalwar

Re: Liefde... pff
#9: 08-06-2009, 13:21
En waarom ben je bang ervoor dat de relatie dan verkeerd loopt. Kijk de meeste zullen in de eerste weken de meeste moeite in de relatie stoppen. Dat is niet een moeite die je jaren vast kan houden. Iedereen heeft zijn eigen ruimte nodig, hij en jij. Dat jij het minder nodig hebt betekend niet dat je het niet nodig hebt.

Een relatie op verre afstand (vraag me af wat het ver bij jou is :P) is altijd lastig. Vooral als jullie beide beperkt zijn voor vervoer en geld. Dat is echt een moeilijke test die je alleen kan overleven als je vertrouwen hebt.

Het klinkt een beetje alsof je een type bent die weinig zelfvertrouwen heeft en daardoor gaat speculeren wat andere mensen denken of wat er gaat gebeuren. Dit kan dodelijk zijn voor een afstandsrelatie, dus probeer het in de hand te houden.

Daarnaast. Als iemand je minder smste (of niet) en minder op msn komt, dan heeft dat een reden. Ik ben een tijd ook niet meer op TP geweest en op msn, dat weten de meeste hier wel. Toen had ik tijd voor mij nodig om alles in mijn leven in orde te maken. Me vriendin vond het toen ook niet zo leuk, want zij kreeg ook minder aandacht, maar dat betekend niet dat ik minder van haar hou.

Soms is er wat minder contact, maar als je hem erg mist, bel hem zelf dan even, al is het maar voor een minuutje. Soms wordt je sneller bang dan nodig is. Het is niet uit te houden om elke dag te bellen of smsen en ook nog eens langs te komen. Niet dat hij dat niet wilt of jij dat neit wilt, maar alles kost geld tegenwoordig en daar zal je de meeste problemen mee hebben.

Heb een beetje vertrouwen in de relatie, zorg dat je elkaar genoeg zie om dat vertrouwen sterk te houden. Als je denkt dat er iets is, bel hem gewoon een keer, dan merk je vanzelf wel of et iets is of niet. (want als je hem lang genoeg kent, dan voel je aan, als je met hem praat, dat er iets mis is).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

Re: Liefde... pff
#10: 09-06-2009, 16:00
En waarom ben je bang ervoor dat de relatie dan verkeerd loopt. Kijk de meeste zullen in de eerste weken de meeste moeite in de relatie stoppen. Dat is niet een moeite die je jaren vast kan houden. Iedereen heeft zijn eigen ruimte nodig, hij en jij. Dat jij het minder nodig hebt betekend niet dat je het niet nodig hebt.

Een relatie op verre afstand (vraag me af wat het ver bij jou is :P) is altijd lastig. Vooral als jullie beide beperkt zijn voor vervoer en geld. Dat is echt een moeilijke test die je alleen kan overleven als je vertrouwen hebt.

Het klinkt een beetje alsof je een type bent die weinig zelfvertrouwen heeft en daardoor gaat speculeren wat andere mensen denken of wat er gaat gebeuren. Dit kan dodelijk zijn voor een afstandsrelatie, dus probeer het in de hand te houden.

Daarnaast. Als iemand je minder smste (of niet) en minder op msn komt, dan heeft dat een reden. Ik ben een tijd ook niet meer op TP geweest en op msn, dat weten de meeste hier wel. Toen had ik tijd voor mij nodig om alles in mijn leven in orde te maken. Me vriendin vond het toen ook niet zo leuk, want zij kreeg ook minder aandacht, maar dat betekend niet dat ik minder van haar hou.

Soms is er wat minder contact, maar als je hem erg mist, bel hem zelf dan even, al is het maar voor een minuutje. Soms wordt je sneller bang dan nodig is. Het is niet uit te houden om elke dag te bellen of smsen en ook nog eens langs te komen. Niet dat hij dat niet wilt of jij dat neit wilt, maar alles kost geld tegenwoordig en daar zal je de meeste problemen mee hebben.

Heb een beetje vertrouwen in de relatie, zorg dat je elkaar genoeg zie om dat vertrouwen sterk te houden. Als je denkt dat er iets is, bel hem gewoon een keer, dan merk je vanzelf wel of et iets is of niet. (want als je hem lang genoeg kent, dan voel je aan, als je met hem praat, dat er iets mis is).

Groetjes,

Steffen


txs steffen....
ja ik ben inderdaad zoon type die weinig zelfvertrouwen heeft  :-\
Groetjes: Denise
  • IP logged

t

totalwar

Re: Liefde... pff
#11: 09-06-2009, 18:38
Tja daar moet je dan echt mee leren omgaan als je de relaite wil behouden. Zorg ervoor dat je je gevoelens bij iemand kwijt kan (en niet direct bij je vriend). Iemand die et ook van je vriend zijn kant bekijkt en je een beetje gerust kan stellen, dat er niks aan de hand is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal