Skip to main content

Auteur Topic: Tongzoenen

N

NemO_x3

Tongzoenen
OP: 05-06-2007, 22:07
Hoi_

Ik weet niet hoe het komt maar als mensen met my willen tongzoenen of ik zie andere tongzoenen wordt ik daar ziek van ;; allé niet ziek maar eerder bang; Ook heb ik het nog nooit gedaan; wil ik nu wel doen met myn nieuwe vriend maar dan ga ik zo afgaan x'O
S°ks vindt ik helemaal niet erg ofzo; ik vind dat zelf de normaalste zaak van de wereld :P Dus dat doe ik dan wel :P Raar ik weet het ;; iemand tips ofzo ? -,- want ik word het beu om zelf te wachten &n kwil wel x tongzoenen ofzo zonder dat ik me onder laat kwijlen of ik de andere onder kwijl :P

x
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 06-06-2007, 13:15 door redactie »

m

mantel

ik snap je probleem maar als je het voor de eerste keer doet tongzoenen zou ik mijn ogen dicht doen maar het is jouw keus hopelijk heb je er wat aan ;)


groetjes mitchell
  • IP logged

I

Ilse

Hoi,

Als je merkt dat je vriend wil tongzoenen, probeer dan je verstand op 0 te zetten. Nergens aan denken, gewoon doen. Je moet daar niet ziek van worden, het is zelfs leuk. Je ogen sluiten doe je meestal automatisch, dan geniet je er nog meer van. Als je (tong)zoent met je ogen open mis je iets. Probeer het toch een keer te doen, dan kan je daarna nog zien wat je ermee doet. Praat er wel een keer over met je vriend.

Grtz Ilse
  • IP logged

t

totalwar

Re:Tongzoenen
#3: 07-06-2007, 17:05
Tja dit heb ik ooit eerder gepost:


Niemand kan het verkeerd uitleggen , maarja ieder heeft zijn manier van uitleggen.

De makkelijkste manier van beginnen is gewoon met een kusje:
- Doe een paar kusjes op de lippen. (dit zijn er veel of weinig, dit verschilt per persoon en hoe snel die wil tongen, sommige beginnen gelijk al aan de volgende stap)
- Als je merk dat de ander zijn mond iets open doe, doe dat dan ook terwijl je nog steeds kust. (je kan dan kussen door mond open op de ander zijn/haar lippen te gaan en dan dicht en een zachte zuig en weer loslaten)
- Uiteindelijk (dit gebeurd snel of langzaam, dat merk je wel op tijd) blijven je lippen langer op de ander zijn/haar lippen en beweeg je ze alleen een beetje open en dicht of heen en weer.
- Daarna kan jij of hij/zij langzaam je tong in de ander zijn/haar mond doen.
- Je begint op een soort speurtocht door langzaam je tong om of over haar tong te bewegen, dit kan snel of langzaam. Ik vind langzaam zelf fijner, maar at verschilt per persoon.

Uiteindelijk stop je, door je tong langzaam terug te trekken en je mond te sluiten en een beetje na te kussen.

Om te laten merken dat je het lekker vond kan je nog een paar kleine kusjes achteraf geven op het eind  sommige vinden dit fijn

Dat is zo'n beetje alles. Als je het doet, wijst het zich vanzelf, laat je tong gewoon maar onderzoeken.

Groetjes,

Steffen

Oja en wees niet bang voor speeksel. de ander produceert het ook en bij zoenen wordt er meestal meer geproduceerd, dus speeksel zal er altijd zijn, zorg er alleen wel voor dat je voordat je gaat tongen wel een keer geslikt heb. (tijdens het tongen is het moeilijk te slikken, daarom)

Tipje voor de iets ervarenen  als je een beetje variatie wil, trek je tong langzaam terug je mond in als alles in je partner zijn/haar mond gebeurd (dus jou tong in zijn/haar mond en haar tong speelt in zijn/haar mond met jou tong). Zorg ervoor dat ze net contact houden en lok zijn/haar tong langzaam naar jou mond en begin in jou mond ermee te spelen. Dit kan soms best leuk zijn  Wil je het niet meer, duw zachtjes met je tong zijn/haar tong terug naar zijn mond. (Andersom werkt het ook, maar dan moet je beginnen met duwen en om te stoppen zachtjes met trekken)

alweer groetjes, mij
  • IP logged

m

maske938

Re:Tongzoenen
#4: 19-06-2007, 19:26
oefen met een eisje lukt  altijd zo krijg je ervaring!!!!!!!!!!! ;D
  • IP logged

t

totalwar

Re:Tongzoenen
#5: 19-06-2007, 20:06
Mmm et nadeel van een ijsje is dat die koud is en niet beweegd of alleen beweegd hoe je wil, ook kan je niet echt zoenen omdat er geen lippen bij zitten :P je kan alleen je tong oefenen :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

chantal

Re:Tongzoenen
#6: 02-07-2007, 15:20
ik heb ooit een keer tonggezoent het is leekkr maar je hebt wel een gevoel chit ik ben verslaaft
  • IP logged

m

meid

Re:Tongzoenen
#7: 16-07-2007, 18:29
ik wil tongzoenen wie wil voeg me toe ********@hotmail.com   het is llkr eerlijk gesegt
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 16-07-2007, 23:07 door Totalwar »

m

magiclover

Re:Tongzoenen
#8: 16-07-2007, 23:04
meid: zou je alsjeblieg niet je msn er neer willen zetten het kan namelijk voor verkeerde doeleinde gebruikt worden
  • IP logged

t

totalwar

Re:Tongzoenen
#9: 16-07-2007, 23:07
meid: ik ehb je msn verwijdert, zoals charelle al zei kan het namelijk voor verkeerde doeleidne worden gebruikt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal