Skip to main content

Auteur Topic: Besneden? Vingeren? Ontmaagd?

D

DruifJee7

Besneden? Vingeren? Ontmaagd?
OP: 03-08-2007, 11:23
Ik had een paar vraagjes...  :-[
Ik hoor wel eens dingen zoals besneden zijn...
Maar wat is dat eigelijk? En word iedere jongen besneden?
Of worden alleen jongens van een Islamitisch geloof besneden? Dat heb ik ook al eens gehoord...
En hoe ziet dat er dan uit als een jongen besneden is?
En dan nog wat over vingeren... Met je vinger in je vagina gaat... Ik heb het eens geprobeert zo diep mogelijk maar ik vond het niks aan en vond het ook niet lekker zoals iedereen beschrijft... En als je met heel je vinger in je vagina kunt ben je dan ontmaagd? En hoe dik is je maagdenvlies eigelijk? en is dat makkelijk te doorboren? Ik gebruik wel tampons en die blijven wel altijd goed zitten... En de eerste keer dat ik een tampon gebruikte deed het zelfs helemaaal geen pijn... Hoe zit het nou?  ???
ik snap er niks meer van!!!  :-[

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

m

magiclover

Re:Besneden? Vingeren? Ontmaagd?
#1: 03-08-2007, 11:53
over dat besneden zijn. besneden is dat het velletje om de eikel weg is gehaalt (geloof ik) en nee niet iedere jongen is besneden. jongens van het islamitisch geloof worden idnerdaad besneden maar ook jongens die geen islamisch geloof hebben kunnen zich latne besnijden. hoe het er uit ziet is moeilijk uit te leggen het is gewoon de penis zonder een velltje over de top.

van het vingeren, je moet zelf de lekkerste plekjes op zoeken misschine is dat bij jou wel voor aan in de vagina en niet achter aan dat is bij veel mensen net wat verschillend en als je vingert ben je niet ontmaagd volgens de volksmond als je maagdenvlies dan breekt dan ben je volgens de wetenschap wel ontmaagd.
van de tampon het doet bij de meeste pijn niet bij iedereen. de ene heeft er meer last van dan de andere.

dat je er niks meer van snap dat kan laat eht over je heen komen ieder mens is verschillend en iedereen ervaard het anders. zo zitten de mensen in elkaar.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

c

code 026

Re:Besneden? Vingeren? Ontmaagd?
#2: 03-08-2007, 13:09
jongens kunnen ook besneden worden als het velletje niet over de eikel past dat kan soms vervelede gevolgen hebben  :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re:Besneden? Vingeren? Ontmaagd?
#3: 06-08-2007, 01:09
het is goed uitgelegd :P een jonge is besneden als het velletje dat normaal over de eikel zit, weggehaald word. Hierdoor komt de eikel bloot te staan en zit er dus geen velletje over, dat verschil zie je dan dus ook.

Om geloof of medische redenen worden jongens besneden. Ze zeggen namelijk dat het hygienischer is als een jonge besneden is (hoewel ik dat zelf lariekoek vind). Daarnaast is het bij sommige geloven normaal dat een jonge besneden word. Ook met irritaties of misvormingen wordt een jonge besneden om het prettiger te laten zitten.

Over het vingeren: Tja zoals charelle al zei, er zijn een aantal gevoellige plekken, die zal je moeten vinden. Het zit meestal namelijk niet diep in je vagina en door alleen met je vinger er in te gaan zal je het niet vinden, je zal het moeten aftasten en bewegen om die plekken te vinden. Daarnaast is de clitorus het gevoeligst en dan kan je ook de G-spot in de vagina zoeken. Test dat maar eens uit.

Over het ontmaagd zijn heb ik bij Charelle der verhaal niks toe te voegen.

Als een na laatste over dat maagdenvlies. Ze zeggen wel vlies, maar dat is het eigenlijk niet. De maagdenvlies is een dun randje aan de binnenkant(diep) in je vagina. Het word dus niet gepenetreerd en ook niet gebroken, het schuurd alleen een beetje weg, waardoor er bij de eerste keer sex een beetje bloed kan ontstaan. En dan gelijk over de tampon. Elk meisje is anders, de 1 heeft een smalle vagina en gaat het lastig, en sommige hebben een brede, waardoor de tampon er bijna gelijk weer uit valt. Jij zit er tussenin en daarom voelde je ook niet te veel van pijn of was de pijn zo weinig dat je het niet opmerkte.

Ik hoop dat je alles beantwoord heb gekregen nu.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

DruifJee7

Re:Besneden? Vingeren? Ontmaagd?
#4: 06-08-2007, 20:58
Hoi Steffen!

Ja ik heb nu alles zeker beantwoord gekregen!  :)
Nu weet ik tenminste hoe dit allemaal een beetje in elkaar zit!! Dankjewel!! Je geeft echt goede adviezen aan iedereen ;)   Dat mag je zien als een complimentje!

xxx Ilonaa
  • IP logged

t

totalwar

Re:Besneden? Vingeren? Ontmaagd?
#5: 06-08-2007, 21:28
Als ik een kwartje kreeg voor alle complimenten die ik hier kreeg, was ik nu rijk (afgezien dat het kwartje niks meer waard is :p hahahahaha)

Maar toch graag gedaan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal