Skip to main content

Auteur Topic: Ok, Kweet gwn geen goeie titel.. omda t redelijk veel is, ma lees aub gwn ff :)

M

MissA-x

Ik heb dus n hele goeie vriend, en we zijn eig heel close. en kben eig verlede jaar ngl fel verliefd op hem geweest. ma da is nu weg. en we gaan nog altijd kei graag met elkaar om.
 Ma tlaatst was k dus weg met hem en we bleve daar slape. en toen heb ik de ganse nacht in zijn arme geslape, en heeft die de hele tijd 's nachts in mn kont zitte knijpe enz. Ook is hij langs achter, acher mn onderbroek geweest, maa da wou k nie en kheb toen ook stop gezegd en hij stopte er wel mee. en eig voelde alles op da moment heel goe enz, ma toen kwame een paar mense op school da te wete, en werd hij kwaad op mij da k da had gezegd.
 Ma ik had da dus gezegd tege n vriendin omda k mij wa gebruikt voelde :s.  en toen hebbe we heel erge ruzie gekrege en khad toen ook ma gezegd da k mij kei fel beplayd voelde en toen zei hij gewoon van jah dan had ge ma stop moete zegge, ik zei toch da da allemaal nix te betekene had, da t gwn vr de fun was. ma bij mijn wete had hij da nie gezegd, en jah ik was zo blij da k er gwn nie aan had gedacht da hij da mss nie serieus bedoelde.
uiteindleijk is die ruzie wr bijgelegd en we gaan wel trug goe mt elkaar om, ma heel veel mense zegge da k fel veranderd ben sinds die nacht. ik ben heel bot tege iedereen en heb t gevoel da k niemand nodig heb.
 ik heb mt n aantal vriendinne gebroke en ze kome nu egt smeke om trug te kome. en ik geniet er wel deels van :s. ma t ergste vind k da onze relatie ook is veranderd... we gaan precies anders met elkaar om en kben rapper kwaad op hem, en zeg soms dinge die hem volgens mij egt heel erg kwetse. en da wil k nie, ma t komt er gewoon uit.
en ik weet egt niemer wa k moe doen. ofwel wordt k trug zachter, ma dan heb k wel weer mense die mij altijd gebruike ma dan is onze relatie mss wsel trug beter, ofwel blijf k zo hard, en kom k meer vr mn eige op en heb k meer macht over mense, ma mss da onze relatie dan minder sterk wordt, en da vind k ook erg... ik weet egt nie hoe dit allemaal is kunne gebeure!!  :'(

en als k over n relatie spreek bedoel k vriendschapsrelatie :)

heef tmss iemand n uitleg of tips fzo vr mij?? want kzit er ngl onderdoor :(
  • IP logged

t

totalwar

Je moet in ieder geval je relatie en je leven even appart beschouwen. Hoe je een een relatie met een jonge (vriendschappelijk of meer) reageert, is anders dan hoe je met je vriendinnen omgaat.

Maar ben je wel zelfverzekerd van zijn antwoord. Want ik heb het gevoel dat jij het niet voor de fun aanvoelde en voor hem eigenlijk ook niet was (dus dat hij eigenlijk meer wou), maar dat hij het nu als smoes zegt om eronderuit te komen. Daarnaast heb jij stop gezegd en had hij zijn handen thuis moeten houden.

Als ik eerlijk ben, was hij je inderdaad een beetje aan het playen. Als het net uit is, is het nooit slim om close bij elkaar te zijn, als hij zijn gevoelens kwijt is maar jij nog neit helemaal kan hij daar makkelijk gebruik van maken, dus ik denk dat je daar ook bang voor bent en daardoor heel wat harder bent geworden (dus meer voor jezelf opkomt).

Maar je moet niet vergeten, dat je niet je vriendinnen moet wantrouwen en op af moet reageren vanwege dingen die hij gedaan heeft. Wat hij ook gedaan heeft, het is niet de schuld van je vriendinnen. En je kan beter vriendinnen hebben dan een vriendje, want als het uitgaat, dan heb je tenminste toch nog steun om jezelf uit de liefdesverdriet te krijgen, anders blijf je alleen achter en dan voel je je rotter.

Maar wat zou je zelf het liefst hebben. Ik begrijp dat het een lastige keuze is en dat je moeite heb met eventueel beide zijn. Maar wat vind je zelf fijner, softer zijn of meer voor jezelf durven op te komen?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

MissA-x

ma ik weet wel da vriendinne normaal belangrijker zijn, ma ik heb egt t gevoel da k nie egt "echte" vriendinne heb. kmag wel altijd alles tege hun zegge enz, ma als t erop aantkomt zulle ze eerder aan zichzelf denke dan aan mij en jah, kheb t gevoel da niemand om mij geeft. en mt hem kon k dus mn eige zijn, ma nu dus oko niemeer, en zelfs thuis kan k nie mn eige zijn en da is ngl zwaar, ik zit gwn mt mn ganse leve in de knoop. en die knoop valt nie te ontwarre... :(
  • IP logged

t

totalwar

Misschien moet je je beste vrienden/vriendinnen nog ontmoeten. Veel mensen denken veel aan zichzelf, vooral op de leeftijd waar je op zit, daar is weinig aan te doen. Maar je hoeft niet op te geven, want het lijkt net of je negatief over jezelf denkt en vind dat je het niet verdient, maar daar ben ik het niet mee eens.

Ik hoop dat je snel iemand vind waar je alles mee kan vertellen en die niet alleen aan zichzelf denkt als het erop aankomt.

Groetjes,

Stefffen.

P.S.
Elke knoop die gemaakt is, is te ontwarren. Al duurd het soms wat langer.
  • IP logged

W

Wishes

Heey,

misschien kan je tegen de mensen waarvan je weet dat ze je gebruiken ietsjes botter zijn/blijven. En tegen die vriend weer gewoon je oude zelf worden want dan merken die mensen die je gebruiken dat je dat niet meer wilt. Zodat je (als je dat wilt) gewoon vrienden worden maar dat je relatie met die vriend tenminste weer beter wordt.

Sterkte  :-*
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal