Skip to main content

Auteur Topic: verliefd op twee jongens

l

levenloos765

verliefd op twee jongens
OP: 06-02-2009, 08:48
heey
nou mijn probleem is duz ik vind twee jongens  heeeeeel erg leuk ri en ro(ik schrijf hun hele namen beter niey :-[ ) ri zit bij me in de klas ro zit in de tweede bij me vriendinnen in de klas. maar ik heb ri al gevraagt en toen zei hij neej maar hij flirt nog steeds met me en vorige week met gym gingen we volly ballen en toen vingen we samen de bal op :-[ duz toen roep de tegen partij ooooeeee wat lief(LL) maar vind ro ook leuk
  • IP logged

t

totalwar

Re: verliefd op twee jongens
#1: 06-02-2009, 11:52
Je bent misschien op beide dol, maar ben je er echt op verliefd? Want verliefdheid geeft meer een gevoel dat je diegene niet wil missen, altijd in de buurt wilt zijn en toch zijn aandacht wil. Nu lijkt het meer op een kalververliefdheid dan op echte verliefdheid.

Ik denk persoonlijk dat je met beide gewoon om moet gaan en in de tijd moet leren wat je echte gevoelens voor hun zijn. Daarnaast is het niet meer tijdelijk wat je voelt, doordat ze op die manier aandacht aan je geven? Want naast hun hoeveel jongens ken je die ook zo met jou omgaan? Dat kan namelijk ook wel eens het geval zijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

h

hallodoei

Re: verliefd op twee jongens
#2: 06-02-2009, 20:37
TJa.. Ik kan eigenlijk niets toevoegen aan het verhaal van Steffen. Alhoewel ik denk dat  je voor de persoon moet gaan waar je weinig gelijkenissen mee hebt.

Waarom? Het maakt echt minder problemen dan wanneer iemand precies hetzelfde denkt als jij! :)
  • IP logged

s

shalala

Re: verliefd op twee jongens
#3: 01-03-2009, 20:59
hmm.. Als je echt verliefd bent moet je kijken op wie je heet meest bent. Het kan ook zijn dat je ze gewoon leuk vind. Kijk met wie je het meest kan lachen maar neit meteen alles gemeen hebt (anders is het saai) En verder, hou ze gewoon als goeden vrienden vriendschap duurt meestal langer^^

hug me
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal