Skip to main content

Auteur Topic: een vreemde zwangerschap

E

Emmah

een vreemde zwangerschap
OP: 17-07-2007, 22:55
op een dag had ik gemerkt dat ik over tijd was en dus om dat ik dacht dat ik maagd was had ik het maar laten zijn na een maand en een half deed ik toch maar een zwangerschaptest en die was positief
maar wat ik vreemd vind ...
ik heb nog nooit seks gehad ...
ondertussen heb ik mijn kindje al en ze is een heel mooi kindje (ik kon het niet over m'n hart krijgen om haar te verwijderen)
maar nu zit ik nog altijd met de vraag hoe in godsenaam ben ik zwanger kunnen worden
 ??? ??? ???

kan iemand me helpen???

Emmah
  • IP logged

e

eenwieler

Re:een vreemde zwangerschap
#1: 17-07-2007, 23:01
Je hoeft niet te hebben geneukt met elkaar om zwanger te raken.

Als je bijvoorbeeld een jongen hebt afgetrokken, hij is klaar gekomen en vervolgens kom jij met jou hand die onder het sperma zit bij je vagina. Dan kan je zwanger raken.

De kans is klein maar het is wel mogelijk.

9 maanden voordat je kindje geboren is, had je toen een vriendje waarmee je verder ging dan alleen zoenen?

Ferko
  • IP logged

s

shyguy

Re:een vreemde zwangerschap
#2: 18-07-2007, 00:26
dat denk ik ook 1wieler

suc6 met je kind :) ik wens jullie al het geluk van de wereld
  • IP logged

m

magiclover

Re:een vreemde zwangerschap
#3: 18-07-2007, 12:34
het kan zo zijn zo als ferko zegt ja maa die kans is idnerdaad heeel erg klein maar mogelijk.

als je toen inderdaad een vriend had. ga dan eens na wie het is dan weet je gelijk wi de vader is.

veel plesier en succes en geluk met je kindje.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

E

Emmah

Re:een vreemde zwangerschap
#4: 18-07-2007, 13:47
jah ik had wel een vriendje waarmee ik verder ging  gwn zoenen maar dat waren er wel meerdere ...hoe kan ik nu de vader dan vinden?

Emmah
  • IP logged

s

shyguy

Re:een vreemde zwangerschap
#5: 18-07-2007, 14:40
je vriendje van toen een DNA test laten doen, dan weet je het zeker. bloedgroepcheck en DNA overeenkomsten.
  • IP logged

m

magiclover

Re:een vreemde zwangerschap
#6: 18-07-2007, 19:21
maar dat is wel duur   als je persies 9 maanden teurg rekend van geboorte datem van je kindje kun je er denk ik wel achter komen tenzij je meerder vriendjes in 1 week heb gehad:$
  • IP logged

E

Emmah

Re:een vreemde zwangerschap
#7: 18-07-2007, 20:04
nee ik heb geen meerdere vriendjes in een week gehad ...ik denk dat ik weet wie dat de vader is maar ik ga het toch maar niet zeggen tegen hem ...dat is denk ik ook de beste oplossing voor mijn kindje ...
heel hard bedankt voor de wijze raad ;)

Emmah
  • IP logged

s

shyguy

Re:een vreemde zwangerschap
#8: 18-07-2007, 22:55
meestal bij de huisarts kun je bloedgroeppen bekijken, mja als je het tog al denkt te weten, is het niet nodig
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-07-2007, 22:55 door shyguy »

k

kleine^meid

Re:een vreemde zwangerschap
#9: 23-07-2007, 17:47
 :'( nou ik  heb eigenlijk geen vreemde zwangerschap maar ben wel zwanger en ik ben pas 17 help moet ik hem weg halen ja of nee ik wil het zelf niet wandt je eigelijk vermoord je dan iemand maar ik wil niet zo snel moeder worden dus kunnen jullie me asjeblieft helpen ik heb hulp nodig :o :o :o :o :-[ :'( :'( :'( :'(
  • IP logged

t

totalwar

Re:een vreemde zwangerschap
#10: 23-07-2007, 17:50
nee de voor en de nadelen en bekijk hoe het je leven zal beinvloeden. Het is misschien wel vermoorden, maar als jij nog niet voorbereid ben om moedr te zijn of het niet aankan is het leven bijna erger voor jullie 2, maar de beslissing moet je zelf nemen. Je moet alle voordelen en hoe je dingen kan en wil oplossen bekijken en dan kijken wat beter is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

Re:een vreemde zwangerschap
#11: 23-07-2007, 19:35
klopt, een moeilijke beslissing
  • IP logged

R

Rulie

Re:een vreemde zwangerschap
#12: 23-07-2007, 20:19
Het is niet vermoorden...

Dat vind ik Het is een hele moeilijke beslissing...


Het ligt uiteindlijk bij je zelf maar Als ik jou was Dan zal ik het weg laten halen want Ik weet zeker dat je je kindje niks te bieden hebt tot je 25 bent dus is het uit eindlijk toch neit zo erg want alleen jij weet dat het kindje geboren kan worden...


Dus je hebt een keuze van wil je je kindje wegdoen naar heel mischien een pleeggezin

Of je Laat hem weghalen

Ik hoop dat je genoeg info hebt gekregen

Groetjes Appelboompje
  • IP logged

e

eenwieler

Re:een vreemde zwangerschap
#13: 23-07-2007, 23:00
Enigste tips die ik kan geven is: schrijf zowel alle voordelen als nadelen op die je kan bedenken. Maak daarbij onderscheid tussen korte termijn (direct zichtbaar) en lange termijn (weken tot jaren).

Daarnaast kan je ook nog een voor en nadelen balans maken betreft veranderen (adoptie, abortus etc).

Door dit goed te doen, kan je een wel overwogen beslissing maken. Iets wat erg belangrijk is, dit omdat de beslissing die je nu maakt grote gevolgen gaat hebben voor jou toekomst.

Heel erg veel sterkte met het tot een goede keuze komen.

Ferko
  • IP logged

M

Miss

Re:een vreemde zwangerschap
#14: 30-07-2007, 14:15
mijn zus is dit ook overkomen mij heeft het kindje niet laten weghalen omdat:
           1 ze het gewoon 'niet kon om haar kindje weg te halen'
           2 ze het geld heeft en de tijd om een kindje op te voeden
           3 ze voor haar kindje een hele lieve papa heeft
dus jij moet voor jezelf uitmaken of je het wel aankan om een klein kindje in je leven binnen te laten een klein leventje dat een goede thuis verdient...je moet voor dat kindje uitmaken of het zo wel een goed leven gaat hebben
je kan ook kiezen voor adoptie maar dan weet je niet zeker of het wel dezelfde goede thuis gaat hebben als het bij jou zou hebben
wat je ook gaat doen   ik wens je veel sterkte
kusjes
 :-* :-* :-*
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 06-08-2007, 01:16 door Totalwar »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal