Skip to main content

Auteur Topic: hoe moet dat

D

Doortju

hoe moet dat
OP: 11-07-2007, 15:06
hallo iedereen ik wil graag weten hoe je een meisj moet vingeren ik wacht op een antwoord
groetjes :P :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re:hoe moet dat
#1: 11-07-2007, 19:01
mmm er zijn verschillende manieren om een meisje te vingeren, maar normaal is het met de vinger in en uit de vagina van het meisje gaan. Maar dat zal niet altijd voldoende zijn omdat je de gevoelige plekken moet vinden om het goed te laten voelen. Plekken zoals de G-spot en eventueel andere plekken die ze fijn vind.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

Doortju

Re:hoe moet dat
#2: 14-07-2007, 16:12
bedankt!
 :D
  • IP logged

C

Claudia

Re:hoe moet dat
#3: 14-07-2007, 19:35
 :)ik vidn het zelf erg lekker om bij een meisje te doen,het is natuurlijke helemaal lekker als iemand anders het bij mij doet  :-* :-* :)
  • IP logged

t

totalwar

Re:hoe moet dat
#4: 17-07-2007, 09:03
Soms is het fijner als iemand anders het bij je doet, soms is het fijner als je het zelf doet, dat ligt aan je persoonlijkheid, als je bang bent en onzeker voel en niet zo makkelijk kan ontspannen, zal het fijner zijn als iemand ander het doet, omdat je je dan makkelijker kan ontspannen. Als je wel ontspannen bent en niet onzeker ben, dan zal het ook fijn zijn als je het bij jezelf doe. Er is alleen 1 verschil, iemand anders komt soms op plekjes waar je zelf niet makkelijk bij kan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fph

Re:hoe moet dat
#5: 24-07-2007, 21:32
ja het beste is gewoon uitproberen ;D
  • IP logged

t

totalwar

Re:hoe moet dat
#6: 24-07-2007, 21:58
Zelfde manier als je onbesneden zou zijn. Als je pasgeleden besneden ben kan je wat gevoeliger zijn over je eikel, maar verder gaat mastruberen precies hetzelfde.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal