Skip to main content

Auteur Topic: Radeloos probleem

T

Tanoniem

Radeloos probleem
OP: 20-10-2013, 19:22
Hai ik ben T, ik zeg liever mijn hele naam niet omdat mensen dan misschien weten wie ik ben, gewoon voor de zekerheid.
Ik ben een jongen van 15 jaar oud.
Ik was vroeger heel onzeker en ik vond mezelf niets. nu is dat verandert ik zie er goed uit ben goed in vorm en mijn zelfvertrouwen is mooi op niveau. Nu heb ik dit probleem wat ik vroeger dus niet zou krijgen....

Dus een van mijn beste vrienden die ik al 4 jaar ken heeft onlangs bekend dat ze me leuk vind, ik vind haar stiekem ook wel een beetje leuk maar dat heb ik nog niet gezegd. Nu het probleem, ik ben hopeloos verliefd op iemand, en zei vind mij ook wel leuk maar het gevoel is niet overtuigend. Maar ik wil ook mijn beste vriendin niet kwetsen als ik bijvoorbeeld een relatie krijg. Nu is het gevoel van mijn "crush" nog niet zeker maar dat kan veranderen. Nu kan ik dus kiezen, ik kan doorgaan bij mijn crush en hopen dat we een relatie krijgen, dat zou me misschien wel lukken maar dan kwets ik dus mijn beste vriendin. Als ik niet door zet dat kwets ik mijn beste vriendin niet maar dat heb ik ook geen relatie wat ik wel erg graag wil. en ik weet dus niet wat ik moet doen.
Als je nog meer info wil hebben zeg het maar.
Kan iemand goed advies geven over hoe ik iets wat kan doen, hoe ik mijn goede vriendin niet kan kwetsen en hoe ik het gevoel van mijn crush kan overtuigen of dat ik niets doe of ja ik weet het dus niet.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 175
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: nov 2011
Re: Radeloos probleem
#1: 20-10-2013, 20:57
Zal je beste vriendin het niet begrijpen als je haar verteld dat je eigenlijk op iemand anders bent? Eerlijkheid duurt toch het langst, zeggen ze. Ik denk dat ze zeker niet blij zal zijn als ze er achteraf achter komt dat je verliefd was op een ander.
  • IP logged

T

Tanoniem

Re: Radeloos probleem
#2: 20-10-2013, 21:08
Ze weet dat ik verliefd ben.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: Radeloos probleem
#3: 22-10-2013, 21:37
Ik zou eerlijk tegen jou beste vriendin zeggen dat je je ''crush'' leuk vind en heel graag met haar een relatie wilt. Het is altijd beter dat je het zelf zegt tegen haar dan dat ze een dag later achter komt dat je een relatie hebt met je crush of dat je je crush toch iets leuker vind dan je beste vriendin.. je moet je beste vriendin ook niet het gevoel geven dat je iets met haar wilt. terwijl je liever een relatie wilt met je crush. want zo raak je je beste vriendin ook kwijt en dat wil je toch niet.. Dus mijn beste tip : Wees altijd eerlijk   ;)
  • IP logged

H

Hello

Re: Radeloos probleem
#4: 30-10-2013, 17:56
Zeg eerlijk tegen je vriendin dat je verliefd bent op iemand anders
Daar is niks mis mee.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 85
  • ~Expect nothing and you'll never be disappointed ~
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: sep 2013
Re: Radeloos probleem
#5: 31-10-2013, 18:34
Je moet je beste vriendin laten gaan. Dan kwets je er nu niet, dan later wel.
Ik, als meisje, zeg je eerlijk dat als ik je beste vriendin was, ik het jammer zou vinden. Misschien een tijdje wat minder met je om zou gaan om het verdriet te verwerken. Maar ik ben dan wel "opgelucht" dat je dat hebt gekozen, omdat je anders niet voor 100% voor me hebt gekozen.

Zo zou ik persoonlijk denken als ik je beste vriendin was.
  • IP logged

T

Tanoniem

Re: Radeloos probleem
#6: 31-10-2013, 18:39
Heel erg bedankt allemaal, ik heb ondertussen een date met mijn crush :D en mijn beste vriendin heeft het kunnen verwerken, ze heeft er wel moeite en dat snap ik ook. Maar alles gaat goed, nogmaals bedankt voor het advies.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 85
  • ~Expect nothing and you'll never be disappointed ~
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: sep 2013
Re: Radeloos probleem
#7: 31-10-2013, 19:04
Dat is erg fijn. Nu komt alles toch weer goed. Blijf lief voor je vriendin, maar word niet te "plakkerig", want dan denkt ze dat je toch iets voor haar voelt.

En...
...Veel plezier met je date!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal