Skip to main content

Auteur Topic: Hulp gevraagt.. :(

k

kells

Hulp gevraagt.. :(
OP: 13-12-2008, 20:23
Ik heb dringend wat meningen nodig..
Ik en mijn vriendje..
We hebben een beke ruzie en ik weet ni wa ik moet doen.. Ik denk da het beter is da het gdn is.. Hij loopt van in begin van het schooljaar al achter iemand.. En gisteren was ik met hem aan het bellen.. Da meiske belt elken dag en stuurt elken dag en hij ziet die elken dag en op msn spreken ze ook altijd.. En ik was dus me hem aant belle en ineens belt da meiske en hij pakt op en da luidspreker stond op.. en ze zei ey sgat.. en acheraf zei ze tegen hem alst gdn is tussen u en K (ik dus) dan begin ik wel iets me u.. En den dag voor dit alles is er vanalles over mij rond gegaan.. Wa van hem moest komen.. Iedereen zegt da ze da ni zolang zoude kunne volhouden.. Ik weet het nemeer.. Ik weet niet wa ik moet geloven.. Ik weet ni wa ik moet doen.. Kan iemand mij helpen.. 
  • IP logged

m

mich

Re: Hulp gevraagt.. :(
#1: 14-12-2008, 11:42
uitmaken... :( dit zal nie egt meer gaan zo te leze en die jonge die gebruikt je een beetje heb ik t gevoel van
mr een ding begrijp ik nie egt hij heeft jou nog steeds als vriendin en loopt met dat andere meisje een beetje leuk te doen en al?? wrom is het dan nog tusse jullie aan en heeft hij het nog niet uitgemaakt??
miss houd hij jou liever hier zou ik nog even naar kijke
  • IP logged

t

totalwar

Re: Hulp gevraagt.. :(
#2: 17-12-2008, 16:21
Jeps, doe jezelf geen pijn meer om het vol te houden als je er al zoveel moeite mee heb het vol te houden. Breek het af met hem en als hij zo graag naar dat andere meisje wil, laat hem lekker. Je moet geen jongen hebben die twijfeld in zijn liefde of met je neemt of een relatie heeft ookal is hij op een ander.

Groetjes en sterkte,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal