Skip to main content

Auteur Topic: ben bijna 17 en heb het nog nooit gedaan

n

nice

 ik ben bijna 17 en ik wil HET heel graag doen
alleen ik heb al drie jaar geen vriend meer en het ziet er ook niet naar uit dat ik er een ga krijgen
al die spulletjes ben ik niet in geintresseert
ik denk zelf dat ik gwn moet wachten tot in een vriend heb maar dat gaat nog lang duren
ik ben een erg kieskeurig meeisje

k wou et effe kwijt
  • IP logged

x

xshailax

dat is helemaal niet erg..
kijk als jij later de ware tegenkomt waar je t mee voor t eerst doet en heel je leven bij blijft.
vind ik dat toch echt wel romantischer dan dat je met je 14e al ontmaagd bent en al 80 jongens het geneukt bij wijze van spreken:$.
ik zeg doe lekker rustig aan geniet van je leven als vrijgezel alles komt goed.
liefde komt juist op de momenten dat je t niet verwacht!
succes ermee.
xx
  • IP logged

K

Karian

Er is inderdaad helemaal niks ergs aan. Je kunt beter seks hebben met iemand met wie je langer doet dan 'even met een jongen naar bed gaan'. Ik ben bijvoorbeeld nog steeds erg blij dat m'n eerste vriendje (met wie ik twee jaar iets heb gehad) mijn ontmaagd heeft.
  • IP logged

S

SweetDreams

Ik heb er echt geen verstand van hoor, maar ik zou er gewoon nog even mee wachten... Dan heb je genoeg tijd om na te denken, en kan je er geen spijt van krijgen dat je HET met die ene persoon waarmee je Het  gedaan zou hebben.
  • IP logged

M

Mouse

Dat is helemaal niet erg, joh. Oké, ik ben 14 en al ontmaagd.. Maar ik was er zeker van dat ik klaar voor was, en dat ik nog lang bij mijn vriend zal blijven.
Je moet voor al niet uit bijvoorbeeld schaamte dat je nog maagd bent op je 17 zomaar even met een jongen sex hebben.. Je vindt wel de ware :)
  • IP logged

a

angela11

oke ,
nou dat  laat  niks ,
ga bijv. in  een disco wat  kijken of  je een leuke  jongen ziet  die  vrij  is .
laat  je  dan lekker  gaan   :D
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Ehm ik ben het niet met angela eens, (vooral) de eerste keer lijkt mij, dat het fijn is als die speciaal is.
Gewoon met een jongen waar je echt van houd.

Maargoed, dat is je eigen keuze.
17 is btw helemaal nog niet zo oud hoor ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal