Skip to main content

Auteur Topic: Viel ik tegen?

s

stars-and-stripes

Viel ik tegen?
OP: 06-11-2008, 18:02
Een anderhalve maand geleden leerde ik een jongen via een profielsite kennen. Het klikte al meteen. Elke dag gingen we msnen en ik had zn mobiel nummer gevraagd. Toen gingen we 's avonds msnen en later 's avonds smsen. Op een gegeven moment vroeg hij of ik een keer naar hem toe wilde komen. Ik had stiekem een afspraak gemaakt op een zondag. Die middag was het heel gezellig en we hebben gezoend. Thuis heb ik hem die avond nog gesmst, maar ik heb niks teruggekregen. Die volgende dag nog een keer geprobeerd, maar ook niet meer. Op msn zei hij ook niets terug. Nu weet ik dat hij wel een player is, maar ik merkte tijdens het msnen dat hij heel open is en heel benieuwd was naar mij.
Nu ben ik heel onzeker. Ik denk dat ik voor hem vreselijk tegenviel. Volgens mij was ik te verlegen, onzeker, maar dat is logisch voor zo'n eerste date. Maar dat moet hij toch ook wel snappen? Of viel ik qua uiterlijk tegen, want mijn foto's maak ik altijd zwart/wit/grijs en op een gewone foto had ik mn haar wat donkerder gekleurd.
We hebben nu al een paar weken geen contact meer. Zou hij echt op mij afgeknapt zijn??
Please help me, want ik zit er heel erg mee, want ik was/ben echt verliefd op hem  :'(
  • IP logged

t

totalwar

Re: Viel ik tegen?
#1: 07-11-2008, 21:47
Zo is zo is het een feit dat iemand op de foto er anders uitziet in het echt, dat is nu eenmaal zo. Maar als hij daarom op je afgeknapt is, dan zou hij je ook niet gezoend hebben.

Denk meer dat hij misschien een playertje is en een ander slachtoffertje heeft gevonden om mee te spelen srry kan hard klinken).

Zo ie zo zou hij je niet waard zijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal