Skip to main content

Auteur Topic: Smsjen + Nog een probleempje

d

dustyenmax

Smsjen + Nog een probleempje
OP: 29-08-2007, 17:41
ik heb een vraagje..

ik en mijn vriend ( niet echte vriend althans nog niet ) wij smsen samen alleen weten wij op het laats niet meer waar we over moeten praten weten jullie een paar leuke onderwerpen..

miss kunnen julle me tevens helpen ik ben heel erg op die jongen . maar een paar reden wrm ik er niet over durf te beginnen  :

1. ik ben lelijk
2. ik ben dik
3. ik heb faalangst
4. ik ben verlegen

kortom ben ik bang dat ik wordt afgewezen help mee  ??? :'(

Groetjes Anoniiem
  • IP logged

m

magiclover

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#1: 29-08-2007, 17:54
over dat smsen ik zou zo snel niks weten.

over over dat andere vraag eens wat hij van je vind.
over dat faalangst kan ik komen bij ons op school hebben ze daar projecten voor als ze dat bij jou op school ook hebben doe daar eens aan mee het help goed heb ik gehoort. je kent hem dus verzamel als je moed bij elkaar en probeer je even over je verlegenheid heen te zetten
en bijna elk meisje vind zichzelf dik en lelijk dus dat zal wel meevallen ik bne zelf ook neit de dunste.

succes ermee,

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

d

dustyenmax

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#2: 29-08-2007, 17:55
over dat smsen ik zou zo snel niks weten.

over over dat andere vraag eens wat hij van je vind.
over dat faalangst kan ik komen bij ons op school hebben ze daar projecten voor als ze dat bij jou op school ook hebben doe daar eens aan mee het help goed heb ik gehoort. je kent hem dus verzamel als je moed bij elkaar en probeer je even over je verlegenheid heen te zetten
en bijna elk meisje vind zichzelf dik en lelijk dus dat zal wel meevallen ik bne zelf ook neit de dunste.

succes ermee,

Groetjes,

Charelle

nee maar ik ben wel dik anders zou ik op school neit uit gescholde worden  ??? :-X
  • IP logged

m

magiclover

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#3: 29-08-2007, 18:04
ik word ook op school uitgescholden dat ik dik en lelijk ben. maar je meot niet naar ze luisteren ze schelden je alleen maar uit omdat ze dan zelf populairder worden  dus daar meot je absoluut neit naar lusiteren
  • IP logged

d

dustyenmax

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#4: 29-08-2007, 20:35
niemand meer ?
  • IP logged

D

DruifJee7

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#5: 04-09-2007, 16:46
Leuke onderwerpen om over te smsen:

1. Probeer in het smsje meschien een beetje duidelijk te maken dat je hem leuk vind
2. Over iets wat je die dag heb meegemaakt, wat grappig was ofzo, vraag wat hij die dag gedaan heeft en ga daar dieper op in
3. Over school? kutdag of leuke dag juist, en waarom...
4. Waarom smsen? Waarom niet keertje bellen?
is toch veel leuker...

Succes ermee
En inderdaad vooral niet luisteren als iemand je uitscheld...
Je moet maar zo denken:

Scheld me maar uit
Roddel maar over mij
En maak me maar bekend
Laat maar zien dat je gewoon 100% fan van me bent...

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

d

dustyenmax

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#6: 04-09-2007, 21:01
Leuke onderwerpen om over te smsen:

1. Probeer in het smsje meschien een beetje duidelijk te maken dat je hem leuk vind
2. Over iets wat je die dag heb meegemaakt, wat grappig was ofzo, vraag wat hij die dag gedaan heeft en ga daar dieper op in
3. Over school? kutdag of leuke dag juist, en waarom...
4. Waarom smsen? Waarom niet keertje bellen?
is toch veel leuker...

Succes ermee
En inderdaad vooral niet luisteren als iemand je uitscheld...
Je moet maar zo denken:

Scheld me maar uit
Roddel maar over mij
En maak me maar bekend
Laat maar zien dat je gewoon 100% fan van me bent...

Kusjes Ilonaa


bij de 4de is omdat ik verlegen ben en hij is  18 en ik 14
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 04-09-2007, 21:01 door anoniiem »

m

magiclover

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#7: 05-09-2007, 16:57
de leeftijd makt toch neit uit in de liefde. ik ben 15 en mijn vriend is 20

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#8: 05-09-2007, 17:21
Eum dat zouden de meeste nu al moeten weten ;) Charelle :P

Maarja Charelle heeft wel gelijk. Meestal maakt leeftijd niet uit, sommige jongens zetten grenzen omdat ze bang zijn dat andere slecht of verkeerd over ze gaan denken of omdat ze met een jonger meisje minder kunnen dan met een ouder meisje (en dan heb ik et niet alleen over het sex gebied).

Maar toch als je goed contact met hem heb, waarom niet bellen. Het is niet slecht en maakt de relatie tussen jullie iets persoonlijker en misschien wordt het daarna wel meer.

Groeten,

Steffen

P.S.
Ik belde eerst ook met Charelle, vooral als me iets dwars zat, dan gewoon praten is wel fijn, maakt niet uit hoe oud of jong je bent.
  • IP logged

d

dustyenmax

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#9: 12-09-2007, 14:39
Eum dat zouden de meeste nu al moeten weten ;) Charelle :P

Maarja Charelle heeft wel gelijk. Meestal maakt leeftijd niet uit, sommige jongens zetten grenzen omdat ze bang zijn dat andere slecht of verkeerd over ze gaan denken of omdat ze met een jonger meisje minder kunnen dan met een ouder meisje (en dan heb ik et niet alleen over het sex gebied).

Maar toch als je goed contact met hem heb, waarom niet bellen. Het is niet slecht en maakt de relatie tussen jullie iets persoonlijker en misschien wordt het daarna wel meer.

Groeten,

Steffen

P.S.
Ik belde eerst ook met Charelle, vooral als me iets dwars zat, dan gewoon praten is wel fijn, maakt niet uit hoe oud of jong je bent.

maar ik weet nooit waar ik over moet praten
  • IP logged

t

totalwar

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#10: 12-09-2007, 16:09
Je doet op msn ook toch gewoon praten over vanalles :P Begin een beetje hoe zijn dag was, wat voor plannen hij vandaag nog heeft en als je gewoon goed luister, dan kan je een beetje inspelen op de dingen die hij verteld.

Daarnaast, als hij echt zo close met je is, dan moet je ook aardig wat van hem afweten. Dus spreek over dingen die je van hem weet of nog niet van hem weet.

Een gesprek gebeurd vanzelf, maar als je er nooit aan begin weet je ook niet of het leuk of niet leuk is.

Probeer het gewoon 1 keer, misschien 2 keer. Als je het dan nog steeds niet leuk vind, dan kan je het altijd op msn houden (en geen gesprekken van hoi en doei :P wel praten :P)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

jacqueline

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#11: 26-09-2007, 16:01
kan ik iemand me helpen ik sit ook met een probleem
ik sms ook en praat op msn met een jongen
ma dn behint het met heey (K)
enso en dn alles goed
en nog wat gedaan maar dn weten we niks meer
wat meot ik gaan vragen enso
  • IP logged

m

magiclover

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#12: 26-09-2007, 19:32
vraag eens heo zijn dag was enz.
  • IP logged

L

LoverMyi

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#13: 28-09-2007, 16:17
of: wat ga je vandaag doen,,??

xxx :-*
  • IP logged

g

goldielock

Re:Smsjen + Nog een probleempje
#14: 03-10-2007, 21:14
hoihoi meis

over dat smsen: je kan overal over praten, school vakantie, een afspraakje maken, of over sex ik weet nie hoe oud je bent ???

en over dat laatste: iedereen heeft wel iets wat ie niet leuk vind of waar die zich voor schaamd maar weet je iedereen is anders niemand is gelijk en als een jongen je echt leuk vind dan gaat ie voor je zeker weten ;)

Groetjes Goldielock :)

Hoop dat je er iets aan hebt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal