Skip to main content

Auteur Topic: tongzoenen

j

jimmy

tongzoenen
OP: 31-03-2007, 21:19
ik heb wel is normaal gezoent met een meisje, maar tongzoenen nog nooit gedaan...
hoe zit dit en hoe voelt het?
  • IP logged

S

Something.else

Re:tongzoenen
#1: 31-03-2007, 21:24
wat bedoel je met normaal gezoent dan?
  • IP logged

j

jimmy

Re:tongzoenen
#2: 31-03-2007, 21:26
gewoon op de mond zonder tong
  • IP logged

S

Something.else

Re:tongzoenen
#3: 31-03-2007, 21:30
ooh een kusje dan ofzo.

Nja, tongzoenen hoe voelt dat.. uhmm ik denk dat je dat het beste kan uitproberenn.. denk niet dat dat gevoel is uit te leggenn  :)

xxx
  • IP logged

j

jimmy

Re:tongzoenen
#4: 31-03-2007, 21:32
ok, heb nog geen vriendin moet ik eerst nog is even rustig zoeken dan :D
  • IP logged

s

spy-lila

Re:tongzoenen
#5: 13-04-2007, 19:21
Je gaat tog vroeg of laat iemand tongzoenen .
Laat er tijd tussen.
  • IP logged

I

Ilse

Re:tongzoenen
#6: 13-04-2007, 19:56
Hoi,

Dat gevoel kan je idd niet uitleggen. Het is wel leuk, maar meer kan ik er niet over zeggen. Maar ooit doe je dat wel eens. En dan weet jij ook dat dat gevoel niet uit te leggen is.  :)

Grtz Ilse
  • IP logged

s

spy-lila

Re:tongzoenen
#7: 20-04-2007, 19:50
Allé als het tijd aangebroken is dan ga je tongzoenen.
Ik wee ni oe et voelt want kdurf nog ni te tongzoenen.
Veel kan ik ni zeggen

Byebye ;) :)

spy-l!l@ ¿¿ ??

☻
  • IP logged

t

totalwar

Re:tongzoenen
#8: 13-05-2007, 14:40
Tongzoenen lijkt op het begin weinig voor te stellen, in iedergeval dat was bij mij zo. Maar hoe vaker je het doe hoe beter het aan gaat voellen, vooral omdat je die persoon vertrouwd en je merkt dat je je aardig kan laten gaan.

1 advies. Wees niet te gehaast. Niet met beginnen met tongzoenen en niet met de tongzoen zelf.

Test elkaar uit of de ander liever snel of langzaam de tong beweegt of liever de hoofd beweegt. Dan zal het vanzelf beter gaan en lekkerder aanvoelen.

Het voelt een beetje vertrouwd aan, alsof op dat moment niks meer uitmaakt en je alleen met je vriend of vriendin op de wereld ben zonder zorgen.

Veel succes met de eerste keer (de mijne was een flop omdat et meisje niet meewerkte, maar nu heb ik iemand die niet op kan houden :p)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:tongzoenen
#9: 15-05-2007, 19:52
heey,

et gevoel kun je inderdaad neit zeggen maar hij iedereen is eht gevoel ook weer anders. en verder over hoe het voelt ben ik het ook met steffen eens

je moet inderdaad uitzoeken war de ander fijn vind en jij zelf en daar dan een tussen weg in zoeken

en hoe vaker je het doet hoe meer gevoel et geeft het kan zijn dat je het helemaal niet leuk vind of juist heel leuk(ik vind het zelf heel leuk maar dat komt ook omdat mijn vriend et goed kan  bij mijn exvriend deed ik et liever neit dus licht ook aan de persoon waarmee je het doet)

groetjes charelle
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 15-05-2007, 19:53 door magiclover »

b

britt

Re:tongzoenen
#10: 18-05-2007, 17:38
tongzoenen moet je dan niet eerst je tong poetsen  :P anders vind ik da wel bleurk al ge net gegeten ebt ozo  :-X
  • IP logged

m

magiclover

Re:tongzoenen
#11: 18-05-2007, 20:36
britt: nog nooit van gehoort maar als je net geeten hebt merk je het wel maar niet zo erg vind ik altnas
  • IP logged

t

totalwar

Re:tongzoenen
#12: 18-05-2007, 23:44
het hoeft niet, ligt eraan hoe erg je het vind, af en toe kan het zelfs een leuk effect hebben :p als bijvoorbeeld degene waar je het mee doet net chocolade heeft gegeten, dan smaakt het lekker zoet. Dus het is maar net wat je vind.

Oja en meestal is een half uur na het eten (soms iets korter of iets langer, ligt eraan hoeveel smaakstoffen erin zaten) de smaak van wat je gegeten heb verdwenen, dus je merkt er weinig van.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

MiHa

Re:tongzoenen
#13: 19-05-2007, 14:18
Je zoent en langzaam doe je je mond open en druk je je tong er langzaam in
je 'speelt' met de tong van je parkner en dat is het zon beetje

xx
Isjee
  • IP logged

M

Miss sam

Re:tongzoenen
#14: 29-06-2007, 11:12
hé joh ik kan het gevoel niet uitleggen want het is jouw gevoel en duss het beste er zelf er achter te komen maar je moet wel wachten of zij er voor klaar is om te tongzoenen en jij moet er natuurlijk ook ervoor klaar zijn! ;D nou ja goed ik heb ook nog noiit getoengzoent en nog nooit m'n eerste kus gehad want ik wacht op mijn ware! dat kan ik je wel vertellen duss i kweet niet zo goed hoe het gaat ik vertel je het wel maar effe op een andere blads want deze wordt te lang Grtzz:Miss sam
  • IP logged

M

Miss sam

Re:tongzoenen
#15: 29-06-2007, 11:21
Nou goed hier is het andere blad met de antwoorden om tongzoenen ik heb het zlef op een lijstje gezet en ik geef het je nu door!
1.Je zoent langzaam.
2.je doet rustig maar zelverzeekerd je mond open.
3.en je tong gaat in je partner mond in  :-X
4.je 'speelt' met je partner tong
5.hoe?: bev. je draait met je jouw tong om haar tong

nou dit zijn de tips voor zo veer ik weet ik hoop dat je er waat aan hebt ;D

Grtzz: Miss sam
  • IP logged

i

ikdus

Re:tongzoenen
#16: 07-07-2007, 16:35
als ik tongzoen met me vriend. tz (afkorting)

iedereen odet het anders. het is heel lekker en leuk.
het is heeeel zacht. en glijd lekker om je tong heen. probeer een keer uit. ga naar een disco theek ofzo
en flirt met een meisje. ;)
het komt wel goed. iedereen kan het
x
  • IP logged

F

Fairy

Re:tongzoenen
#17: 20-07-2007, 00:13
Ik had er altijd zo'n hekel aan dat iedereen altijd zei
"ja dat gaat vanzelf..."
Goh nee nu was ik wijser dacht ik dan ;)
Aleen et probleem is, et gáát bijna vanzelf

Wat volgens mij wel handig is om je eerste zoen te "doen" met iemand die an ervaring heeft
Je kunt dan gewoon vragen wil je het me leren?
Ik heb er niet super veel ervaring mee ;)
Maar in drie dagen kun je veel leren merk ik..:P

Xjus f.
  • IP logged

s

shyguy

Re:tongzoenen
#18: 20-07-2007, 10:39
als jij het zegt  :P
  • IP logged

t

totalwar

Re:tongzoenen
#19: 20-07-2007, 23:22
Sorry Fairy :p ben van mening dat et niet zo is :P me vriendin had met een jonge en die zoende volgens haar niet lekker en die had al vaker gezoend dan mij :P Ik zoende met haar pas de eerste keer (en het was ook mijn eerste keer) en ze vond het mij al beter doen :P moest der zelfs aanleren et anders en rustiger te doen dan dat ze gewend was :P En dat vond ze fijner :P

Dus soms help geen ervaring en op gevoel beter dan iemand hebben die ervaring heeft :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

Re:tongzoenen
#20: 21-07-2007, 18:19
het lot bepaalt xD
  • IP logged

t

totalwar

Re:tongzoenen
#21: 21-07-2007, 23:41
Meer de gedachte en fantasie :P als je bang bent om te proberen maakt het niet uit, maar je moet wel een goede fantaie hebben :P als je niet gewend ben je fantasie te gebruiken zal je ook niet makkelijk verzinnen wat de ander misschien lekker vind :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal