Archief > Problemen in de Liefde

De leraar aardrijkskunde

<< < (2/3) > >>

Happy_Man:

--- Citaat van: bcjv op 31-12-2016, 16:03 ---aardappel,
Dankjewel! Een berichtje sturen kan ik niet, waarschijnlijk omdat ik een proeflid ben. Maar heel lief van je :) Ik ben al blij dat ik niet de enige ben

--- Einde van citaat ---

Wanneer ik het goed gedaan heb kan je nu wel priveberichten versturen.

aardappel:
No problemo!

Ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling ;D

bcjv:
Ik kan indd berichten sturen nu, dankjewel! En voor jullie ook een fijn jaarwisseling!

Anoniempjex16x16x:
Hallo,

Ik heb je verhaal gelezen, en het is precies het zelfde "verhaal" dat ik ook heb. Ik ben een meisje van 16 en vind me lerares van 47 leuk...
Ook ik blijf soms extra sloom doen als de bel gaat bij haar vak, en ik word ook jaloers als vooral meiden met haar praten. Ik heb nu ook kerstvakantie en mis haar best erg. Soms heb ik het gevoel dat ik haar te verliefd aan kijk en ze is psygoloog plus ze heeft veel kennis van pubers dus misschien heeft ze dat wel door?? Ze is maar 3 van de 5 dagen op school en daarom probeer ik die 3 dagen haar zoveel mogelijk te zien, zelfs in de pauze of van leswisseling. Ik droom sws wel 3x in de week over haar en dan ook met zoenen en gewoon onbereikbare dingen. Ik weet dat het een fase is, en ik val sowieso al op oudere mannen/vrouwen (ik probeer er achter te komen of ik lesbisch ben) en t gaat ook wel weer over. Maar alsnog...

Groetjess xoxox

bcjv:
Dat is exact ook mijn probleem, maar dan met mijn leraar... Ik begrijp je volledig

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie