Skip to main content

Auteur Topic: Verlief op Docent!!!! :|

l

lorenaF

Verlief op Docent!!!! :|
OP: 30-10-2008, 17:15
De titel zegt al genoeg lijkt mij!

Ik heb zo'n groot probleem. Er is dus een docent op mijn school waar ik sinds kort extreem wat voor ben gaan voelen! Echt mijn hart slaat gewoon letterlijk op hol als ik heb zie! En het ergste is nog dat ik het gevoel heb dat het nogal wederzijds is! Maar dit kan gewoon absoluut niet dat wet ik zelf nou ook wel! Maar ik ken me gevoel gewoon niet stoppe! Nou zit ik wel al in me examenjaar en ben ik als het goed is binnekort van die school af dus dat zou misschien beter zijn! Maar als ik daar nu aan denk ga ik letterlijk stuk van binnen als de bel gaat bv. en ik loop net de school uit dan mis ik hem al! Dat gemiss gaat door tot de volgende dag! Nou hebben we wel een sterke band en als ik hem zie knuffelen we altijd, maar nou ik het gevoel alleen sterker geworden en het stopt maar niet! Heeft iemand toevallig het zelfde meegemaakt of maakt nu het zelfde door wil je dan a.u.b. een privé bericht of iets versturen ik wil het even kwijt bij iemand die be totaal begrijpt. Want je begrijpt natuurlijk wel dat niemand in mijn omgeving dit weet, dat zou helemaal een ramp zijn!

X L
  • IP logged

s

stars-and-stripes

Re: Verlief op Docent!!!! :|
#1: 06-11-2008, 17:45
Zo extreem verliefd was ik op een zanger van mijn favoriete band. Hij is 20 jaar ouder dan ik. Ik kon geen dag zonder filmpjes, foto's en ik ben zelfs naar een concert van hun in Amsterdam geweest (ik woon zelf in het oosten van het land). Ik had er alles voor over!
Gelukkig heb ik me er nu bij neergelegd dat het nooit wat zou worden ..  :'(

Maar hoe oud is die docent? Eigenlijk vind ik dat leeftijd geen rol mag spelen, maar je wordt er altijd zo op aangekeken .. en dat is het hele probleem!
Maak anders eens een praatje na de les met hem: of hij een vriendin/vrouw heeft, hobby's .. toon interesse ;)Misschien heeft hij wel hyves ofzo! Kun je zelfs na dit laatste schooljaar met hem praten enzo.
Dat is denk ik de enigste tip die ik kan meegeven.
Anders, hoe moeilijk het ook is, moet je je er maar bij neerleggen :( Je gaat straks ook studeren en daar ontmoet je zoveel andere mensen (en leraren ;))
Veel succes! ;)



  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal