Archief > Problemen in de Liefde

nieuwe buren

<< < (2/3) > >>

totalwar:
Ik denk dat je niet te snel in actie moet komen, ookal is ze leuk en is het voor haar fijn om een vriend erbij te hebben in de buurt, kan het misschien verkeerd overkomen.

Gewoon een aantal keer een praatje maken is goed, over vanalles kan, waar ze op school zit enzovoorts. Dan pas later kijken hoe het loopt.

Groeten,

Steffen

banaan:
 >:( ik ben erachter gekomen dat ze maar een jaar in dat huis kunnen wonen( het is een huurhuis ) dus ze zal na een tijdje bijna 20 KM van me af gaan wonen en zal haar daardoor niet meer vaak gaan zien. moet ik gewoon doorzetten of hebben jullie andere ideeën?  ::)

hallodoei:
Als je echt van haar houdt, gewoon doorzetten! Een afstand van 20km is opzich niet al te ver (1 uur fietsen) en waarschijnlijk ook wel met de bus te komen.. Zeker niet stop zetten dit!

totalwar:
Tja gewoon vrienden worden, contact houden en later eventueel wat langsgaan enzo.

Groeten,

Steffen

#16:
je voorstellen werkt sowieso altijd positief. Beleefd voor de buren en ze weten meteen wie je bent. Tjah, en voor de rest, je kan uiteraard zonder 'verdacht' over te komen vragen waar ze van houdt omdat ze net nieuw zijn. Als je merkt dat je dezelfde interesses hebt kan je haar meevragen naar een plek waar dat te doen is. Maja, het is altijd afwachten...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie