Skip to main content

Auteur Topic: opnieuw

m

mnon

opnieuw
OP: 30-11-2008, 13:59
ik ben er weer.. erg genoeg want eigenlijk is dat geen goed teken..

maar ik heb vandaag.. erg genoeg.. alweer in de telefoon van mijn vriend gekeken omdat ik het niet kan laten.. bijna alle smsjes waren van mij maar het maakt dan ook niet uit als er wat andere in staan..

er is ondertussen weer van alles gebeurt maar heb me er niet te druk omgemaakt,, wat ik nu dus wel doe en dan weer hier heen kom..

een vriendin van mijn vriend.. anne heeft mij toegevoegt op msn en gezegt dat ze nooit iets met hem zou willen en dat ze dat anders wel al zou hebben want ze zijn al 7 jaar lang vrienden.. dus ik geloofde haar en ik heb leuk contact met haar.. ze heeft/had ook een vriendin dat weet ik dus niet die ik totaal niet moet.. ze doet er alles aan om te zorge dat ik ruzie krijg met mijn vriend en dat is soms best moeilijk.. anne zei dus dat ze eerst vriendinnen met haar was maar dat ze elkaar nu haten omdat die vriendin van anne (fleur) heeft gezegt dat mijn vriend met anne gekust zou hebben.. ze zegt tege mij dat ze nu dus ruzie hebben en dat ik niet naar fleur moet luisteren enzo.. dus ik deed dat alles ging super leuk..

maar... nu keek ik dus in die telefoon en stond er zo'n smsje van anne.. zal ik vanavond komen.. en soms vertrouw ik het echt niet.. toen keek ik bij wat hij stuurde.. en daar stond ; huncky,, ik moet eerst werken ben dan alleen thuis kom je even chille,, maak je je wel niet te knap.. xxxxkusje

ik ben snel jaloers dat weet ik maar ik weet niet wat ik hier van moet denken.. en als ik zeg dat ik in z'n telefoon gekeken heb word hij echt boos omdat hij daar de vorige x super boos om was geworden.. dus dat doe ik zowizo niet.. maar hoe kom ik erachter wat er allemaal waar is want ik geloof bijna niemand meer..

het ging ook rond dat het dus waar was dat mijn vriend met anne had gekust.. en dat fleur het perongelijk gezegt had.. dus dat ze toen met z'n 3e hadden afgesproken om tegen iedereen te zegge dat het niet was.. Ik hoorde toen meteen van mijn vriendinnen dat ze dat dus hadden afgesproken en het dus wel waar was..

ik weet echt niet meer wat ik er mee moet..

hij zegt dat hij super veel van me houdt en ik doe dat ook echt van hem.. we gaan dit weekend een weekend weg met z'n 2e voor de eerste x.. maar voor mij hoeft dat niet als er geen vertrouwen is..

ik wil gewoon weten wat wel en niet waar is.. hoe kan ik dat doen?

xxxgroetjess
  • IP logged

t

triiesja

Re: opnieuw
#1: 30-11-2008, 16:45
als se afspreke gewoon ineens langskomen .
  • IP logged

t

totalwar

Re: opnieuw
#2: 01-12-2008, 12:00
Tja toch zal je het er eens met hem over moeten hebben denk ik. Kijk als hij liegt kan hij het niet eeuwig blijven doen en dat je een keer in zijn mobiel kijk zou ik niet erg vinden, mijn vriendin mag ook zonder vragen wel in mijn mobiel kijken, heeft ze er dan vragen over dan heeft ze ook recht op antwoorden. Dus ik zou het met hem een keer erover hebben hoe het nu zit tussen hun 2.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal