Skip to main content

Auteur Topic: beffen??

l

liesje_piesje

beffen??
OP: 20-08-2007, 10:19
Wat is beffen?? ???

ps nog een vraagje ik probeer me zelf wel eens te vingeren maar als ik mijn vinger er in doe doet heel zeer....!!
wat moet ik dan doen, gewoon wachten??
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-08-2007, 10:20 door liesje_piesje »

M

Mashiejj..

Re:beffen??
#1: 20-08-2007, 10:35
volgens mij is beffen dat een man de K*T van een vrouw likt! ::)
  • IP logged

t

totalwar

Re:beffen??
#2: 20-08-2007, 10:45
beffen is inderdaad als een jonge of meisje de vagina likt of zuigt of andere dingen doet met de mond.

Over het vingeren, als je het echt wil, zal je je stijl een beetje aan moeten passen. Ik denk dat je te snel met je vingers in je vagina gaan en daarbij dat je nog niet echt ontspannen bent.

Probeer eens rustig op bed te liggen of op een bankje te zitten en eerst leren ontspannen. Het kan helpen als je je ogen dicht doet en fantaseert dat iemand anders je handen bestuurd. Dan laat je je handen eerst over je lichaam glijden, hierdoor wen je een beetje aan het gevoel.

Dan laat je je handen naar je vagina toe glijden, maar ga je er niet met je vingers in. Probeer eerst je vagina (rustig en zachtjes) te verwennen aan de buitenkan, zoals bijvoorbeeld kleine rondjes draaien over de clitorus (bovenste gevoelige deel van je vagina) of je vingers langzaam over of iets tussen (maar nog niet erin) langs je schaamlippen.

Dit kan ervoor zorgen dat je wat opgewonden wordt en kan ook al fijn aanvoelen, pas als je merk dat, als je met je vingers tussen je schaamlippen in glijdt, je vochtig begint te worden, dan pas kan je langzaam met je vingers naar binnen en onderzoeken waar je daar het lekkerst vind. Hierbij hoef je alleen te zorgen dat je ontspannen blijft.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lieneu

Re:beffen??
#3: 20-08-2007, 16:32
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is beffen dat 2 vrouwen elkaars 'kutje likken'. Ze sabbelen er soms aan of zoals totalwar zegt zuigen.

xx lieneu :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re:beffen??
#4: 20-08-2007, 18:42
kan ook een jonge zijn die het bij een meid doet ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lieneu

Re:beffen??
#5: 21-08-2007, 17:35
Ik vind van niet :P
  • IP logged

N

Nibs

Re:beffen??
#6: 21-08-2007, 18:03
hoezo niet? dan zeg je hetzelfde dat alleen een jonge een jonge mag pijpen tog?

  • IP logged

r

roosjelieff

Re:beffen??
#7: 24-08-2007, 09:04
ja inderdaad, het kan een man en een vrouw zijn die aan de vagina likt of zuigt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal