Skip to main content

Auteur Topic: Bi zijn :S

d

dustyenmax

Bi zijn :S
OP: 15-05-2007, 13:56
ik ken een meisje en ze heeft me al een paar keer gevraagd of ik emt d'r wou alleen zeg ik telkens nee omdat ik bang ben dat ik dar op school mee gepest word en ik word al heel veel gepest op school :S ik vind haar ook wel aardig enzo leuk ook maaar ik ben dus bang dat ik ermee gepest word
  • IP logged

e

eenwieler

Re:Bi zijn :S
#1: 15-05-2007, 14:01
Ik zou der voor gaan.

Als jullie elkaar leuk vinden, wat is er dan mis mee.

Ferko
  • IP logged

d

dustyenmax

Re:Bi zijn :S
#2: 15-05-2007, 14:04
ik denk dat ik op school dan wordt uitgelachen
  • IP logged

S

Something.else

Re:Bi zijn :S
#3: 15-05-2007, 15:23
jij bent wie je bent. of je nou bi bent, of hetero, wat maakt dat uit?

Je kan je niet voordoen als iemand die je niet bent. ofja t kan wel, maar daar voel je je zeker niet goed bij.. dat weet ik zeker..

Doe gewoon wat je wilt :) Laat t niet door andere kapot maken.

Ga er voor!
  • IP logged

I

Ilse

Re:Bi zijn :S
#4: 15-05-2007, 16:34
Hoi,

Je moet er echt voor gaan. Je moet altijd jezelf blijven. Als jij zo gelukkig kan worden, moet je dat gewoon doen. Het is heel laf als je daarvoor gepest zou worden. Als ik jou was zou ik er echt voor gaan.

Grtz Ilse
  • IP logged

S

Something.else

Re:Bi zijn :S
#5: 15-05-2007, 17:02
Waarmee pesten ze je nu dan ?
  • IP logged

m

magiclover

Re:Bi zijn :S
#6: 15-05-2007, 20:20
ik denk inderdaad dat je er voor moet gaan ieder mens is een mens arpart ik word ook altijd gepest je meot je er niks van aan trekken en ze zijn het van zelf zat

groetjes charelle
  • IP logged

S

Sweetie_girl

Re:Bi zijn :S
#7: 17-05-2007, 07:30
als jij er mee gelukkig voeld of het nou een jongen of meisje is :) Zou doen waar mee het meest prettig bij voeld:)En volg vooral je hart :D Su6 ermee :D
  • IP logged

t

totalwar

Re:Bi zijn :S
#8: 17-05-2007, 13:03
Als je haar alleen leuk vind kan je wel wat proberen, dit hoeft natuurlijk niet perse op school. Het kan ook dat ze vaak naar jou kom of jij naar haar en gewoon bij elkaar ben. Kijk dan of je het heel leuk vind en als je dat vind, zal je het niet zo erg vinden om door anderen gezien te worden.

Ik was bij mijn relaties in het begin ook een beetje nerveus over dat ze mij zouden zien. Maar naarmate ik meer met me meisje omging des te mine erg vond ik het commentaar dat ze erover gaven, ik kon zeggen. ik ben staapel op haar en dat kunnen anderen niet veranderen.

Dat zal bij jou uiteindelijk ook gebeuren.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:Bi zijn :S
#9: 17-05-2007, 21:06
het is inderdaad ook een idee om elkaar buiten school te zien je went er vanzelf aan om elkaar steeds meer met meer mensen te laten zien.

ik vond het zelf bij mijn relatie ook heel eng als iedereen et ziet enz.
maar nu vind ik het neit erg meer ik word er wel mee gepest maar dat vind ik niet erg omdat heel veel van hem hou  en ze pesten maar hun weten neit hoe lief hij is enzo.

groetjes charelle
  • IP logged

M

MiHa

Re:Bi zijn :S
#10: 19-05-2007, 14:13
Ben je verliefd op haar ?
dan is er niks mis mee.
je kan het ook geheim houden :P

xx
Isjee
  • IP logged

L

Loesboes

Re:Bi zijn :S
#11: 13-06-2007, 16:47
Spreek met d'r iets af, de hele school hoeft het niet te weten  ;)
  • IP logged

P

Peacemakerr__

Re:Bi zijn :S
#12: 14-06-2007, 18:10
Waarom schaam je jezelf om bi te zijn?
Ikzelf ben hetero maar betwijfel het of het zo blijft..
En wil je met het meisje alleen omdat je haar aardig vind of omdat je er verliefd op bent?
  • IP logged

-

-X-Imm-X-

Re:Bi zijn :S
#13: 02-07-2007, 16:14
Ik ben ook bii


maar ik werd er ook eerst mee gepest maar nu vinden ze heb normaal bij ons in der klas zijn er nog meer die bii zijn

Greetz Imm
  • IP logged

l

liesje_piesje

Re:Bi zijn :S
#14: 20-07-2007, 15:14
heey,
als je bi ben maakt dat nix uit :)
Je kunt het ook eerst geheim houden :-X

suc6 ermee :-*
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal