Skip to main content

Auteur Topic: bevredigen

I

Ilse

Re:bevredigen
#45: 05-06-2007, 16:23
Bah! Ik zou zoiets niet eens willen weten als dat bij ons op school gebeurt.

  • IP logged

t

totalwar

Re:bevredigen
#46: 14-06-2007, 18:10
Om flip zijn antwoord nog te beantwoorden:

Al is een jonge besneden of niet, aftrekken kan altijd. Bij niet besneden kan het huid eroverheen schuiven, maar dit kan soms niet eens nodig zijn, soms is het zelfs fijner om gewoon met alleen de hand eroverheen te gaan.

Dus dat betekend gelijk dat een besneden persoon gewoon met de hand over de eikel kan gaan.

Soms is het aftrekken niet alleen over de eikel heen gaan, soms is het ook fijn alleen over de rest van de penis te gaan, dat is ook gevoelig (meestal iets minder) als het stijf is.

Oja, als hij onbesneden is of je zonder de huid wil aftrekken, dan moet je zorgen dat er voorvocht over de eikel heen zit, anders gaat het stroef en kan het niet fijn zijn voor de jongen. Dit kan je doen door hem te plagen en alleen bijvoorbeeld met je vinger over de top te gaan (beetje overal over de top) en dan de voorvocht uitsmeren over de hele eikel, ook kan speeksel helpen om het een beetje vochtig te houden.



En bij mij op school is vanalles gebeurd op de w.c. van gewoon sex tot ontmaagding, vanalles en nog wat. Maar dat interesseerd mij niet, omdat ik het zo ie zo niet zo snel zelf op die plek zou doen omdat ik vind dat je op zo'n plek een meisje niet genoeg aandacht kan geven, er zijn betere plekken waar ik naartoe zou gaan om iets te doen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

the akster

Re:bevredigen
#47: 29-06-2007, 18:54
nou kijk iedereen heeft daar een keertje behoefte aan zoals mensen die al jong sex willen die moeten die emoties wel kunnen afreageren
dus misschien heb jij der ook wel 's een keertje zin in
  • IP logged

f

fph

Re:bevredigen
#48: 24-07-2007, 21:31
ja dat is mogelijk ;D
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal