Skip to main content

Auteur Topic: potloodventer

l

ls101

potloodventer
OP: 21-05-2007, 19:28
Hoi, woensdag was ik met een vriendin van mijn klas de hond even uitlaten in het bos toen wij een man zagen staan zonder broek. Hij stond daar met zijn penis te spelen. Wij zijn toen maar snel weggelopen. De laatste jaren heb ik zoiets al enkele malen gezien. Hebben jullie dat al eens gezien en wat doe je dan?
  • IP logged

S

Something.else

Re:potloodventer
#1: 21-05-2007, 19:36
ga naar de politie en zeg dat er zoiemand rondloopt in het bos
  • IP logged

l

ls101

Re:potloodventer
#2: 21-05-2007, 19:43
Dat hebben we achteraf gedaan, maar het moment dat je zoiets ziet is het toch raar.
  • IP logged

S

Something.else

Re:potloodventer
#3: 21-05-2007, 19:46
dat is idd raar,
maar je hebt goed gehandeld :)
  • IP logged

t

totalwar

Re:potloodventer
#4: 21-05-2007, 23:50
Ta het is altijd even wennen als zoiets gebeurd. Het beste wat je kan doen is zo snel mogelijk een agent waarschuwen.

Ik herinner me trouwen een verhaal op een andere forum waar een meid in de metro zat een een man zijn deel aan haar liet zien. Het lullige was dat hij de volgende dag opgepakt werd, want die meid had een mobiel bij zich waar ze mee bezig was en nam een foto ervan, voor bewijs. Heeft ze dus aan de politie gegeven en die hebben hem opgepakt. Een mooi eind ;)

En je heb goed gehandeld ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

S

Something.else

Re:potloodventer
#5: 22-05-2007, 16:36
haha slim van die meid  :P
  • IP logged

r

rotjonk

Re:potloodventer
#6: 22-05-2007, 18:47
ja maar waarom naar de juten het is al blauw genoeg op straat en als die vent het fijn vind om met zijn lul tespelen in het bos laat hem dan gewoon
  • IP logged

S

Something.else

Re:potloodventer
#7: 22-05-2007, 19:55
dat kan hy ook thuis doen. dat hoeft hy niet perse in het bos te doen waar alle mensen het kunnen zien..

Ik vind het goed dat jullie naar de popo gegaan zijn
  • IP logged

t

totalwar

Re:potloodventer
#8: 22-05-2007, 21:03
In het openbaar is het verboden om zulke dingen te doen, dus doe ze dan ook niet. Als je iets wil doen, doe het dan niet waar kinderen of andere mensen komen, dit is neit zo fijn.

hetzelfde als je niet midden in je kamer gaat doen terwijl er een speeltuin voor je huis is. Dit zijn gewoon dingen waar je als mens rekening mee moet houden.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

S

Something.else

Re:potloodventer
#9: 22-05-2007, 22:22
Maar die man kan het wel gewoon in zijn eigen huis doen, als niemand het ziet, hy hoeft het dus niet in het bos te gaan staan doen.. er zijn genoeg andere plekken

xxx Something.else
  • IP logged

e

eenwieler

Re:potloodventer
#10: 22-05-2007, 23:54
Een potloodventer doet dit met name om één reactie. Die wil hebben dat je schrikt. Het beste kan je hem gewoon kei hard uitlachen. Dan schrikken zij ineens.

Daarna inderdaad weg wezen en ik raad het ook aan om een melding te maken zodat de politie weet dat er een potloodventer actief is.

Ferko
  • IP logged

S

Something.else

Re:potloodventer
#11: 23-05-2007, 12:19
haha als ik zoiemand tegen zou komen zou ik denk ik ook hard gaan lachen  :P

By ons liep er ook een keer zoiemand in het bos
  • IP logged

r

ricky

Re:potloodventer
#12: 23-05-2007, 17:51
dit was bij mij ook in de buurd ik belde mijn oom op (is politie) hij kwam er binnen 5 min aan en heefd hem gearessteerd


maar meestal komen ze in de bos voor :-\
  • IP logged

S

Something.else

Re:potloodventer
#13: 24-05-2007, 10:49
ja idd. Als er zoiemand door mn buurt zou lopen..  :o

zou k echt neit lekker vinden ey.

  • IP logged

m

magiclover

Re:potloodventer
#14: 24-05-2007, 15:56
Nee dat is ook niet lekker.
E heeft zo iemand een heletijd in de buurt van onze school rond gelopen(middelbare school).
Wij hebbe het toen geloof ik ook tgen de politie gezegt en nu gebeurt het niet meer gelukkig, want er lag ook nog een 1 basisschool langt een opvang centrum voor kinderen die thuis problemen hadden.

Groetjes Charelle
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal