Skip to main content

Auteur Topic: pfff...

a

anonimousteengirl

pfff...
OP: 07-06-2009, 22:59
Het is best wel verwarend. Met andere jongens hebben terwijl je hart er maar bij 1 ligt.
Al die andere afleidingen, omdat je bang bent je gevoelens bij de ene die zoveel voor je betekend te uiten.
En op die anderen, tuurlijk je bent wel enigzins verliefd, maar het is niet vergelijkbaar met die gevoelens die je voor die ene persoon hebt.
Bij hun is het verliefd zijn of leuk vinden, bij hem is het hoe eng ik het ook vind om te zeggen houden van.
Hij weet het nu ook,  en dat is best een opluchting.  Hij ziet me er niet anders door, en is blij dat ik het hem eerlijk verteld heb.
Damn... Im in love with my best friend.
Aan de ene kant vind ik dat zo fijn, want ik weet dat hij me accepteerd of ik nou verliefd op hem ben of niet. Aan de andere kant blijft die angst van verpest dit onze vriendschap niet.
Pff dit is allemaal best verwarrend.
Aan de ene kant hoop ik echt dat ik hem terug kan krijgen, hoe lullig dit ook klinkt voor de vriend die ik nu heb...
Ach ik zie wel hoe het loopt..
All i can say for now is i love him...
Damn I really love him...

  • IP logged

t

totalwar

Re: pfff...
#1: 08-06-2009, 09:11
Netjes geschreven ;) Maar dat is altijd het probleem. Kijk ik ga ook met andere meisjes om en als ik eerlijk ben (en dat weet me vriendin ook) zijn er wel een paar bij waar ik het niet erg zou vinden een relatie mee te hebben, want de gevoelens liggen daar al dichtbij.

Maar hoe je het ook zie of hoe je het ook doe, de vriendschap is weg en veranderd. Vroeger vertelde ik me vriendin ook alles, toen we vrienden waren. Nu verzwijg ik soms ook de helft of verander is me zin om haar niet te kwetsen of jaloers te maken of wat dan ook. Ik leer haar met jaloersheid om te gaan, ookal lijkt het plagen en pesten, alles wat ik bij haar doe ook qua klieren is om haar iets te leren. Want hoe meer je vrijuit kan spreken in een relatie, hoe beter dat loopt en hoe meer de vriendschap behouden blijft.

We leren zo snel ons aan te passen aan iemand, zijn zo snel bang die persoon kwijt te raken of te kwetsen, dat we ons aanpassen. Dat we anders reageren dan we gewend zijn, hoe we altijd gedaan hebben. Dat is een opoffering die je moet geven voor liefde. Wil je iemand niet kwijt, zorg ervoor dat je niet te veel verberg voor die persoon, hoe meer je dat doe hoe erger het wordt. Je kan alles vertellen, ookal verdraai je het soms een beetje, als die persoon maar de waarheid te weten krijgt. Dan pas kan je de vriendschap en liefde behouden en is het compleet.

Succes met je liefde en blijf positief ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

a

anonimousteengirl

Re: pfff...
#2: 10-06-2009, 17:14
Heb vandaag te horen gekregen dat me ex nog gevoelsn voor me heeft, maar geen relatie wil door tijd gebrek.. en doordat hij er zeker van is dat het gaat botsen wat ik niet snap..
Het doet fucking zeer...
Me hart voelt alsof het doormidden is gescheurt.. maar ik moet zijn beslissing accepteren..
  • IP logged

h

hallodoei

Re: pfff...
#3: 10-06-2009, 19:41
Ik snap wel wat hij met dat botsen bedoelt.

De problemen die jullie hebben gehad, zullen heel waarschijnlijk terugkeren en ik denk dat hij voelt dat dat niet is wat hij wil om een relatie met jou door te zetten. ;)
  • IP logged

a

anonimousteengirl

Re: pfff...
#4: 10-06-2009, 21:11
onze vorige relatie had geen problemen, behalve dat ik toen nog niet toe was aan een vaste relatie wat ik nu wel ben..
We hebben nooit ruzie of wat dan ook gehad..

Hij vroeg me nog of ik boos was om zijn antwoord, tuurlijk ben ik niet boos..
Maar het doet zeer... heel erg zeer...
Maargoed, het viel te verwachten..
Hij wil me niet meer en dat moet ik maar accepteren.. ik heb nu tenminste duidelijkheid.. en nu moet ik verder met mijn leven...
Het gaat een tijd duren voor m'n hart weer geheeld is, maar die tijd moet ik dan maar nemen..
  • IP logged

t

totalwar

Re: pfff...
#5: 11-06-2009, 08:38
Het duurd altijd een tijd voordat je hart geheelt is, of je nu wel of geen verkering heb gehad, de verliefdheid zal er zijn en zal op dat moment gekwetst worden, daar kan jij weinig aan doen, zo is het leven.

Maar ik vind het zonde voor je dat je ex er zo over denkt. Ikzelf denk er anders over, maar dat is mijn mening.

Je kiest zelf of je verder wilt gaan of dat je terug blijft kijken. Als je terug blijft kijken, dan moet je alleen niet bang zijn en er voorbereid op zijn dat alles nog een keer kan gebeuren, want ookal zeg je dat je klaar bent voor een vaste relatie, 100% zeker weet je dat nooit. Ga je verder, dan mag je nog steeds wel af en toe aan het verleden denken hoor, iemand in je hart raak je daar niet kwijt. Ik denk ook af en toe nog wel eens aan me ex, soms is het fijn en soms is het neit fijn, maar ik ben blij dat ik op de meeste dingen met plezier kan terugkijken.

Niet alleen het einde van een boek is belangrijk, maar het hele verhaal. Blijf dus niet op het einde hangen, maar blader zo nu en dan er nog eens helemaal doorheen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal