Skip to main content

Auteur Topic: bang voor reactie

M

MegaMindy

bang voor reactie
OP: 22-07-2007, 13:01
héééj super-mensjes  :P

ik ben een meisje, maar nog niet verdergegaan dan gewoon zoenen... ik heb trouwens ook geen vriend. Pas zijn we eens met een hele groep vriende gaan zwemmen (meisjes en jongens) toen we spelletjes aan het doen waren, was ik ff alleen samen met een jongen, gewoon een goede vriend van me! tot hij me begon te kussen, eerst gewoon in men nek, nadien men mond! mijn eerste reactie was natuurlijk dat ik hem afweerde!!! maar hij probeerde gewoon verder te doen! toen vond ik het niet meer erg  :-\ die jongen is eigenlijk wel best knap! het leek wel of we nog maar alleen in dat meertje waren!! na een tijdje stonden we zelfs te tongen!!  ::) het water van da meer is niet echt schoon, dus je ziet er niets door! maar hij nam me vast... (we stonden ongeveer tot schouders in het water) hij zei dat we dingen konden doen, omdat toch niemand het zag!! hij deed voorzichtig men bovenstuk van bikini uit en hield het bij.. hij zei dat ik het straks wel terugkreeg!! (tot men verbazing vond ik het niet erg, maar leuk!!) hij begon me te betasten... ik deed hetzelfde bij hem, met zijn zwemshort! het voelde leuk aan! (hij had al een stijve) en zo waren we gewoon wat aan het spelen. die dag waren we heel close bij elkaar! maar als ik hem nu zie, zegge we bijna niets tegen mekaar, bang voor elkaars reactie...  :-[ weet iemand van jullie misschien raad voor me? wat ik moet doen?

Doeikes.. Xx...
  • IP logged

s

shyguy

Re:bang voor reactie
#1: 22-07-2007, 15:20
pfoe, geen enkel ervaring mee, sorry, miss weet iemand anders raad.
miss kun je zeggen wat je ervan vond ofsoow...
  • IP logged

m

magiclover

Re:bang voor reactie
#2: 22-07-2007, 15:44
ik denk toch dat de enge oplossign iets om iets tegen elkaar te zeggen(wel prive lijkt me het beste)
waarom prive stel je zegt net iets op een verkeerde manier(ik neem aan dat jullie vrienden hier niet van af weten  :-[)

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

f

fph

Re:bang voor reactie
#3: 22-07-2007, 19:42
het beste is om het gewoon te zeggen tegen hem misschien is het moeilijk maar het is het beste ;D
  • IP logged

M

MegaMindy

Re:bang voor reactie
#4: 23-07-2007, 10:01
hey!

nee, onze vrienden weten hier idd niets van af! maar allebei zijn we volgens mij verlegen om iets te zeggen tegen elkaar...  :-\ en wat er gaat gebeuren.. gewoon doen alsof er niets is gebeurt dat kan ik niet!! want er is WEL iets gebeurt!! geen een van ons beiden durft de eerste stap te zetten  :-\ ik dus ook niet  :-[ ik hoop echt dat er nog iemand raad weet!

Baaj.. Xx..
  • IP logged

m

magiclover

Re:bang voor reactie
#5: 23-07-2007, 14:37
ik ben bang dat je toch de eerste stap moet zetten. je kunt inderdaad neit doen als of er niks is geberut.

probeer toch alle moed bijelkaar te rapen en toch naar hem toete lopen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

R

Rulie

Re:bang voor reactie
#6: 23-07-2007, 20:23
Ik hebt dat ook dus je hoeft je er neit voor te schamen

Maar vraag via een sms of mail/msn of zo Wat hij er van vond Als hij niks terug stuur dan gewoon laten gaan dan wou alleen gevoelens bij je omhoog halen

Als hij wel wat terug stuurt Dan moet je gewoon verder Praten
  • IP logged

t

totalwar

Re:bang voor reactie
#7: 23-07-2007, 22:18
Heey MegaMindy, ik wil eerst wat vragen.

Ik vroeg me af of je hem echt leuk vind of alleen sinds die dag, want het kan zijn dat je lichamelijk aangetrokken tot hem bent geworden en daardoor de band sterker is geworden (heb ik zelf ook ervaren). Hier moet je alleen voorzichtig mee om gaan, omdat als je hiermee verkeerd om gaat het gevoel in 1 keer verdwenen kan zijn. (soortvan one night stand). Ik dnek dat jullie daar beide ook een beetje bang voor zijn.

Wat jullie 2en doen beslis ik niet over en jullie kunnen best doorgaan, maar probeer eerst meer gewoon met hem om te gaan in plaats van gelijk zover, want als je alleen op die manier tot elkaar aangetrokken ben gaat het later heel slecht, vooral als jullie dan een tijdje uit elkaar zijn.

Of willen jullie gewoon vrienden blijven en verder niks, want volgens mij heb je gevoelens gekregen voor hem, of niet?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

MegaMindy

Re:bang voor reactie
#8: 24-07-2007, 13:27
Hejlaba,

ja, ik vind hem echt leuk!! en niet sinds die dag alleen, voordien waren we ook al goede vrienden! en je hebt wel gelijk, ik heb gevoelens voor hem gekregen... het klinkt misschien wel wat raar, maar het voelt goed aan! ik geloof dat ik zoiets nog bij niemand heb gehad, het is anders dan anders, specialer!! of is dat gewoon omdat ik me ook lichamelijk voel aangetrokken tot hem? en hoe komt het dat we dan zo bang zijn van elkaars reactie?
Xx..
  • IP logged

t

totalwar

Re:bang voor reactie
#9: 24-07-2007, 19:00
jullie zijn bang om afgewezen te worden, dat het maar een 1 keer dingetje was, daar moeten jullie overheen komen en 1 van de 2 moet een eerste stap zetten. Als dat het niet iets kan het zijn dat hij het alleen voor 1 keer dat wilde doen en heeft hij je een beetje gebruikt, maar dat weet je alleen als je de eerste stap heb gezet.

En het kan zijn dat je hem wel leuk vond en dat doordat het nu intiem was geweest de gevoelens versterkt worden, dus let erop dat het je eigen gevoel is of het gevoel dat word gecreeerd door intimiteit. Dat kan je testen door als je iets krijg het een tijdje niet zo ver te laten gaan, dan kan je zien of jij of hij niet alleen om het lichamelijke doe.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fph

Re:bang voor reactie
#10: 24-07-2007, 19:35
je kunt het beste de 1e stap zette want misschien doet hij dat nie en wordt het nooit wat dus je kunt het beste de 1e stap zette ;D
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 24-07-2007, 19:57 door Totalwar »

r

rotjonk

Re:bang voor reactie
#11: 25-07-2007, 18:41
spreek gewoon met hem een keer af op een plekje waar jullie alleen kunnen zijn en kunnen praten
  • IP logged

s

shyguy

Re:bang voor reactie
#12: 26-07-2007, 16:49
bouw de moed op ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal