Skip to main content

Auteur Topic: simpel vraagje :p

m

mich

simpel vraagje :p
OP: 21-03-2009, 21:04
k heb een vriend van me in mn klas die zei dat een meisje me leuk vind voor de gein mr dat wist ik al :P

mr nu zegd hij dat het egt zo is en het is een aardige gast die nie zo lullig is om iets over dat een 2e keer te zeggen over zoiets en hij weet van mn slechte meisjes geschiedenis (niks dus xD ;D)
en tja dat meisje heeft best wel uitzicht ;)
mr die gast die is niet lullig mr moet ik hem nu eig geloven of niet?
srry ik leg het een beetje vaag uit mrja hoop dat t duidelijk is xD
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: simpel vraagje :p
#1: 22-03-2009, 01:00
uitzicht is altijd goed maar ik snap die eerste zin niet helemaal wist je nou al dat ze verliefd op je was of niet?
  • IP logged

R

Roos-

Re: simpel vraagje :p
#2: 22-03-2009, 10:33
Er s een beetje te weinig achtergrondinfo ..
Hoe doet ze tegenover u ?
  • IP logged

m

mich

Re: simpel vraagje :p
#3: 22-03-2009, 16:57
@hulp nodig
toen hij dat zei was het meisje er bij en liepen we gwn een beetje te dollen dus was toen gwn een grapje
en hoe dt meisje zich gedraagd tja gwn aardig enzo alsof ze me al jaren kent en gewoon altijd hoi zegd als ik der tege kom :P
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: simpel vraagje :p
#4: 22-03-2009, 20:19
en wat voel je voor haar:P
  • IP logged

m

mich

Re: simpel vraagje :p
#5: 22-03-2009, 21:22
tja wee k nie ken der nie zo goed af en toe ff praten meer niet
mr k wil gwn weten of ze me leuk vind  :-\ ;D
want vind het een beetje vaag (vandaar dat vaage verhaal) mr k vind haar wel leuk kwa uiterlijk moet ik eerlijk zegge
mr wil verder niks met der hoor
  • IP logged

t

totalwar

Re: simpel vraagje :p
#6: 23-03-2009, 07:49
Dan heeft het toch ook niet overdreven veel nut om te controleren of ze je leuk vind? Waarom moet je dat dan precies weten. Kijk er zijn ook meiden waar ik me afvraag of ze me wel of niet leuk vinden en hoe leuk dan precies. Maar voor hun voel ik niks, dus dan richt ik me er ook neit op. Maar dat is mijn kant.

Als je wil weten, luister dan minder naar je vriend en richt je niet op de gedachte dat ze je leuk vind. bekijk hoe ze reageerd, kijkt ze veel, praat ze met je, is ze verlegen of anders wanneer jij er bij ben, dat zijn meestal kleine tekenen dat ze misschien verliefd op je is. De andere manier is gewoon vragen. "Mijn vriend blijft constant zeggen dat je verliefd op me bent. Ik weet nou onderhand niet meer of hij nu liegt om mij te irriteren of dat hij nu de waarheid spreekt. Dus wat doet hij nu precies?" dan is het afwachten op een antwoord.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

a

angels-fire

Re: simpel vraagje :p
#7: 23-03-2009, 21:55


Al. De andere manier is gewoon vragen. "Mijn vriend blijft constant zeggen dat je verliefd op me bent. Ik weet nou onderhand niet meer of hij nu liegt om mij te irriteren of dat hij nu de waarheid spreekt. Dus wat doet hij nu precies?" dan is het afwachten op een antwoord.

Groeten,

Steffen

denkt ze dan niet dat je het erg vind ?
dus krijg je dan geen slechter antwoord terug ?
  • IP logged

t

totalwar

Re: simpel vraagje :p
#8: 24-03-2009, 08:44
ligt eraan op wat voor een manier je het zegt. als je het op een beetje verlegen vragende manier zegt, dan zal je er geen problemen mee hebben. maar je kan het altijd iets aanpassen zodat het wat beter in je eigen oren klinkt :P Daarnaast moet je zinnen altijd aanpassen naar je eigen manier, anders weten ze dat je het van iemand overgenomen heb en niet zelf met de vraag komt ;)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: simpel vraagje :p
#9: 24-03-2009, 17:26
nouja vragen sla ik over mr:
ze praat heel soms  :P k merk wel dat ze altijd in de gangen kijkt heel eventjes dn :P
en tja.. volgens mij is ze wel veel opener als k der nie bn xD  :P
  • IP logged

t

totalwar

Re: simpel vraagje :p
#10: 24-03-2009, 18:32
dat kan ook meer een teken van verlegenheid zijn die je nu noem dan dat het verliefdheid is. Vele meisjes kijken naar iemand die ze kennen :P doen ze bij mij in de bus ook dagelijks ookal kennen ze me niet, dat is gewoon natuurlijk.

Maar je zal anders een moeten proberen alleen met haar te zijn, hoe gaat ze bijv naar school. op de fiets, lopend... als ze lopend is en ze loopt alleen, verzin een smoes om ook diekant op te gaan en loop met haar mee. Mensen zijn anders als er iemand in de buurt zijn, wanneer ze alleen zijn kunnen ze wat losser worden vooral als je een tijdje praat.

En als laatste, is ze opener bij der vrienden of alleen bij der vriendinnen, het kan namelijk zijn dat ze wat verlegener is in de buurt van jongens.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: simpel vraagje :p
#11: 25-03-2009, 15:51
nouja zie der nooit geen msn of hyves xD dus t schiet nie egt op en vragen gaat k zkr nie.. 1xtje gedaan en sinds toen nooit meer  :P
mr k wil gwn wete of zei op mij is meer niet klinkt raar mrja  :P.. bn tog veel te onzeker voor liefde  :-\ :P
  • IP logged

a

angels-fire

Re: simpel vraagje :p
#12: 25-03-2009, 22:17
nouja zie der nooit geen msn of hyves xD dus t schiet nie egt op en vragen gaat k zkr nie.. 1xtje gedaan en sinds toen nooit meer  :P
mr k wil gwn wete of zei op mij is meer niet klinkt raar mrja  :P.. bn tog veel te onzeker voor liefde  :-\ :P

vraag via  haar msn
  • IP logged

t

totalwar

Re: simpel vraagje :p
#13: 26-03-2009, 09:37
nouja zie der nooit geen msn of hyves xD dus t schiet nie egt op en vragen gaat k zkr nie.. 1xtje gedaan en sinds toen nooit meer  :P
mr k wil gwn wete of zei op mij is meer niet klinkt raar mrja  :P.. bn tog veel te onzeker voor liefde  :-\ :P


Ookal ben je onzeker, je zal nooit een duidelijk antwoord krijgen als je niet geweldig contact met haar heb. Meisjes willen nu eenmaal aandacht, pas als je hun die aandacht geef, dan pas worden ze verliefd op je (dus echt en niet alleen dat ze op je uiterlijk vallen). Dus ik gok erop dat je dan meer een antwoord krijgt dat ze je wel leuk vind maar gewoon als vrienden. Dat zeggen zo ie zo de meeste meiden.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: simpel vraagje :p
#14: 26-03-2009, 16:27
ja dat had ik de vorige keer dus zoiets wil ik liever vermeiden  :-\ :P
dus als iemand nog andere makkelijkere en minder.. directe iedeeen heeft om zoiets te wete te kkome hoor k t graag  :P
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 26-03-2009, 20:48 door xrunningxrabbitx »

t

totalwar

Re: simpel vraagje :p
#15: 27-03-2009, 14:59
probeer het anders uit één van haar beste vriendinnen te krijgen waarvan je weet dat die niet zo snel erover zou liegen. Dan weet je in ieder geval iets.

Maar als je het mij vraagt, breng je jezelf alleen in problemen, want ik zie het een bepaalde kant op gaan en ik hoop dat ik niet gelijk heb.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: simpel vraagje :p
#16: 27-03-2009, 15:29
tja ken die vriendinne allemaal ook nie mrja hou er wel mee op als jij t zegd  :P
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal