Skip to main content

Auteur Topic: meisjes en verkering

L

Lotte_

Re:meisjes en verkering
#15: 07-01-2008, 08:53
Dat ligt heeel erg aan het meisje. Ik ken er zoveel die heel snel verliefd zijn, zoals ik  ::) Maar sommigen idd zijn dat niet zo snel. Mij is juist opgevallen dat jongens iets later in de puberteit pas verliefd worden. In de 1e zie je hier helemaal geen serieuse stelletjes enzo. Pas in de 2e.
  • IP logged

m

magiclover

Re:meisjes en verkering
#16: 07-01-2008, 11:52
bij jongens begint de pubertijd ook later he lotte_  rond de 2de zitten de jongens nog vol in hun pubertijd. bij op school lopen er neit echt veel serieuse stelletjes rond terwijl wij heel veel leerlingen. wat ik wel merk bij mij en mijn vriendinnnen dat we oudere jongens als vriendjes hebben of oudere juist leuk vinden en niet van onze leeftijd zelf (vaak te kinderachtig). met oudere jongens bedoel ik ook wij zijn 15 en hun rond de 20 ofzo

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:meisjes en verkering
#17: 07-01-2008, 16:49
Maarja je heb daar ook weer apparte gevallen in, dat weet je zelf ook wel Charelle ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:meisjes en verkering
#18: 07-01-2008, 17:03
ja ok dat wel maarja
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re:meisjes en verkering
#19: 08-01-2008, 13:52
okej mensen bedankt ik weet al genoeg ;D
conclusie: er zit eigenlijk geen verschil in behalve dat sommige meisjes meer op oudere jongens vallen dan op leeftijdgenoten. ;)
en wat nou als er een jongen is van dezelfde leeftijd die niet kinderachtig is ???
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 08-01-2008, 13:52 door Lekkerding »
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re:meisjes en verkering
#20: 08-01-2008, 17:41
Dan kunnen ze daar ook best op vallen, maar degene die zo zijn vallen op jongere leeftijd meestal niet zo op, dat is juist een probleem :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

x

x3-EmoGirl

Re: meisjes en verkering
#21: 06-02-2008, 19:17
Ik denk juist dat jongens minder verlieft zijn =o

Je weet wel 'pláyers '

Maar mischien kan ik het ook wel mis hebben  :P

Om eerlijk te zijn .. als er een knappe jongen verkering vraagt zeg ik ook ja ook al ben ik niet verlieft  :D
  • IP logged

t

totalwar

Re: meisjes en verkering
#22: 07-02-2008, 00:45
Ik merk alleen dat veel meisjes een ja effect hebben en later spijt hebben van hun beslissing :P Denk daarom goed na.

En x3-EmoGirl je hebt gedeeltelijk gelijk. Jongens zijn misschien minder verliefd, maar dat geld voor de groep die zichzelf players of loverboys kan noemen. Dat deze vaak in het licht gezet worden en dat veel meisjes al snel gaan denken dat een jonge misschien zo is, betekend nog niet dat er geen jongens zijn die echt lief kunnen hebben.

Ikzelf heb een relatie van 2 jaar achter de rug en nu heb ik een relatie van bijna al weer een jaar (damn wat gaat tijd snel :P). Het is niet dat ik andere meisjes play, want ik flirt wel met ze, maar vaak onbewust, want zo ben ik.

Daarnaast flirt je al snel onbewust, al gaat het om kleine handelingen :P maar dat maakt je nog geen player :P Dus of ik lief kan hebben. Dat kan ik je met 100% garanderen, want als ik voor een meisje val, dan val ik 100% voor haar en krijg je me ook niet zo snel weg (of er moeten bepaalde ontwikkelingen zijn die niet goed zijn). Dus denk maar niet dat jongens minder verliefd zijn ;) De type players en loverboys wel, maar de echte trouwe jongens, zeg dat maar niet tegen hun ;)

Groetjes,

Steffen

P.S.
Ja ik probeer zelfs nog dagelijks me liefde te tonen aan me vriendin en dat door allerlei dingen te verzinnen :P
  • IP logged

s

siska07

Re: meisjes en verkering
#23: 19-04-2008, 21:42
zou je het erg vinden als iemand van tp op jou verliefd zou zijn? :)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: meisjes en verkering
#24: 20-04-2008, 10:53
weet ik veel...
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

r

roosje

Re: meisjes en verkering
#25: 20-04-2008, 12:02
als ik hem ook int echt zou kenne ofzo
anders bwa neej
  • IP logged

r

riwi

Re: meisjes en verkering
#26: 20-04-2008, 19:06
ehgmm xd het licht er wel aan wie ...
als roos bijwijze van morgen komt met joooh riwalda ik vind je leuk
dan ist natuurlijk wel erg hea  oow en je hebt ook best meisjes die playster zijn hoor
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: meisjes en verkering
#27: 20-04-2008, 19:08
ik denk dat siska07 die vraag specifiek aan mij stelde...  :-X
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

r

riwi

Re: meisjes en verkering
#28: 20-04-2008, 19:09
ja mr toch xd haha
  • IP logged

r

roosje

Re: meisjes en verkering
#29: 22-04-2008, 15:24
ff voor de duidelijkheid kval nie op meisjes :P
maar soms om gwn ff te babbele vind ik het wel leuk . :P
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal