Skip to main content

Auteur Topic: potloodventer

l

ls101

Re:potloodventer
#15: 24-05-2007, 19:46
Een potloodventer doet dit met name om één reactie. Die wil hebben dat je schrikt. Het beste kan je hem gewoon kei hard uitlachen. Dan schrikken zij ineens.

Daarna inderdaad weg wezen en ik raad het ook aan om een melding te maken zodat de politie weet dat er een potloodventer actief is.

Ferko
Dat heb ik ooit ook eens gelezen dat ze het om de reactie doen. Ook zeggen vele mensen dat je ze keihard moet uitlachen om hun klein ding. Maar dat ging voor ons niet op want hij stond daar met een enorme stijve.
  • IP logged

e

eenwieler

Re:potloodventer
#16: 24-05-2007, 23:56
Een stijve kan ook klein zijn.

En je hoeft hem niet uit te lachen vanwege een kleine lul. Maar dat hij zo gek is om dit te doen kan ook. Gewoon uitlachen. Maak hem maar belachelijk.

Desnoods denk je aan een hele erge leuke gebeurtenis. Zolang je maar lacht. Dat vinden ze niet leuk.

Ferko
  • IP logged

l

ls101

Re:potloodventer
#17: 25-05-2007, 11:28
Een stijve kan ook klein zijn.

En je hoeft hem niet uit te lachen vanwege een kleine lul. Maar dat hij zo gek is om dit te doen kan ook. Gewoon uitlachen. Maak hem maar belachelijk.

Desnoods denk je aan een hele erge leuke gebeurtenis. Zolang je maar lacht. Dat vinden ze niet leuk.

Ferko
Een kleine stijve ... mmm, deze had toch een grote lul en hij wilde ons wel alles laten zien.  Hij stond daar zo opgesteld dat je zijn ballen en eikel goed kon zien.
  • IP logged

r

rotjonk

Re:potloodventer
#18: 25-05-2007, 19:19
als je dat zo weet dan vond je het zekers opwindend :P :P:P:P
  • IP logged

l

ls101

Re:potloodventer
#19: 26-05-2007, 09:06
als je dat zo weet dan vond je het zekers opwindend :P :P:P:P

Opwindend echt niet, maar we hebben er toch goed mee kunnen lachen.
  • IP logged

e

eenwieler

Re:potloodventer
#20: 26-05-2007, 16:32
@ Rotjonk:

Je opmerking is nogal seksistisch. Misschien kan jij er wel tegen, maar dat wil niet zeggen dat zij er ook tegen kan. Of een andere gebruiker.

Vind het dus ongepast. Daarnaast vind ik iets anders veel erger. Iemand praat hier over een negatieve ervaring (al dan niet traumatische ervaring).

Het onderwerp is nogal serieus. Ik vind dat jou opmerking te ver gaat omdat je iemand belachelijk maakt.

Als ik deze opmerking had gemaakt tijdens de training seksualiteit en intimidatie, dan was ik uit de training gezet en had ik niet alleen bij me mentor gezeten, maar ook bij de afdelingshoofd.

Dan had ik van geluk mogen spreken als ik door mocht gaan met me opleiding.

En ik geef ze daar gelijk in. Ik vind exuses aan ls101 wel minimaal.

Ferko
  • IP logged

r

rotjonk

Re:potloodventer
#21: 26-05-2007, 20:27
je heb gelijk eenwieler mijn reactie was niet gepast
  • IP logged

e

eenwieler

Re:potloodventer
#22: 26-05-2007, 23:29
Je hoeft je exuses niet aan mij te doen, maar aan lsl101.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

Re:potloodventer
#23: 27-05-2007, 17:06
Danke Ferko :p dat je het een beetje makkelijk hou voor mij ;)

Enne zoals jij al zei, uitlachen helpt soms, zorg er alleen wel voor dat je niet in je 1tje ben als je dat doe, dat kan verkeerd lopen.

En of hij nu een grote of een kleine heb, uilachen kan je altijd. Tegenwoordig is het nog wel een beetje schrikken als iemand dat zo doet, maar gelukkig kan de jeugd tegenwoordig er beter mee omgaan dan vroeger.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

rotjonk

Re:potloodventer
#24: 27-05-2007, 19:52
ik heb een keer samen met nog wat lui hebben we een stel zien 18+ avon tuur doen nou we gierden van het lachen en wij zaten daar zo hun uit telachen met van o dat mag niet ik ga foto's maken en aan oom agentje laten zien en toen werd die jongen boos en hij gooide uit woede 5 bierflesjes en 2 breezers dus na de hand hadden we wel mooi drinken gevangen maar hij was wel pisneidig op ons. maar mensen doe niet wat ik en die lui hebben gedaan want het kan altijd misgaan.

enne lsl101 srry van mij reactie
  • IP logged

-

-meid-

Re:potloodventer
#25: 02-06-2007, 17:47
ik zou echt niet lachen hoor dat kan ik echt niet doen op dat soort moment....
dan ren ik eerder hard weg hoor...
 :-\
  • IP logged

-

-meid-

Re:potloodventer
#26: 02-06-2007, 17:48
ik had het over de potlood venters ;)
  • IP logged

I

Ilse

Re:potloodventer
#27: 03-06-2007, 09:16
Hoi,

Haha ik zou mij echt zieklachen als ik dat zou zien. Maar natuurlijk niet iedereen kan hierom lachen. Mij kennende zou ik dingen zeggen die ik daarna pas ga beseffen zoals: pff is dat alles? En dan gewoon rustig doorwandelen. Ik denk dat je hem daar het meeste mee raakt.

@-meid-: je hebt potlood venSters geschreven, hier heb ik nog nooit van gehoord :)

Grtz Ilse
  • IP logged

r

roosjelieff

Re:potloodventer
#28: 08-06-2007, 13:37
ik heb nog nooit zo iemand gezien, als ik het zou zien als ik met een vriendin was zou ik denk ik weglopen/rennen en achteraf heel erg gaan lachen, zo erg is het toch OOK weer niet? oke, als het kleine kinderen zijn kan ik me het wel voorstellen, hij kan het ook thuis doen
  • IP logged

l

ls101

Re:potloodventer
#29: 16-06-2007, 09:25
@-meid-: je hebt potlood venSters geschreven, hier heb ik nog nooit van gehoord :)

Haha, potloodvensters, is dat de vrouwelijke variant van een potloodventer. Maar zij hebben geen potlood om te tonen.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal