Skip to main content

Auteur Topic: Pijpen

P
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jul 2014
Pijpen
OP: 07-07-2014, 20:23
Een week geleden ging ik mijn vriendje pijpen, dit is toch niet het zelfde als seks hebben?

Nou ja, op een gegeven moment voelde ik iets mijn mond in komen, ik dacht: ''oh hij is klaar gekomen'', maar het bleek dat ie aan het pissen was! Getver! Daarna hadden we meteen seks gehad maar ik voelde me er niet goed bij. ( Er kwam een vreemde lucht van zijn eikel, dit staat in een van mijn andere berichten ).

Moet ik het nu uit maken?

HELP ME!  :eek:

Sandra
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Pijpen
#1: 08-07-2014, 07:17
Een week geleden ging ik mijn vriendje pijpen, dit is toch niet het zelfde als seks hebben?

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe jij dit dan noemt wanneer het geen seks is :)

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

H

Heisenberg

Re: Pijpen
#2: 08-07-2014, 08:08
Is dat je eerste x? Dan moet je wennen en als je niet lekker vind dan kan je beter niet meer doen.

Uitmaken om deze kleine dingetjes kan je niet doen toch?
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 90
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Pijpen
#3: 08-07-2014, 12:02
Verdomme, nee. Ik voel me zo schuldig dat ik minuten lang stuk heb gelegen om die ene zin.

Kijk uit dat hij je niet gebruikt puur om te neuken want als hij zo smerig en respectloos is als pissen in z'n vriendin's mond dan vind ik het naïef om niet zo'n gedachte erbij te trekken.
Als je je gebruikt voelt dan moet je direct daar naar luisteren en hem direct gedag zeggen want waarom zou je van iemand houden of überhaupt met iemand omgaan die je puur wilt gebruiken voor zijn eigen genoegen en vermaak? Alleen uitmaken als je zeker het gevoel hebt dat hij je gebruikt.

Houd je ogen open en blijf scherp. Je bent geen (sex)object, onthoud dat.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: Pijpen
#4: 08-07-2014, 18:35
Ja.. waaauw o.O waaauuuw..


Dat is zo onrespectvol dat je vriendje je dat flikt ! :S
Je moet echt oppassen of hij je niet gewoon gebruikt voor sex want dit gaat voor mijn gevoel echt heel erg ver.
Ik snap ook eigenlijk niet dt jullie daarna gemeenschappelijk sex hadden..
ik zou juist afknappen en al mijn zin gaat weg door zo iets ik bedoel een normaal vvriendje pist niet zomaar in de mond vn zijn vriend "NIET ZOMAAR"

tenzij hun het overleggen en die meisje op een of vage rare manier mee instemd

Als hij het express deed dan geld die verhaal hier boven

Want ik weet niet heb zelf nooit meegemaakt maar mischien ging het perongeluk?

Want soms onder voorspel moet ik naar de wc en daarna heb ik geen zin meer XD

Nja tzal maja
Praat met hem hoe dat zat? Waarom hij dat deed.

En als hij zgt dt die dat express deed heb ik totaal geen respect voor die jonge


(Sorry als ik een beetje gemeen overkomt maar ik bedoel het juist goed)

Nou meid ik hoop dt je hier wat aan hebt
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 75
  • i'm on a rollercoaster that only goes up m friend
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jun 2014
Re: Pijpen
#5: 13-07-2014, 20:10
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe jij dit dan noemt wanneer het geen seks is :)

K snap niet helemaal waarom pijpen gelijk seks is.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Pijpen
#6: 13-07-2014, 20:35
Citaat
Met een seksuele handeling wordt bedoeld het uiting geven aan de behoefte tot seksueel contact of het verwezenlijken ervan. Voorbeelden van seksuele handelingen zijn het strelen van jezelf of van de ander, (tong-)zoenen, masturbatie (zelfbevrediging), orale seks, cunnilingus (beffen) en fellatio (pijpen), anale seks (kontneuken) en vaginale seks (geslachtsgemeenschap of neuken). Aan de handeling gaat een gedachte vooraf die leidt tot een staat van seksuele opwinding (geilheid). Ook het scheren van geslachtsdelen kan een seksuele handeling zijn, of slechts het naar elkaar of de ander kijken, of het gluren naar de ander of anderen (voyeurisme). 's Werelds bekendste boek over seksuele handelingen is de Kamasutra.

Het hebben van seks is een subjectief begrip en zodoende niet eenduidig te definiëren. In welk stadium iemand “seks” heeft wordt door individuen anders uitgelegd.[1] Voor sommige mensen is het tonen van een erogene zone al een seksuele activiteit. Anderen vinden orale seks eigenlijk geen seks omdat er geen penetratie van het mannelijke geslachtsdeel in het vrouwelijke plaatsvindt.[2] Zo zijn er stadia waarin de maatschappij een activiteit als een seksuele kan bestempelen. Deze gaan van niet duidelijke seksuele handeling tot een expliciet seksuele.

Activiteiten met kleding aan,

    Zoen op de wang of hand
    Zoen op de mond
    Tongzoenen
    Zoen in de hals of nek
    Hand over, of zacht knijpen in, billen, borsten en tussen de benen
    Hand onder de kleding van partner om erogene zones te betasten

Activiteiten zonder kleding,

    Het kussen van het lichaam maar niet de erogene zones
    Het kussen van de erogene zones
    Cunnilingus of fellatio
    Geslachtsgemeenschap
    Geslachtsgemeenschap met zaadlozing

Bron: Wikipedia

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal