Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Ogen

C

ChAnTaL

Ogen
OP: 03-02-2008, 12:09
Wie heeft de mooiste kleur ogen??
Ik heb zelf bruine>>>>
  • IP logged

f

fishguy

Re: Ogen
#1: 03-02-2008, 15:04
heeele licht blauwe ogen.. ik heb zelf ook behoorlijk blauwe ogen(iedereen vind ze mooi, maar ik niet)
  • IP logged

r

roosje

Re: Ogen
#2: 03-02-2008, 17:19
ik heb bruine oge.
ikzelf vind ze heel mooi :D
de andere mense ook .
bruin komt het meeste voor denk ik .
  • IP logged

m

magiclover

Ogen
#3: 04-02-2008, 13:50
ik heb 2 verschillende kleur ogen de ene zegt datik blauw groene heb de andere weer groen bruin of iets dergelijks dus ik kan niet echt zeggen welke kleur ogen ik heb

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re: Ogen
#4: 04-02-2008, 19:13
Mijn ogen zijn simpel :P wat me vriendin aan ze vind weet ik niet, maar ze zijn grijs/blauw.

En Charelle je heb verschillende kleuren ogen. Je hebt een beetje blauw met groen en omdat het best donker is lijkt het soms ook bruin :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

riwi

Re: Ogen
#5: 04-02-2008, 22:02
http:// ik heb heel licht grijsblauwe ogen .
ik vind zelf blauwe ogen heel mooi en dan het leifst nog ijsblauw ofzo
  • IP logged

t

totalwar

Re: Ogen
#6: 04-02-2008, 23:46
Ik vind groene ogen bijzonder :P maarja dat komt omdat ik vanaf kleins af aan al dat in gedachte heb bij het ideale meisje :P  dat beeld heb ik af en toe nog steeds voor me :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

r

riwi

Re: Ogen
#7: 06-02-2008, 16:21
groene ogen kunnen ook wel mooi zijn . nou ja eigenlijk maakt het ook geen flikker uit wa voor kleur ogen mijn vriendje heeft als ie mar lief is ( maar als ik het dan tog voort kiezen heb geef me dan maar blauw
  • IP logged

t

totalwar

Re: Ogen
#8: 07-02-2008, 00:48
Mmmm ik ben het niet helemaal eens met je stelling riwi :P

Ik zie in iemands ogen en gezicht al heel snel wat voor karakter ze hebben. Ook kan je er een beetje in zien hoe ze worden als je hun omgeving erbij rekent. Daarnaast kan je nog meer afleiden van al die dingen en als je misschien nog meer info heb, zonder het aan die persoon te vragen.

Daarom vind ik ogen heel belangrijk, de kleur ook, maar vooral de uitstraling (tis moeilijk te benoemen aan wat ik het precies kan zien :P)

Dus ogen en kleur zijn wel belangrijk :P

Groetjes,

Steffen

P.S.
tis me opgevallen dat me ex en me vriendin allebij een groenige kleur in hun ogen hebben :P
  • IP logged

f

fishguy

Re: Ogen
#9: 07-02-2008, 12:26
je ziet ook in iemands ogen wanneer iemand liegt of niet
  • IP logged

t

totalwar

Re: Ogen
#10: 07-02-2008, 14:41
jeps, zoals ik al zei, je ziet er heel veel in :P Daarom kies ik me vriendinnen ook uit op het gezicht en niet overdreven het lichaam (natuurlijk wel een beetje).

Groeten,

Steffen
  • IP logged

f

fishguy

Re: Ogen
#11: 07-02-2008, 14:43
mijn ogen vertellen alleen van me wanneer ik boos ben, zien of ik lieg is praktisch onmogelijk
  • IP logged

t

totalwar

Re: Ogen
#12: 07-02-2008, 14:49
Geloof me maar, dat is goed te zien. Meeste mensen denken het goed te kunnen verbergen, maar veel dingen zie je makkelijk :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

f

fishguy

Re: Ogen
#13: 07-02-2008, 14:55
dat is ook zo, maar ik kan liegen als de beste zelfs iemand van de politie(kennis) wist niet of ik een x loog of niet
  • IP logged

r

riwi

Re: Ogen
#14: 07-02-2008, 16:48
ja ok steffen ( srry riwi is lat ze weet het )  maar die uitstraling heeft tog niet egt met de kleur te maken . ik bedoel ik heb toevallig ( op 1 na maar da was een nog ergere flop dan alle andere bij elkaar (vergetendus)  ) allen vriendjes gehad met blauwe ogen  maar ik kan net zo goed opschieten met mensen met bruine en groene ogen .
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal