Skip to main content

Auteur Topic: meisjes en verkering

E

Evaa

Re: meisjes en verkering
#75: 08-06-2008, 18:39
Wat lief! Nou het is de leeftijd! als een meisje in de pubertijd is dan worden ze heel snel verliefd!.. Of willen ze verlief worden maar zijn ze dat eigenlijk niet! ik denk dat je er niet heel erg op in moet gaan Omdat ze het meestal niet menen maar soms wel!..
xx eva
  • IP logged

a

angels-fire

Re: meisjes en verkering
#76: 11-09-2008, 21:11
ze zijn vet snel verlieft op players maar op de echte jongens zo maar gezegt moelijker
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 11-09-2008, 21:12 door Totalwar »

s

shyguy2

Re: meisjes en verkering
#77: 16-10-2008, 16:58
Als het aan mij ligt, heb je 2 soorten relaties:

1: een tussendoortje (klinkt heel lullig)
Dit is een relatie om te zoenen of meer, meestal in relaties, die niet zo lang duren. Tis is voor kinderen die zich nog niet voor lang willen binden of stoer willen zijn, zoals players.

2: Een vaste relatie
Je houdt van elkaar, je vertouwt elkaar en jullie kunnen het hopelijk enorm lang volhouden met elkaar. Dit is een relatie voor kinderen die echt van de ander houdt en zich lang wilt binden.

Mijn ex zei ook tijdens onze verkering van: dat is een lekekr ding! sja je blijft kijken, alleen je doet minder.
Meisjes die graag opvallen hebben eerder een tussendoortje (ik zeg niet dat dat moet!) maar het maakt niet uit jongen of meisje volgens mijn mening, we raken allebei even snel verliefd :)
  • IP logged

S

Saar

Re: meisjes en verkering
#78: 29-07-2009, 20:40
k heb zelf 4 jaar met een jonge gehad(k was pas 8 toen we krege xD) mr eerst hield ik niet echt van hem gewoon aardig lief.., Ik denk idd dat meiden minder snel echt verliefd zijn, maar ik denk wel dat ze je wel heel lief vinde  (althans ik wel xD).
  • IP logged

-

-Soraya.

Re: meisjes en verkering
#79: 26-08-2009, 15:44
Ik (als meisje) kan wel zeggen 'Ohmygod, ik hou van hem!' Of 'Lekker ding'. Maar dan meen ik het niet. Ik meen het pas echt als ik het echt tegen die gene zeg.
  • IP logged

M

Moozz

Re: meisjes en verkering
#80: 27-09-2009, 20:59
Nou, ik word snel verliefd. Wel op persoonlijkheid. Maar dan blijf ik dat ook lang. Als ik verkering heb. Is het meestal de jongen die het uitmaakt na een paar dagen/weken.
  • IP logged

K

Kaylynne

Re:meisjes en verkering
#81: 07-02-2010, 17:26
Ik heb een vriendin, maar ik zeg tegen andere meisjes aan het eind van een sms of msn gesprek ook gewoon kus hvj of zo. Ik maak er geen misbruik van, maar het kan verkeerd opgevat worden ;)

Doe ik ook hoor.. En zij doen het ook terug. En als je denkt dat ze het verkeerd opvatten zet dan er bij: Gewoon als vriendinnen hoor!  ;D
  • IP logged

a

angels-fire

Re:meisjes en verkering
#82: 04-03-2010, 22:23
Doe ik ook hoor.. En zij doen het ook terug. En als je denkt dat ze het verkeerd opvatten zet dan er bij: Gewoon als vriendinnen hoor!  ;D

nouw dan heb je helaas nog van die mensen denken van hij moet nie meer van em of hij ziet me alleen maar als normale vriend  en niet als goede  omdta je dta eigleijk normaal nooit zegt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal