Skip to main content

Auteur Topic: seks of liefde

I

Iriizz15

seks of liefde
OP: 04-01-2012, 12:13
Eigenlijk weet ik niet goed waar dit thuis hoort.. dus zet ik het hier maar , paar maanden terug heb ik een aantal keren seks gehad met een jongen , het was gewoon seks , maar hij was wel heel lief tegen me , voor en na .. wnt meestal bleef k toch wel een tijdje bij hem en dn leek het alsof we echt iets met elkaar hadde  ) .  Hij is de populairste jongen op school dus veel meiden zien hem wel staan.. Nu vind een vriendin van mij hem leuk en ze vertelde me gisteren dat ze een geheime relatie met hem had.. dit deed me zo hard pijn.. Want volgens mij betekende het tussen mij en hem meer dan seks alleen.. (waarom in het geheim zodat hij nog andere meiden kan binnen doen , en dit weet ze,, ik begrijp die jongen wel waarom hij het doet , hij had 2jaar verkering en is er bedrogen uitgekomen daarom is hij nu zo geworden)   het doet me pijn want volgens mij voel k wat voor hem , ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen helppp?
  • IP logged

K

Karian

Re: seks of liefde
#1: 04-01-2012, 13:05
Hebben jullie ooit wel eens tegen elkaar gezegd dat jullie meer voor elkaar voelden?
Ik kan me voorstellen dat je je verraden voelt, maar hij heeft aan niemand iets te verantwoorden als hij geen relatie heeft, natuurlijk.
Als hij nadrukkelijk met jou heeft afgesproken dat het alleen maar voor de seks was, dan was het dat ook.
  • IP logged

W

W-illem

Re: seks of liefde
#2: 08-01-2012, 06:05
Dat is het gevaar als je met iemand afspreekt 'alleen voor de seks'.
Zodra je gevoelens voor hem krijgt kan je het dan ook best direct zeggen!
Als de seks echter gegroeid is uit flirten ofzo, dan is het inderdaad wel wat moeilijker ja.
Maar je kunt best gewoon altijd eerlijk zijn tegen deze persoon over je gevoelens,
dat bespaart je een hoop problemen achteraf...
 
  • IP logged

M

Max

Re: seks of liefde
#3: 09-01-2012, 16:14
Heey ja om het zo maar even te zeggen dat is mooi kut, ik maak het zelf nou ook mee in mijn vriendengroep ik zit al 4 maanden in die crisis en nou blijkt dat ze ineens allemaal vreemd gaan echt wazig maar als ik jouw was zou ik het echt goed uitpraten voordat je dadelijk ook die spanning steeds krijgt want elke keer als we met zijn alle ergens aan het chillen zijn is er toch altijd wel een spanning te voelen, mijn enige advies is dus probeer dit ECHT te voorkomen
  • IP logged

x

xRachel

Re: seks of liefde
#4: 13-01-2012, 16:37
Ik snap sws niet waarom je gwn seks hebt met een jongen?
Ik bedoel dan betekent het toch niets?
En dan vraag je voor deze sh*it.
succes. x'
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: seks of liefde
#5: 19-01-2012, 23:12
Ik snap sws niet waarom je gwn seks hebt met een jongen?
Ik bedoel dan betekent het toch niets?
En dan vraag je voor deze sh*it.
succes. x'

als jij het zegt ;)
en seks betekend meestal wel meer ;)
  • IP logged

K

Karian

Re: seks of liefde
#6: 20-01-2012, 08:13
Nee, seks hoeft niet altijd meer te betekenen :)
Veel jongens (en sommige meiden) kunnen zonder problemen seks hebben zonder er verliefdheid bij te voelen.
Ik weet wel dat veel meiden er sneller wat bij gaan voelen dat veel jongens. Dat ligt gewoon in onze aard.
Seks is heel goed apart te zien van liefde.

Ik wil je niet teleur stellen, hoor, maar de kans is vrij groot dat hij je gewoon een mooie meid vind en seks met je wilde, gewoon om de seks. Het kan zijn dat hij een geheime relatie heeft met dat meisje (maar dat weet je ook niet zeker, tot je het hem vraagt). Ik denk dat hij er niet op had gerekend dat jij meer voor hem zou gaan voelen. Wel een beetje onhandig van hem, maar goed, ik zie die fout zo vaak gebeuren dat ik er nu ook niet meer van op kijk.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-01-2012, 09:14 door Karian »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal