Skip to main content

Auteur Topic: okay ik word er nu scheit ziek van

a

anonimousteengirl

okay ik word er nu scheit ziek van
OP: 06-06-2009, 14:28
Ik word er een beetje scheit ziek van, dat elke keer dat ik een vriend heb, ik toch weer moet denken aan een ex vn mij.
Ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd, en wil hem dolgraag terug.
Ik durf dit niet tegen m'n vriend te zeggen want dat komt zo lullig over.
En of ik er met die andere jongen over moet beginnen weet ik ook niet.
Als hij me afwijst ga ik namelijk kapot, dat weet ik wel zeker.
Die andere jongens zijn wel leuk, en k ben ook wel verliefd.
Maar ik HOU van die ex van me, en dat kan ik bij die andere jongens niet zeggen.

Pff dit werkt best frustrerend weetje...
  • IP logged

m

maraa

Hoe lang geleden is het met je ex uitgegaan?
En ik denk dat het eigenlijk beter is om even rust voor jezelf te hebben,
want je bent duidelijk niet over je ex heen
en je hebt volgens mij nog tijd nodig om te verwerken dat het met hem is uitgegaan.
En tjah ik kan het fout hebben hoor maar het klinkt eigenlijk meer dat je je vriend gewoon leuk vind dan echt veel meer ?
Ben je echt verliefd op je vriend?
En is het al lang zo dat je iedere x als je je vriend ziet  je aan je ex denkt?
Ik weet niet echt wat je moet doen
Ik vind het aan de ene kant heel goed dat je gewoon verder gaat en een nieuwe vriend heb genomen,
maar aan de andere kant vind ik het ook dat je het mischien beter wat rustiger aan had kunnen doen om eerst goed over je ex heen te komen.
  • IP logged

a

anonimousteengirl

Hoe lang geleden is het met je ex uitgegaan?
En ik denk dat het eigenlijk beter is om even rust voor jezelf te hebben,
want je bent duidelijk niet over je ex heen
en je hebt volgens mij nog tijd nodig om te verwerken dat het met hem is uitgegaan.
En tjah ik kan het fout hebben hoor maar het klinkt eigenlijk meer dat je je vriend gewoon leuk vind dan echt veel meer ?
Ben je echt verliefd op je vriend?
En is het al lang zo dat je iedere x als je je vriend ziet  je aan je ex denkt?
Ik weet niet echt wat je moet doen
Ik vind het aan de ene kant heel goed dat je gewoon verder gaat en een nieuwe vriend heb genomen,
maar aan de andere kant vind ik het ook dat je het mischien beter wat rustiger aan had kunnen doen om eerst goed over je ex heen te komen.

Bedankt voor het advies.
Maar het is al een jaar uit tussen m'n ex en mij. Dat lijkt me toch genoeg tijd om er over heen te komen. En tussen de vriend die ik nu heb en m'n ex heb k nog een andere jongen gehad, en daarbij had ik hetzelfde probleem -.-
  • IP logged

m

maraa

owke tjah moeilijk :(
Ik weet niet wat je er tegen kan doen.
Mischien kan je met een paar vriend(inn)en er wel over praten?
Ik hoop voor je dat het denken aan je ex ieder moment ophoud. ;)
  • IP logged

t

totalwar

Bedankt voor het advies.
Maar het is al een jaar uit tussen m'n ex en mij. Dat lijkt me toch genoeg tijd om er over heen te komen. En tussen de vriend die ik nu heb en m'n ex heb k nog een andere jongen gehad, en daarbij had ik hetzelfde probleem -.-


Een jaar vind jij genoeg tijd? Je weet zelf hoe liefde in elkaar zit, want je voelt het. Komop ik heb er naar 2 jaar zelfs nog af en toe last van, van irritante gedachten tot dromen tot vanalles. Liefde is niet iets dat je kan verdringen, want het blijft er zitten, vooral als je heel verliefd was.

Kijk je zal het je huidige vriend toch een keer moeten vertellen, al is het in stukjes, al is het in kleine beetjes. Praat alleen niet over je ex alsof je je vriendje gelijk gaat dumpen en naar hem terug gaat, dat komt nooit leuk aan.

Maar wat is er aan je ex zo anders dan, wat de jonge nu niet kan geven?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

a

anonimousteengirl

Het grote verschil tussen de jongen waarmee ik nu heb en m'n ex is het  vertrouwen en het gevoel dat ik bij hem krijg. Bij m'n vriend nu, tjah tuurlijk ben wel een beetje verliefd enzo, maar bij m'n ex is het houden van, en dat is toch een groot verschil.
Ook kan ik bij mijn ex alles kwijt, maakt niet uit wat, en bij m'n vriend is dat veel moeilijker, ik klap vaak dicht, en als ik dan iets vertel wat me dwars zit is het oh okj, en totaal geen medeleven...

Dat kan mijn ex me wel geven wat mijn vriend me niet kan geven, een vertrouwd gevoel, een veilig gevoel, en het gevoel van houden van.
  • IP logged

t

totalwar

Et lijkt meer van jou kant uit, eerlijk gezegt.

Het lijkt er meer op of jij hem het vertrouwend gevoel niet kan geven. Je klapt dicht en dat heeft een reden en niet alleen vertrouwen is de reden daarvan.

Daarnaast je kan nu misschien goed met je ex praten, maar kan je dat ook in een relatie. Vriendschappelijk met elkaar omgaan is anders dan een relatie hebben. Dus het probleem snap ik niet helemaal.

Daarnaast in een relatie heb je inderdaad vertrouwen nodig, maar dat betekend niet dat die er niet is.

Maar waarom is het dan met je ex uit gegaan?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal