Skip to main content

Auteur Topic: wat met de eerste keer?

j

jussie

wat met de eerste keer?
OP: 20-07-2007, 13:09
heey!!

mijn lief heeft gevraagd 'het' te doen, maar ik wil dat niet, nog niet, ik vind het er nog VEEL te vroeg voor  :-\ hoe maak ik dat duidelijk aan hem dat ik dat niet wil? stel ik hem dan niet teleur? zal hij mij dan nog wel willen? ik weet gewoon geen raad meer  :-\ kan iemand me helpen?! thnx!!!

doeikés.. Jussie!!
  • IP logged

s

shyguy

Re:wat met de eerste keer?
#1: 20-07-2007, 17:20
je zegt gewoon dat je er niet klaar voor bent, het is jouw lijf en hij zou het toch moeten accepteren. anders krijg je alleen spijt.
je moet het pas doen als je weet van jezelf dat je er klaar voor bent, dat je het wilt doen en dat je het met hém wilt doen
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-07-2007, 17:20 door shyguy »

j

jussie

Re:wat met de eerste keer?
#2: 20-07-2007, 18:56
bedankt voor je raad, maar wat moet ik doen als hij me niet verstaat? ik hou zielsveel van hem en wil hem niet kwijt!!! ik ben gewoon bang dat hij me daarom niet meer moet  :(
..xXx..
  • IP logged

s

shyguy

Re:wat met de eerste keer?
#3: 20-07-2007, 19:02
luister jussie, jij moet nergens spijt van gaan krijgen.
als hij je niet meer wilt omdat jij nog niet klaar bent voor seks, dan is hij gewoon een player. dan heeft hij verkering met jou genomen om dat te bereiken. als dat zo is zal hij je later nog gaan dumpen. dan verdien jij gewoon beter, maar ga nou niet daar op vertrouwen.

Dus alsjebleft, doe het niet als je je er zelf niet goed bij voelt.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-07-2007, 19:03 door shyguy »

j

jussie

Re:wat met de eerste keer?
#4: 20-07-2007, 19:08
oke bedankt voor die raad... maar waarom zal hij me dan later nog dumpe? ik hou echt van hem  :-[ en hij zegt dat hij ook van me houdt... en ik geloof hem  :-\ is dat dan ook allemaal gelogen?  :(
..xXx..
  • IP logged

s

shyguy

Re:wat met de eerste keer?
#5: 20-07-2007, 19:25
nou het is ff een stel je voor kwestie:
hij zou je niet meer leuk vinden als je het nog niet wilt doen. dan was het om met jou in bed te komen het doel, dan heeft hij je niet meer nodig en doet hij je pijn door bij je weg te gaan, dan voel je je gebruikt.
ik weet ook niet hoe oud je bent btw, maar daar moet je je niet druk om maken, hij zal het wel accepteren.
misschien d8 hij gewoon dat jij er ook klaar voor was, maar het niet durfde te vragen
  • IP logged

j

jussie

Re:wat met de eerste keer?
#6: 20-07-2007, 19:29
oké bedankt,, ik denk dat ik er wel degelijk mee ga wachten tot ik er zelf klaar voor ben!! mijn eerste keer moet iets speciaals zijn... voor de duidelijkheid: ik ben nog maar 13 jaar en dat vind ik echt wel te vroeg!!! ik hoop dat mijn vriend dat begrijpt... anders is het zoals je zegt en heeft hij me gebruikt  :( :-[ als er nog iemand raad weet... tis altij welkom!!! ik hoop alleen dat ik men vriend niet ga kwetsen  :-\ daar ben ik een beetje bang voor :s
..xXx..
  • IP logged

s

shyguy

Re:wat met de eerste keer?
#7: 20-07-2007, 19:33
wowow 13?
dan moet je het ook cker weten.
jongens denken gewoon veel aan seks, dat zit in ons oerinstinct, let er maar niet teveel op ;).
  • IP logged

j

jussie

Re:wat met de eerste keer?
#8: 20-07-2007, 19:36
ahja oke  :P dat had ik dan ook al door  ;) maar ga ik men vriend hier niet mee kwetsen?  :-[
..xXx..
  • IP logged

s

shyguy

Re:wat met de eerste keer?
#9: 20-07-2007, 19:41
nou, ken hem niet, maar laten we het zo zeggen, ik ben 14 en mij zou je niet kwetsen hoor ;)
je hoeft je niet te bewijzen dat je hem zó vertrouwt en van hem houdt.
daar kun je je namelijk rot over voelen of verslaafd aan raken.
kheb een ex-goede vriendin die heeft het gedaan met iemand van 21 (en zij is 14). nu gedraagt ze zich als een .reoH <----
ik zeg niet dat het met jou gebeurt, maar zie het zo:
of je kwets hem (HEEEEEEEL misschien, kans is zo'n 1 op 350), of je kwetst jezelf. in dit geval zal ik voor jezelf kiezen.
  • IP logged

j

jussie

Re:wat met de eerste keer?
#10: 20-07-2007, 19:47
ah oke... ik hoop echt dat hij mij gaat begrijpen... anders is het nog maar zo... ik zou me er denk ik niet goed bij voelen om het nu al te doen! en wat je vriendin is geworden wil ik TOTAAL NIET!!! dus ik zal zeker wachten tot ik er klaar voor ben!!! ik vind het soms wel grappig als men vriend een strakke broek aan heeft en dan ineens een erectie krijgt  :P maar toch zal hij moeten wachten! ik weet niet of hij er al voor klaar is.. misschien wil hij wel gewoon stoer doen tegenover zijn vrienden... maar ik ga hem proberen te zeggen dat ik dat niet ben, nog niet, later waarschijnlijk wel!!
..xXx..
  • IP logged

s

shyguy

Re:wat met de eerste keer?
#11: 20-07-2007, 19:49
doe waar je je goed bij voelt ;)
EDIT: dat met die vriendin is wel een uitzondering hoor. veel kids hebben het al gedaan, maar dat is hun keus.
zij rookt en spuit miss ook al intussen, dus dat is gwn een FETTE uitzondering.
en veel meiden vinden dat je ontmaagding moet w8en tot het juiste moment
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-07-2007, 19:54 door shyguy »

j

jussie

Re:wat met de eerste keer?
#12: 20-07-2007, 19:56
oke bedankt voor je raad!!!! en dit is waar ik me goed bij voel  ;) ik zal het hem zo snel mogelijk duidelijk maken!!  :)
..xXx..
  • IP logged

R

Rulie

Re:wat met de eerste keer?
#13: 22-07-2007, 09:35
Als jij het te vroeg vind moet je het niet doen en gewoon wachten tot je er wel klaar voor bent en dat is dan wel lullig voor je lief maar het is jou lichaam. En ik weet ook dat het zijn lichaam is maar dat doet er nu niks toe..

Groetjes julia
  • IP logged

f

fph

Re:wat met de eerste keer?
#14: 22-07-2007, 11:03
gewoon zeggen dat je er niet klaar voor bent en als hij nie wil wachten is hij je nie waart :P
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal