Skip to main content

Auteur Topic: wat te doen?

l
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 29 jr
  • Aangemeld: sep 2015
wat te doen?
OP: 16-09-2015, 20:40
heey
 ik ben een jonge van 21 en ik heb een meid in de vriendengroep die 22 is en ik vind haar sinds een paar weken erg leuk! maar nu weet ik natuurlijk niet of het wederzijds is, het is echt heel lastig te peilen bij haar,heb al van alles geprobeerd, ze is zelf ook erg onzeker en ziet zich zelf niet naast iemand staan heeft ze wel is gezegd.
nu app ik best vaak met haar en zie haar ook wel is in het weekend met vrienden, heb zelf het idee dat ze mij niet zo leuk vindt of iemand anders wel, omdat ze soms me berichten net eens beantwoord!
hoe kan ik dat het beste aanpakken, ben er zelf ook wel onzeker over hoor, maar wil toch wel graag wat meer weten zou ik wel leuk vinden en hopelijk zij ook.

  • IP logged

x
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • 24 jr
  • Aangemeld: sep 2015
Re: wat te doen?
#1: 27-09-2015, 18:31
lastig ik ben een meisje maar kan goed met jongens opschieten heb ook veel vrienden van oudere leeftijd en die vertellen mij wel is het een en ander een paar tips: geef haar complimentjes om de onzekerheid minder te maken en ik weet niet of jullie een beetje close zijn als vrienden maar een beetje stoeien voor de grap is ook leuk zo maak je contact op geen slechte manier maar een goede toch ook weer niet te intiem dus dat zou een begin zijn en probeer je in haar te verdiepen leer elkaar goed kennen en zorg ervoor dat ze zich op der gemak bij je voelt dan kan het miss wel een beetje opbloeien. ik hoop dat ik je hiermee help succes ermee x
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal