Skip to main content

Auteur Topic: Vriendin komt niet bij vingeren

T

T-rex

Vriendin komt niet bij vingeren
OP: 21-01-2008, 21:57
Hooi allemaal,

Ik vinger mijn vriendin nu al een tijdje, alleen er is een probleem, ze komt maar niet klaar, ik heb het al 50x geprobeert, ook de manier van 2 vingerkootjes en dan omhoog, maar niks helpt, heeft iemand tips / suggesties?
Wat doe ik fout, en hoe kan ik het verbeteren?

alvast bedankt.
  • IP logged

t

totalwar

Re:Vriendin komt niet bij vingeren
#1: 22-01-2008, 01:01
Tja dat is moeilijk. Meisjeslichamen zijn anders dan die van jongens, want in princiepe hoeft een meisje niet klaar te komen. Het kan zijn dat je vriendin wel gevoellig beneden is maar niet gevoellig genoeg om haar te laten komen, daarnaast is het niet alsof je een meisje binnen een minuut kan laten komen (wat bij een jonge wel makkelijk te halen is).

Er is weinig dat ik je als tip kan geven, omdat ik niet weet wat je doe en hoe je het doe, maar probeer het eens met meer vingers (wel controleren of ze dat fijn vind) en probeer het eens een keer heel kort en snel en daarna heel diep en snel/hard. Probeer wat uit, want er is vast wel een manier en ik kan het je niet voordoen :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

T

T-rex

Re:Vriendin komt niet bij vingeren
#2: 22-01-2008, 06:25
Okee, bedankt, ik zal het een proberen, maar ik was ook nog vergeten te vertellen, dan als ik de clitoris stimuleer, het of pijn doet, of een vervelend gevoel geeft.
  • IP logged

t

totalwar

Re:Vriendin komt niet bij vingeren
#3: 22-01-2008, 18:33
Dat komt door hetzelfde, bij de een is het een fijn gevoel en de ander een niet fijn gevoel. Probeer daarom niet direct de clitorus te stimuleren maar eromheen, dan kan ook heel fijn zijn voor haar.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

f

fph

Re: Vriendin komt niet bij vingeren
#4: 07-02-2008, 15:28
misschien moet je er een speeltje bij gebruiken een vibo bijv
  • IP logged

f

fishguy

Re: Vriendin komt niet bij vingeren
#5: 07-02-2008, 15:38
die moet je wel ff bij de hand hebben he
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 07-02-2008, 19:24 door Totalwar »

T

T-rex

Re: Vriendin komt niet bij vingeren
#6: 07-02-2008, 21:55
Nee, een vibrator ofzow wil ze echt niet :P
  • IP logged

t

totalwar

Re: Vriendin komt niet bij vingeren
#7: 07-02-2008, 22:30
Dan wordt het toch oefenen en die armspieren een goede conditie geven ;) Tja de volhouder wint, dus wees de volhouder en win ;)

Groeten,

Steffen

P.S.
zoek ook eens naar andere gevoellige plekken van haar lichaam, want meestal is niet alleen het deel onderin gevoellig, maar ook meerdere :P
  • IP logged

f

fishguy

Re: Vriendin komt niet bij vingeren
#8: 08-02-2008, 14:54
ah mag ik je verbeteren, t is de aanhouder wint:P
  • IP logged

t

totalwar

Re: Vriendin komt niet bij vingeren
#9: 08-02-2008, 14:57
volhouder en aanhouder is ongeveer etzelfde :S dus dat verbeteren had ook weinig nut :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

f

fishguy

Re: Vriendin komt niet bij vingeren
#10: 08-02-2008, 15:15
maar t gezegde is: de aanhouder wint en niet de volhouder wint
  • IP logged

t

totalwar

Re: Vriendin komt niet bij vingeren
#11: 08-02-2008, 17:16
Had ik et over een gezegde dan? Tja ik dacht dat ik gewoon me mening aan het neerzetten was :P Maarja als jij over gezegdes wil hebben. Je heb de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

f

fishguy

Re: Vriendin komt niet bij vingeren
#12: 08-02-2008, 17:28
nee maar je gebruikt een gezegde namelijk: de aanhouder wint.
alleen je formuleert hem verkeerd waardoor ik genoodzaakt ben jouw formulering te corrigeren
  • IP logged

t

totalwar

Re: Vriendin komt niet bij vingeren
#13: 08-02-2008, 17:31
Ik gebruikte die gezegde niet :P daar ga je vanuit :P dat is een beslissing maken vanuit een eigen standpunt, zonder rekening te houden dat het anders had kunnen zijn :P Maarja genoeg offtopic :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

f

fishguy

Re: Vriendin komt niet bij vingeren
#14: 08-02-2008, 17:36
ik corrigeer je even: het is dat gezegde, niet die gezegde
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal