Skip to main content

Auteur Topic: verliefd!!

I

ILT

verliefd!!
OP: 24-03-2009, 15:28
Heeey.
Ik zit in de 1e. (ik hoor in de 2e)
& Ik vind een Jongen leuk uit de 2e ! (& Hij hoort in de 3e)
Hij is 14 & Ik 13.
Ik heb hem nu sinds kort toegevoegt op Msn & Hyves.
& Ik praat ook wel veel met hem, op msn.
Maar als ik hem op school tegen kom,
Durf ik niks te zeggen en ik loop snel weg. :o
Maar 's avonds heb ik dan zo spijt.
& Ik ben zo gek op hem.
Maar weet amper wie ik ben??
Hoe moet ik laten zien dat ik hem leuk vind? ???
Shiny.
  • IP logged

t

totalwar

Re: verliefd!!
#1: 24-03-2009, 15:34
Tja iemand duidelijk te maken dat je verliefd ben is altijd moeilijk. Door praten zal iemand het meestal al merken en je handelingen wijzen er ook een beetje naar. Maar de beste manier is het toch te zeggen. Maar je moet doen wat je wil en voelt. Vind je hem leuk, leer hem goed te kennen, niet alleen via msn maar verzamel eens de moed om hem toch aan te spreken, al begin je met een simpele hoi, dan ben je al een stap vooruit. Zo kan je het opbouwen en misschien vind je hem wel nog leuker als je met hem praat in het echt en dan kan je eventueel ook uitgaan met hem ;)

Succes.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

I

ILT

Re: verliefd!!
#2: 24-03-2009, 15:54
Hij vind ook iemand leuk.
Maar is dat dan raar om te vragen ?   :-X
SHINE
  • IP logged

t

totalwar

Re: verliefd!!
#3: 24-03-2009, 18:29
Het vragen klinkt altijd raar. En het zal ook niet makkelijk zijn om voor hem te antwoorden, sommige kunnen moeilijk hun gevoelens uiten, maar je krijg er wel het duidelijkst antwoord van.

Maar ik zou het meer houden op dat je hem wel leuk vind en wat meer met hem om wilt gaan maar daar te verlegen voor bent. Als je gelijk zeg dat je verliefd ben, zal je er moeilijk mee om kunnen gaan omdat je nog niet zeker weet hoe je met hem buiten msn om omgaat en hoe hij met jou buiten msn om mee omgaat. Dus probeer eerst die grens te doorbreken en dan pas de verliefdheid bekennen als je dan nog verliefd ben.

(dus maak bijvoorbeeld via msn een belofte met hem om uit te gaan of naar de stad te gaan of iets te gaan doen, hierdoor kom je er zelf niet echt onderuit en heb je een goede reden om niet weg te lopen ;) )

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

n

nobody

Re: verliefd!!
#4: 27-03-2009, 14:44
als je niet tegen hem durft te praten als je hem ziet probeer dan op msn of in een krabbel het hem te vertellen..   want geloof me je gaat er kapot aan als je er mee blijft zitten..
en het boeit ook niet egt dat hij ouder is..
x.-nobody->.<
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal