Skip to main content

Auteur Topic: vertrouwen kunnen hebben

m

mnon

vertrouwen kunnen hebben
OP: 16-10-2008, 21:20
Nou het vervolg van het verhaal! ;D
Ik begon er dus over en wou eigenlijk gewoon een goed gesprek starten.. Hij wist al dat er zoiets zou komen denk ik dus zei hij van manon alsjeblieft stop hier mee ik wil niet dat je zo aan mij twijfelt.. Dus ik toch even alles eruit gehaald om z'n mening te weten,, en daar kwam uit dat hij mij super vond echt niks met iemand anders ooit zou willen doen. We zijn nu ongeveer 1 week verder en het is echt leuk nou! Eerst mocht ik nooit in z'n telefoon kijken en nu duwt hij um half tegen mijn ogen aan zodat ik zie dat er niks verkeers in staat. best kinderachtig maar het moet blijkbaar toch even. ::) We zijn vandaag naar de efteling gegaan, het was echt gezellig en hij zei daar nog midde op het plein tege mij dat hij van mij hield!!
Is dat nou een goed teken of twijfelen sommige nog steeds?
Eerlijk antwoord alsteblieft :-X

lieffffffffsss
  • IP logged

t

totalwar

Re: vertrouwen kunnen hebben
#1: 17-10-2008, 22:42
tja ik ken hem niet dus zal er weinig over kunnen zeggen. Kijk mijn vriendin kent mij, dus die weet dat ik voor de gein of voor de leugen best zomaar ergens tegen een meisje kan zeggen dat ik van der hou en het helemaal niet meent. Maar daarnaast is het wel goed om meer tijd met elkaar te spenderen, daardoor leer je hem te kennen en merk je ook sneller wanneer iets wel of niet een leugen is.

Maar ons hoef je eigenlijk niet te vragen of het een goed teken is of niet. Wat vind je er zelf van? Vond je het overtuigend en wilde je niks meer. Dan is alles toch goed?

Maak je niet altijd druk over wat anderen vinden ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal