Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Ik wil aan de pil maar durf niet naar de dokter!

1

1anubis

Ik heb al bijna een jaar met mij vriend, en ik wil het met hem gaan doen, en dan wil ik aan de pil, of nog liever de anticonceptiepleiser, maar ik durf niet naar de dokter, wat moet ik doen?

Want ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik onregelmatig ongesteld ben en daarom aan de anticonceptiepleister wil denk ik, want dat gelooft hij denk ik niet, want ik weet niet of die pleister er ook voor werkt.
En komt m'n moeder er achter als ik wel naar de dokter zou gaan?

Wat moet ik nu durf al best lang niet te gaan!
Alvast bedankt voor het lezen!
  • IP logged

m

magiclover

als je de pil wilt(anticonseptie) dan moet je echt naar de dokter. hij heeft beroeps geheim, dus hij mag niks zeggen tegn je ouders. het is dan aan jezelf om het geheim te houden.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

a

anneke_X

ik vrij al met mn vriend
en mn ouders weten ook niets
en ik durf ook niet om de pil
maar mss ga ik eens met een vriendin
  • IP logged

m

magiclover

ik vrij al met mn vriend
en mn ouders weten ook niets
en ik durf ook niet om de pil
maar mss ga ik eens met een vriendin


zoals ik al zei een dokter heeft beroeps geheim. je kunt bijvoorbeeld stiekum een afspraak maken en zeggen dat je naar een vriendin gaan (die dan mee gaat dan kun je altijd zeggen dat zij naar de dokter moest(als ze je zien)
het altijs veilig om de pil te nemen dan weet je voor 99% zeker dat je niet zwanger raakt.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

d

dik-dik

Je hoeft je nergens voOr te schamen! Dokters zijn het al gewend
dat kinderen de pil gaan halen, En ze hebben zwijgplicht dusz je hoeft niet
bang te zijn dat zij het vertellen aan je ouders ;)

Ik zou gewoon aan de dokters zeggen dat j een vriendje
hebt & dat je der nu klaar voOr bent en daarom wil je de pil ..
Heb ik ook gezegt:P En ik kreeg het gewoOn mee..

Mja --- Veel suCces! x
  • IP logged

1

1anubis

Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb vrijdag een afspraak bij de dokter, maar eigenlijk omdat ik nogal vaak duizelig ben enzo, maar zou ik er ook ff snel bij kunnen zeggen dat ik ook nog aan de pil wil?
Want ik heb het expres zo gedaan omdat ik dan op dat moment kan beslissen of ik het durf te zeggen of niet en dat ik daar niet ben en een probleem heb omdat ik wel moet...
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal