Skip to main content

Auteur Topic: ik word een beetje gek van hem

i

iemand

ik word een beetje gek van hem
OP: 09-12-2008, 15:42
oii,,

ik word een beetje gek van mijn vriend,
we hebben bijna 2 maand ( vrijdag 12 dec )
nu was hij laatst bij mij en hij was nogal ''druk/boos'' tenminste het voelde voor mij als of hij boos was,

ik zal even uitlegen wat er gebeurde.

Zondag:
hij kwam bij mij alles leuk en gezellig, tot dat hij een film wou zien die ik egt helemaal niks aan vond (een actie op RTL 4?) nu zij ik van: pleas mag die ergens anders op,, nu reageerde hij best wel boos terug: nee!!
toen zij ik: waarom niet? dit is geen leuke film,
Hij: jewel man en hij werd boos ( zo voelde het voor mij ik typ niet alles wat hij zij ) ik dacht bij me zelf van jo kijk maar,, ik ging me omdraaien en ging smsen met een vriendin,,
hij zat nog altijd de film te kijken,, ik vroeg nog een keer van: mag die asjeblieft ergens anders op, kunnen we geen film kijken die wij allebei leuk vinden? hij: nee,
ik trek de stekker van me tv er uit,,
hij: waarom doe je dat? ik wil die film zien,,
ik: ik niet, jij wel, kunnen we niet wat anders kijken?
hij: dat jij die film niet wilt zien kan zo zijn, ik wil die wel kijken,
naja oke ik deed de stekker er in en hij ging weer kijken,
ik voelde me beste wel kut, ik dacht bij me zelf van was dan tuis gebleven, je weet dat ik actie niks aan vind,

er was pauze:
hij zij: sorry dat ik die film keek bla bla. kun je me vergeven, ( hij hing wat over me heen omdat ik met me rug naar hem toe lach,
ik : ja sorry maar je weet dat ik actie niks aan vind,
hij: naja oke sorry dan het spijt me,, bla bla hier heb je de afstandsbediening waar moet die op?
ik: tmf ofzo
hij sapt er naar toe,,
ik draai me om en deed weer normaal hij ook,

tot dat hij allemaal namen begon te noemen van andere meiden, ( nu kan ik daar niet egt )
als ik andere jongens namen noem dan word hij ook jaloers en kan daar ook niet goed tegen,
ik werd onder tussen helemaal gek en wist niet goed wat ik moest, het ging me ene oor in andere weer uit,
hij bleef de hele tijd door gaan
ik werd boos en zij: wil je ajb ophouden, als ik andere jongens namen noem vind jij dat ook niet leuk.
hij negeerde me en ging door,
ik draai me om en legde mijn kussen op men hoofd,  en hij was nog altijd vrolijk bezig, tot dat hij egt door kreeg dat ik gek werd,
hij probeerde mij om te draaien maar dat lukte hem niet ( ik hielt me vast aan de zijkant van mijn bed ) hij zij: sorry ik bedoelde het egt niet zo, vergeef je me?
ik: waarom doe je het dan als je het zo niet bedoeld?
hij: ja ik had niet door dat je het niet leuk vond.
ik: nou volgens mij mankeert er dan ook wat aan je ogen,
ik werd ge smst en pakte mijn mobiel.
ik zag aan hem dat hij het niet zo bedoelde,
ik keek het weer aan enzo,

het was tijd en hij moest naar huis,,

Gister op msn: ( Maandag 8 dec)
ik was op school om 1 uur uit ( hij om 2 uur ) en 9 dan de 10 keer blijf ik dan de pauze, maar gister had ik daar geen zin en wou graag naar huis dus ik loop naar hem toe en zeg: sorry,, ik blijf de pauze niet, hij: oke is goed sgat, doeg
ik ging naar huis.

Msn gesprek:
Hij: waarom bleef je de pauze niet?
Ik: sorry ik had geen zin en wou naar huis toe.
hij: jemig:S je kon toch wel blijven, van mij hoef je donderdag ook niet te blijven!
Ik: ik wil niet veel zegen hoor maar ik blijf bijna elke donderdag ( dan ben ik ook 1 uur vrij en blijf ik de pauze) en als ik vandaag een keer niet blijf ben je meteen boos?
Hij: nee ik ben niet boos, ik vind het niet leuk dat je ging.
ik: dan kom je op school toch zegen dat je graag wou dat ik bleef, misschien bleef ik dan. wat is er? zondag deed je ook al zo raar:(
Hij: er is niks!!
ik: nou het lijkt wel zo:(
Ik: trouwens ik ga zo douchen,
Hij: laat me gewoon
ik: er is wel wat anders doe je niet zo,
Hij: pleas mag ik me huiswerk maken, en jij ging tog?
ik zie je morgen wel!! !nou doeg,
Ik: ja ik ga zo ja,
Ik: ik ga nu wel word gek, doeg doeg,

--------------------
ik krijg een beetje het idee dat hij boos is of verdrietig of zo wand normaal doet hij egt niet zo, normaal is die heel vrolijk.
ik word er ook niet vrolijkere op dat het zo gaat,
vrijdag 12 dec gaan we naar het concert van Gerard joling stout en nieuw, ik hoop dat het dan wel gewoon gaat.

Sorry voor super lange verhaal!!

xxx My
  • IP logged

t

totalwar

Re: ik word een beetje gek van hem
#1: 09-12-2008, 16:59
Geeft niet, is veel leeswerk, maar je schrijft het tenminste op een leuke manier op.

Maare even voor de duidelijkheid, hij had het over meisjes. Maar waar had hij het dan precies over. Kijk of hij zegt dat hij cindy nog gezien heeft vandaag of dat hij zegt cindy zag er vandaag leuk uit, is heel wat anders. Dus kan je dat even uitleggen.

En hebben jullie niet het gevoel (of tenminste jij) dat je elkaar te vaak zie? Want daar lijkt het een beetje op.

Maar ik denk dat je er toch even over moet praten en dan niet meteen zeggen dat hij zich vreemd gedraagd, want dat zal hij waarschijnlijk altijd ontlopen. Vraag gewoon of hem wat dwars zit of dat er iets gebeurd is.


En nog even over je verhaal. Ik zou het gezegt hebben (van dan kon je dat thuis ook kijken). Dus je zat niet echt fout.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

i

iemand

Re: ik word een beetje gek van hem
#2: 09-12-2008, 18:56
We zien elkaar door de weeks elkedag ( we ziten bij elkaar op school )
we zien elkaar soms bij de les wisseling en in de pauze,
en we zijn Dinsdag donderdag zaterdag zondag meestal bij elkaar,

dat over dat die namen noemt gaat zo:
shannne,corlien,edith,Judith,Joyce zo de heletijd door, daar word je egt gek van, en als ik er wat van zeg soms stopt die en dan gaat die over 5 minuten weer verder,
en soms gaat het de heletijd door:S
  • IP logged

t

totalwar

Re: ik word een beetje gek van hem
#3: 09-12-2008, 19:42
Heb je ooit gevraagd waarom hij die namen opnoemd en zijn het namen van meisjes die hij kent?

Daarnaast begin je het niet een beetje zat te worden, zoveel?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

i

iemand

Re: ik word een beetje gek van hem
#4: 10-12-2008, 17:23
die meiden kent hij allemaal ja.
  • IP logged

t

totalwar

Re: ik word een beetje gek van hem
#5: 10-12-2008, 18:53
Waarom noemt hij ze dan? of is dat echt zonder reden zomaar. Ik zou het ook irritant vinden hoor.

Maar geef het tijd, misschien is er wel iets aan de hand en kom je er pas achter als je hem tijd geeft.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

h

hallodoei

Re: ik word een beetje gek van hem
#6: 15-12-2008, 10:04
Tijd voor een stevig gesprek als je het mij vraagt. Gewoon aan een tafel zitten, elkaar recht in de ogen aankijken en vragen wat hij er nou allemaal mee bedoelt. Alleen ik krijg het gevoel dat hij van je af wil, maar het niet durft uit te maken en je daarom maar gek maakt door namen van andere dames te noemen.
  • IP logged

i

iemand

Re: ik word een beetje gek van hem
#7: 15-12-2008, 17:39
hij heeft het gister ( zondag ) uitgemaakt,
ik zag het al wel aankomen omdat hij altijd zij als ik vroeg of hij wou afspreken dat hij niet kon,
hij zij niks meer op msn,

hij zij: ik moet je wat zegen, ik vind je heel aardig enzo maar ik voel niks meer voor je, we hebben een hele leuke tijd gehad samen, ik vind mij zelf tejong voor een 'vaste' relatie, ik wil nog wel graag vrienden blijfen,

-----

ik dacht bij me zelf: tejong voor een vaste relatie,
begin er dan niet aan
maar oke,
  • IP logged

t

totalwar

Re: ik word een beetje gek van hem
#8: 16-12-2008, 20:44
Mmmmm.. De slechte smoes die er is vind ik. Omdat je vaste relatie niet gedefineerd is :P maarja.

Ben blij dat je er nog aardig mee om gaat. Weet hoe het is, ookal zie je het aankomen, het voelt nog steeds niet fijn aan. Heb dat vaak genoeg meegemaakt.

Sterkte en laat je niet verleiden door hem als hij spijt krijgt of jaloersie krijgen als hij na een week met een ander loopt. Jij hebt alles gedaan wat je kon, hij accepteerde het gewoon niet. Hij is het dus niet waard, als hij het zelf niet wil. Zoek een leuke jonge die net als jou moeite in de relatie wil stoppen. Geloof me die zijn er zat.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

h

hallodoei

Re: ik word een beetje gek van hem
#9: 17-12-2008, 22:22
ik dacht bij me zelf: tejong voor een vaste relatie,
begin er dan niet aan
maar oke,
Hmm.. Het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar een relatie voelt altijd goed aan het begin. Daarom begin je de relatie ook lijkt me. Na een tijd kan een gevoel verdwijnen en daarnaast een vaste relatie is heel zwaar en tijdens de puberteit hoef je ook niet te verwachten dat de relatie van jou en je vriend(in) echt tot het eind van het leven zal duren, hoe hard het ook is.
  • IP logged

m

mich

Re: ik word een beetje gek van hem
#10: 18-12-2008, 14:30
Hmm.. Het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar een relatie voelt altijd goed aan het begin. Daarom begin je de relatie ook lijkt me. Na een tijd kan een gevoel verdwijnen en daarnaast een vaste relatie is heel zwaar en tijdens de puberteit hoef je ook niet te verwachten dat de relatie van jou en je vriend(in) echt tot het eind van het leven zal duren, hoe hard het ook is.


nouja de puberteit word bij sommige iets te sirieus genome met vriendinnetjes en vriendjes enzo  :-\
want een paar weke trg bijv.
is iemand ergens in de buurt vanaf gespronge zelfmoord poging en is zwaar gewond geraakt hij heeft het overleeft mr kan zn lichaam niet meer gebruike uit woede!! omdat zijn vriendin het heeft uitgemaakt!! mrja das gwn veel te sirieus en hij heeft natuurlijk egt niet nagedacht hierover als hij haar egt leuk vond zou hij haar dit schuldgevoel egt niet nalate lijkt me :o  :(

nou als dit tege woordig gebeurt met liefde en relaties gebeurd dan weet ik niet meer wat liefde is :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re: ik word een beetje gek van hem
#11: 18-12-2008, 17:21
Hou er gewoon rekening mee dat een relatie tot eind van de middelbare school alle kanten op kan gaan. Pas na die grens kan je wat meer vastheid verwachten van een relatie.

Groeten,

Steffen

P.S.
Ligt ook aan hoe je vriendje is of vriendinnetje is :P
  • IP logged

i

iemand

Re: ik word een beetje gek van hem
#12: 20-12-2008, 21:05
Oke, ff wat anders ook al is het uit,
de vriendin die alles tegen mij zij is Nina
de andere vriendin die met mijn ex ( toen nog vriend) heeft lopen zoenen heet Naomi
en mijn EX heet pietje
dit zijn niet hun echte namen,!

Gister was ik bij nina,, ik vroeg of ze weet waarom pietje en naomi in de pauze zo close zijn en naar schooltijd afspreken
nina: ik mag dit eigelijk niet tegen je zegen maar,, pietje en naomi vinden elkaar leuk, in de bios zaten ze te zoenen,
Ik: *ik zat te gillen, * ik wist het, daarom wouden ze mij niet mee ( ze gingen naar de bios), daarom zaten ze de heletijd te smsen bij het concert, daarom kwam hij de laatste week nooit meer bij mij, :-X, ik wist het,
bla bla bla,

oke, ik en mijn vriendin zaten nog te praten tot ik zij:
weetje, als ik op msn kom dan zeg ik dit: EN hoe was het zoenen met Pietje, ik heb alles gehoord hoort van een vriendin, ze zat achter jullie
---
mijn vriendin mocht dus niks zegen daar over tegen mij, dus ik heb gezegt dat een vriendin achter mi zat en dat zij Esther heet, dit is dus niet waar, ik heb alles van Nina gehoord

Nina vond goed dat ik dat zij zolang ik haar naam maar niet noem,

op msn:
Ik: en hoe was het om te zoenen met pietje, terwijl het nog aan was met mij en hem
Naomi: Ik heb helemaal niet met hem gezoend,
ik: wees slim en zeg de waarheid, pietje heeft namelijk al bekent, en Esthe heet ALLES gezien die zat achter jullie,, in de bios

nou een heel gesprek gehad daar over en ook met pietje,
wat blijkt jou, de laatste week dat het nog aan was met mij en pietje, zaten Naomi en pietje elke dag bij elkaar,
ik was zo boos, en pietje zij : ja ik durfde het niet uit te maken,
ik: ja jo, het zal wel waarom durfde je het zondag wel dan?
nu ging dat er natuurlijk wel anders aan toe,

als ik naomi of pietje tegen kom, dan zijn hun nog lang niet jarig >:(

pietje wilt ook weer vrienden worden, nou bekijk het maar, het is over hij zoekt het maar uit,

en om het feit dat hij zij: 'ik vind me tejong voor een relatie' vind ik EGT dom, aangezien hij nu al weer een week met Naomi loopt:|
hij kan nu egt de pot op,

  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-12-2008, 18:16 door iemand »

t

totalwar

Re: ik word een beetje gek van hem
#13: 20-12-2008, 23:06
Zoals ik zei, het was een slechte smoes die hij verzon om uit te maken... Maar er is nu eenmaal weinig aan te doen.

Ik hoop echt dat je hem snel vergeet (vergeven hoeft niet). Als hij niet eens de moed heeft om toe te kennen dat hij wat had en pas na de relatie dat durf, dan is hij wel een hele slehte type. Denk dat de relatie mijn zijn nieuwe vriendin ook niet overdreven lang zal duren.

Maar hopelijk ben jij een beetje bijgekomen, ik vind het niet leuk voor je dat het je overkomt en dat je er op die manier achter komt. Hopelijk vind je een jonge die wel je de goeie aandacht geeft en die wel eerlijk tegen je is.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Snap het laatste gedeelte niet

patie wilt ook weer vrienden worden, nou bekijk het maar, het is over hij zoekt het maar uit,

Wie is Patie, of bedoelde je Pietje? Als dat zo is zou ik het ook niet accepteren hoor.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal