Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Ik hou van hem ma hij wilt me niet

V

VildanCik

Ik hou van hem ma hij wilt me niet
OP: 05-03-2009, 18:10
Ik ben een meisje van 14,ik vind een jaar lang een jonge leuk.
De laatste maanden is het zo erg geworden,nu kan ik hem niet meer vergeten.
Het is zo moeilijk wnat dit is de 2e eer dat ik zo verliefd ben.
Ik ben niemand tegen gekomen die zo als hem is alleen ik heb altijd pech in liefde.
Maar dat wou ik niet bij hem :(..
En nu gaat het niet goed tussen ons,hij mag mij niet en hij wikt me niet hij vind eena nder leuk.
Maar dat snap ik zo goed,
ik ben dik en lelijk:(.
Maar tog ik hou zoveel van hem,ik ben al een paar avonden aan het huilen agterelkaar.
Het doet egt pijn..
Ik kan er egt niet meer tegen het liefst vergeet ik hem maar het lukt niet:'(.
Als iemand zoiets heeft meegemaakt of wete hoe ik het beste hiermee kan leven help me aub.
Zet hier onder aub een reactie
Meiden als jullie ook probelemn hebben jullie zijn altijd welkom!!


X Vildan
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 06-03-2009, 14:49 door VildanCik »

t

totalwar

ok even een opmerking als mod. Geen email of msnadress zijn toegestaan in de forums zelf, dit om je te beschermen tegen verkeerde personen en zodat deze niet toegankelijk is voor iedereen.

Daarnaast je bent 14 en je vind dat je nu al alle jongens hebt gezien en de ware al ontmoet hebt? Weet je het zeker? Ik snap dat liefdesverdriet pijn doet en dat het nog lastiger is als je nog verliefd ben, daarin ben je geen uitzondering. Liefdesverdriet is pijnlijk en duurd lang, daarom noemen ze het ook hartbrekend, maar dat betekend niet dat het niet overgaat, dat betekend niet dat er geen nieuwe liefde te vinden is.

Ik heb geleerd, zolang je hart nog klopt, zal die nooit volledig breken en zal een klein beetje liefde al genoeg kunnen zijn om hem weer te helen. Het is lastig om op jonge leeftijd een goede vaste relatie te krijgen, vooral op de basis of middelbare school, want er veranderen dan nog zoveel dingen. Maar dat betekend niet dat je niet mag liefhebben.

En je kan jezelf je dik en lelijk vinden, maar in andermans ogen hoeft dat niet zo te zijn. Mijn vriendin is ook niet de slankste, dat weet ze goed, maar ze weet ook donders goed dat mij het niet boeit of ze slank is, dat mij het niet boeit of ze een pukkel meer of minder dan een ander meisje heeft, of dat ze nog maar net tot onder me kin komt, ze weet donders goed dat dat dingen zijn waar mee te leven zijn en dat ik haar de liefde geeft omdat ik dol op haar ben, met alle onvolmaaktheden erbij.

Ik weet dat het lastig lijkt om een vriend te krijgen, vooral dat het lastig lijkt om aantrekkelijk genoeg te zijn. Maar zo snel moet je de moed niet opgeven, want je heb nog tijd zat om relaties te krijgen. Zorg eerst dat je toekomst wat vast staat en zoek dan iemand (of wie weet kom je hem dan vanzelf tegen, lot bepaald) om die toekomst mee te delen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal