Skip to main content

Auteur Topic: Waarom doet hij zo

V

VildanCik

Waarom doet hij zo
OP: 14-03-2009, 21:58
--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben een meisje van 14,ik vind een jaar lang een jonge leuk.
De laatste maanden is het zo erg geworden,nu kan ik hem niet meer vergeten.
Het is zo moeilijk wnat dit is de 2e eer dat ik zo verliefd ben.
Ik ben niemand tegen gekomen die zo als hem is alleen ik heb altijd pech in liefde.
Maar dat wou ik niet bij hem ..
En nu gaat het niet goed tussen ons,hij mag mij niet en hij wikt me niet hij vind eena nder leuk.
Maar dat snap ik zo goed,
ik ben dik en lelijk:(.
Maar tog ik hou zoveel van hem,ik ben al een paar avonden aan het huilen agterelkaar.
Het doet egt pijn..
Ik kan er egt niet meer tegen het liefst vergeet ik hem maar het lukt niet:'(.
Als iemand zoiets heeft meegemaakt of wete hoe ik het beste hiermee kan leven help me aub.
Zet hier onder aub een reactie
Meiden als jullie ook probelemn hebben jullie zijn altijd welkom!!


X Vildan
  • IP logged

m

magiclover

Re: Waarom doet hij zo
#1: 14-03-2009, 22:30
ga in iedergaval nooit denken dat je lelijk en dik ben omdat iemand je niet leuk vind.
ga een keer met hem praten en praat er over. misschine weet hij helemaal niet dat je hem leuk vind.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re: Waarom doet hij zo
#2: 15-03-2009, 00:08
bij de eerste opmerking ben ik het in ieder geval een met Charelle. Dat iemand niet op je verliefd is betekend niet meteen dat je dik en lelijk bent.

Daarnaast, hoe komt het dat jullie ruzie hebben? En als hij een ander leuk vindd waarom heb je daar zoveel moeite mee? Ik snap dat je stapel op hem bent, maar betekend verliefd zijn ook niet het beste voor die persoon willen? Ookal betekend dat dat hij interesse in iemand anders heeft?

Als laatste, je bent 14. je moet je nog niet druk maken over of iemand de liefde van je leven is of niet. Je zult er nog genoeg meemaken. Sommige die leuker zijn, sommige die minder leuk zijn. 14 jaar is altijd een lastige leeftijd met verliefheid, vooral door hormonen, leuke jongens en een nog niet vast staande toekomst. Maar die dingen leveren ook een probleem op. Dus maak je niet te druk om liefde, die komt er echt wel in de toekomst, die hoeft nu nog niet vast te staan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

R

Roos-

Re: Waarom doet hij zo
#3: 15-03-2009, 10:51
Je moet niet gaan zeggen dat je dik & leijk bent.
Want daar kom je niet mee verder hoor..
Kop op !
Kijk in de spiegel & geef jezelf een compliment.

& Je bent 14 ?
Als je zoo verliefd bent slaa eens een babbeltje aan.
Totaal onschuldig.
=D
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal