Skip to main content

Auteur Topic: Me ex...

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 206
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2013
Me ex...
OP: 10-01-2015, 21:36
Zoals een deel hier al weet is het 2 januari uitgegaan met mijn vriendin. Dit was best wel klote en redelijk onverwachts omdat we een gezellige kerst hebben gehad. De zaterdag erna hebben we ruzie gekregen om een concert kaartje. De kaartjes werken met stoel nummer en ik heb niet echt zin om met haar mee te gaan. Dus ik heb netjes gevraagd of ik mijn geld terug gestort kon krijgen. Toen tripte ze hem helemaal en vond ze het onzin dat ik niet mee ging.
Die maandag die erop volgde hebben we een tijd gepraat en kwamen we tot de conclusie dat we allebei niet goed wisten wat we nu wilde en zij had ergens ook spijt van haar keuze. We hadden afgesproken dat we elkaar een tijd rust zouden geven om rustig na te denken. Ik kreeg dinsdag al een appje dat ze niet verder wilde. Ik zat op dat moment midden in een discussie met mijn moeder en had geen tijd een goed antwoord te geven. Zij werd boos dat ik niet reageerde. Weet sowieso niet wat ik had moeten zeggen, had geen zin om te reageren op dit. Dit was niet wat we hadden afgesproken. Ik heb daarna gezegd dat ik de tijd en rust wil nemen om na te denken en een tijd geen contact wilde. Zij werd boos dat ik niet had gereageerd.
Zij is een tijd lang boos gebleven op me en bleef ook boze berichten sturen. Ik heb hier niet op gereageerd. Dit vond ze natuurlijk niet leuk en ze werd daar weer boos op.
Dit gedrag sloeg opeens om. Nu smeekt ze zowat om een antwoord. Ze zegt dat ze me mist. Elke avond krijg ik nu dit soort berichten. Nogsteeds reageer ik niet. Deels omdat ik dit met mijn ouders heb afgesproken (die willen dat ik helemaal geen contact meer heb) en deels omdat ik zelf rust wil om na te denken wat ik wil en wat het beste is voor mij. Mijn ex wil namelijk vrienden blijven, iets dat ik niet zie zitten omdat ik bang ben dat dat helemaal verkeerd gaat. Ik heb met meerdere mensen hierover gesproken. De een zegt dat ik haar gewoon moet blokkeren. De ander zegt dat ik haar nog even moet negeren zodat we beide rust kunnen vinden om later nog een keer goed te praten. Er is zelfs iemand die van mening is dat dit nog te repareren is.

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet. Ik hield zo veel van haar. Maar ik weet gewoon niet meer waar ik goed aan doe. Me ex heeft het uitgemaakt omdat het slecht met haar gaat. Ze is afgevallen terwijl ze al ondergewicht heeft, slaapt slechter dan normaal (ze heeft een slaapstoornis) In haar ogen ben ik hier de oorzaak van. We hebben in november ruzie gehad en van die ruzie geeft ze mij de schuld. Sinds die ruzie gaat het nu slechter met haar. Ze is ook niet meer die leuke meid geweest waar ik al die tijd van gehouden heb. Ze maakte best wel kut opmerkingen naar mij toe en gaf me nog altijd overal de schuld van.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Me ex...
#1: 10-01-2015, 21:55
In dat geval zou ik haar laten weten dat je, aangezien jij al vanaf november de oorzaak bent van al haar lichamelijke klachten, het allerbeste met haar voor hebt en daarom absoluut geen contact meer wil hebben met haar.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 90
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Me ex...
#2: 11-01-2015, 17:18
Weetje, ze gaat je geen tijd geven om rustig na te denken nu ik lees hoe vaak ze achter jou aan gaat. Het is vervelend om genegeerd te worden en ik denk dat de enige oplossing gewoon een 1 op 1 gesprek is waar jij haar duidelijk maakt dat je geen contact meer met haar wilt. Accepteert ze dit niet dan heb je geen andere keus dan d'r te blokkeren en shit. Ik bedoel ik zou best wel impulsief reageren als iemand zo'n beslissing van me niet zou accepteren, nadat ik het duidelijk heb gezegd.

Verder denk ik gewoon dat ze ongesteld was.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: Me ex...
#3: 11-01-2015, 18:02
Dat ze boos werd omdat je niet reageerde nadat ze zei dat ze niet verder wilde.snap ik niet. Lijkt alsof ze van jou verwacht om haar te smeken om te blijven of zo, ze wilt aandacht, beetje lullig gezegt dan. Zo komt het bij mij over.
Ik snap ook wel aan de andere kant dat zd boos werd nadat je niet mee wou naar de concert ik zou dat ook niet leuk vinden.

Gewoon niet meer reageren tot ze rustig is. Ik denk ook dat je beter niks meer zegt tegen haar. Beter voor haar en voor jou.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 206
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2013
Re: Me ex...
#4: 11-01-2015, 18:42
ze is rustig (soort van)
Ze stuurde me vandaag een bericht dat ze binnenkort een keer zou willen afpreken om dingen uit te praten. Ik heb hier niet op gereageerd. Ik weet ook niet of ik hier nog zin in heb. Ergens wil ik het wel, maar ergens denk ik dat dit geen zin heeft.

Wat jij zegt That Girl zeiden mijn ouders ook. Mijn ouders zeiden ook dat ze een andere reactie had verwacht van mij en dat ik zou gaan smeken. Omgekeerde gebeurde, ik reageerde helemaal niet.
Nu smeekte ze mij meer om een antwoord want ze mist me en ze kan er niet tegen.
nu kreeg ik dus dat bericht over dat ze af wil spreken.

En dat ik niet mee wil naar dat concert lijkt mij juist enorm logisch.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: Me ex...
#5: 11-01-2015, 20:04
Het is wel duidelijk dat ze ontzettend veel van jou houd. Hoe je haar gedrag omschrikft alleen ze uit het verkeerd.

Het is nu aan jou om te beslissen of dit het waard is of niet. Geef je zelf wat tijd om rustig na te denken.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 206
  • Aliit ori'shya tal'din
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2013
Re: Me ex...
#6: 11-01-2015, 21:08
Ik geef mezelf ook de tijd en rust. Ik wacht gewoon eerst op het geld. Daarna wil ik gerust praten. Alleen nog nadenken wat ik zelf wil. Sowieso heb ik nog genoeg te zeggen tegen haar.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal